Ja en? Nederland verloor 4 jaar geleden alleen de laatste wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:17 schreef Xaxax het volgende:
Spanje verloor 4 jaar geleden toch ook zijn eerste wedstrijd of vergis ik me nu?
jep, maar toen werden ze niet 45 minuten lang in hun kont geneuktquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:17 schreef Xaxax het volgende:
Spanje verloor 4 jaar geleden toch ook zijn eerste wedstrijd of vergis ik me nu?
Casillas; Juanfran, Ramos, Pique, Alba; Xabi Alonso, Iniesta, Koke; David Silva, Fabregas, Villaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Costa gaat niet spelen, joh. Baggerpotje van Diego.
Casillas; Azpilicueta/Carvajal, Ramos, Pique, Alba; Busquets, Xavi Alonso; Pedro, Fabregas, Iniesta
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
jep, maar toen werden ze niet 45 minuten lang in hun kont geneukt
Wij gaan er nu ook wel heel gemakkelijk van uit dat we 1e in de poule gaan worden. Chili is echt een goede ploeg en bij Australie ligt een 0-0 uitslag ook op de loer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:21 schreef Xaxax het volgende:
Die spanjaarden zijn nu wel wakker geschud..
Ze hebben nog steeds een van de beste selecties van de wereld, ik hoop dat ze eruit vliegen maar ja...de realiteit zal anders zijn.
Zal me ook helemaal niets verbazen als ze straks brazilie zullen laten huilen...daarom hoop ik dat ze eruit vliegen door chilie, dan kan braZILIE ook rustig door voetballen, dat vind ik leuk als brazilie er lang in blijft...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:29 schreef renwan het volgende:
Iemand al de spaanse samenvatting gevonden? Ik versta er geen flikker van maar wil de teleurstelling horen
Die uit 2010 bestaat voor mij niet meerquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Die uit 2010 bestaat voor mij niet meer
Precies, dat is echt verleden tijd nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Die uit 2010 bestaat voor mij niet meer
Net zoals bij Ajax tegen Barca.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Spanje scoort moeizaam maar kwam er altijd mee weg omdat tegenstanders vaak niet durven voetballen en dat tiki-taka een soort wurgslang is die andere ploegen verstikt. Oranje heeft laten zien wat de sleutel is om dat vervelende spelletje te ontmantelen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
fuck m'n stream loopt achter wat loop je te spoilen
Je UI.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik krijg weer kippenvel als ik die 1-1 terugkijk
wat een wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |