quote:
Had jij die ambitie ooit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ook ineens, waarom ik de ambitie spelersvrouw te worden maar moet laten schieten
Niet zo moeilijk doen, er gaat soms ook een camera in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ook ineens, waarom ik de ambitie spelersvrouw te worden maar moet laten schieten
Ik wacht nog op een filmpje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, er gaat soms ook een camera in.
Ik wil ook wel stoppen met werkenquote:
Ik heb niet het idee dat die voetballers op innerlijk selecteren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, er gaat soms ook een camera in.
Ik zal volgend jaar vragen of ze grote schermen neerzetten op het museumplein.quote:
E-mail?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Loekie1 het volgende:
Twenty Three 5 star hotel rooms going spare end of June in Brazil. Genuine reason for holiday cancellation. All reasonable offers accepted. Please contact Mr.Fernando Torres.
Niet zo overdrijven he? Mobiel formaat is prima.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar vragen of ze grote schermen neerzetten op het museumplein.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Loekie1 het volgende:
Twenty Three 5 star hotel rooms going spare end of June in Brazil. Genuine reason for holiday cancellation. All reasonable offers accepted. Please contact Mr.Fernando Torres.
Als hij er vrolijk van wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |