SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
En hoeveel passes heeft hij verneuktjezus man echt ongelofelijk dat amsterdamse volk.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GEBASEERDE VAN PERSIEWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En hoeveel passes heeft hij verneuktjezus man echt ongelofelijk dat amsterdamse volk.
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een Bep Bakhuis-goal. Zo zou Evert zeggen.
(Mensen met commentaar op Nederlands begrijpen me)i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Echt een smerige 45e minuut scripting goal ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Typische Fifa helft. Hele tijd domineren, en dan 1 lange bal in de laatste minuut die het verneukt![]()
ROBBEEEEEEENNENEENWomen with dicks and weak men with vaginas.
Zo hypocriet is dat altijd he. Zo kind zo blij met zo'n kut onterechte penalty en dan hebben ze het tegen en gaan ze 5 minuten janken.![]()
PAELLAAAAAAAAAAAA KK SPANJOLEN OPGEROT MET JE GEJANK EN GEDUIKELHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Spanje moet zich schamen
Women with dicks and weak men with vaginas.
HIER ZIT ZO FUCKING VEEL FRUSTRATIE ACHTER VAN 4 JAAR GELEDEBquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe ik al. Sinds de 1-2. En bij elke goal een beetje harder
GERECHTIGHEID VOOR DIE KK PAELLA VRETERSHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heerrrrlijk!!!!!! Kk commentaar met "ik gun het cassilas"
Ik wil Jack van Gelder
quote:![]()
Hou je tyfesmuil nou eens gewoon man. Eng mannetjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kusjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Hou je tyfesmuil nou eens gewoon man. Eng mannetje![]()
Al die jongens die nog in de Eredivisie voetballen, verdienen vandaag een dikke transfer naar een grote competitie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind ik ook. Zeker na zo'n wedstrijdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef Zhano het volgende:
Al die kut Feyenoord-Ajax mongooltjes hierGeniet gewoon van Oranje, flikkers.
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef Zhano het volgende:
Al die kut Feyenoord-Ajax mongooltjes hierGeniet gewoon van Oranje, flikkers.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tering
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
"That was the final we wanted to see four years ago. The man of the match was Daley Blind. He actually did what his boss was asking him to a tee."
Henry![]()
Wat een heerlijke avond
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
wat een fucking heerlijke wedstrijd. Helaas kwam ik net thuis na de 1-0 van Spanje, maar man! daarna
Feyenoord Rotterdam![]()
Wil iemand die post van Litmanen quoten waar hij zegt dat je niets heb aan een lange bal.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik zit nog vol adrenaline, niet meer slapen vannachtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:59 schreef Reemi het volgende:
"That was the final we wanted to see four years ago. The man of the match was Daley Blind. He actually did what his boss was asking him to a tee."
Henry![]()
Wat een heerlijke avond
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoe kom je daar nou weer aanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik m ooit kan betalen, maar![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
die wil ikquote:ik heb robben bij futwc.
Ditquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit nog vol adrenaline, niet meer slapen vannacht
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wil ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die wil ikik heb robben bij futwc.
![]()
Wel goed dat al die brazilianen Costa uitfloten voor die schwalbeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef Kiid het volgende:
Wel goed dat al die brazilianen Costa uitfloten voor die schwalbeDat mogen ze volgende keer bij Fretssj ook wel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoogtepunt was toch echt Martins Indi die Costa eens diep in de ogen aankeek, zoals Balo destijds ook deed bij Willems. Echt briljant
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die grote ogenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoogtepunt was toch echt Martins Indi die Costa eens diep in de ogen aankeek, zoals Balo destijds ook deed bij Willems. Echt briljant
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef wieisboos het volgende:
Zometeen nog Chili - Australiewat een feest
![]()
![]()
Hahaha, nu wij gewonnen hebben van Spanje ga ik die wedstrijd ook wel kijken. Anders niet, hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef wieisboos het volgende:
Zometeen nog Chili - Australiewat een feest
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, nu wij gewonnen hebben van Spanje ga ik die wedstrijd ook wel kijken. Anders niet, hahaSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan niet geloven wat er vanavond is gebeurd.. maar Spanje verloor in de Confederations Cup ook 3-0 van Brazilië. Dan nog is dit iets wat we misschien nooit meer mee gaan maken.![]()
Deze erectie gaat de komende dagen niet meer weg denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Inderdaad. Misschien is dit wel een mooi moment om dood te gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet geloven wat er vanavond is gebeurd.. maar Spanje verloor in de Confederations Cup ook 3-0 van Brazilië. Dan nog is dit iets wat we misschien nooit meer mee gaan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een kerel bij ons in het dorp heeft een schoenenzaak. Die beloofde op zijn FB-site morgen de hele dag 10% korting per gescoorde goal van Oranje. Hij reageert de hele avond al niet meer op whatsapp- en FB-berichtjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik over Blind.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd over de Feyenoordverdediging.![]()
Die kan dan gelijk zijn faillisement aanvragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een kerel bij ons in het dorp heeft een schoenenzaak. Die beloofde op zijn FB-site morgen de hele dag 10% korting per gescoorde goal van Oranje. Hij reageert de hele avond al niet meer op whatsapp- en FB-berichtjes![]()
![]()
Zijn bericht wordt massaal gedeeld. Denk dat ik morgen maar even om half 9 nieuwe Copa Mundials haal voor de helft van de prijs, hij is binnen een uur uitverkochtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die kan dan gelijk zijn faillisement aanvragen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een kerel bij ons in het dorp heeft een schoenenzaak. Die beloofde op zijn FB-site morgen de hele dag 10% korting per gescoorde goal van Oranje. Hij reageert de hele avond al niet meer op whatsapp- en FB-berichtjes![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien is dit wel een mooi moment om dood te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had wel: 5@tb lange passSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwacht ?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd over de Feyenoordverdediging.Ik ben blij dat ik ongelijk heb gekregen.quote:![]()
Wat maakt het uit dat we 5 atb spelen. Het is geen FIFA en de backs zijn aanvallend (bij Mexico was dat ook al zo)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had wel: 5@tb lange passverwacht ?
![]()
Het is zoals ze nu op Studio Sport zeggen: op deze manier voetballen (de 2e helft vooral) heeft ook zijn schoonheid. Maar niet op FUTquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had wel: 5@tb lange passverwacht ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Janmaat stond echt heel aanvallend vaak in de 2e helft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat we 5 atb spelen. Het is geen FIFA en de backs zijn aanvallend (bij Mexico was dat ook al zo)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De TOTS kaartjes zijn ook goed verkocht vanavond. 1.4 miljoen weer vrij te bestedenNog voor 2 ton te verkopen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik snap niet wrm webapp zo kut werkt kan niet eens zoeken maintenance.. (is er iets gewijzigd met ps4 ofso heb nooit problemen gehad met ps3)![]()
Niemand geeft een noiq op dit momentquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef elshaarawy92 het volgende:
ik snap niet wrm webapp zo kut werkt kan niet eens zoeken maintenance..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook. Ruimte voor discussie moet er zijn, maar als ze eenmaal spelen is er geen Feyenoord/Ajax.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik ongelijk heb gekregen.
Worden we tenminste nog een beetje serieus genomen met die 1-5 tegen Spanje.![]()
En dan verliezen, zoals in 2006quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Groepshoofd worden en dan tegen Kroatie![]()
![]()
Dat is al meer dan een maand zo en EA is lui.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef elshaarawy92 het volgende:
ik snap niet wrm webapp zo kut werkt kan niet eens zoeken maintenance.. (is er iets gewijzigd met ps4 ofso heb nooit problemen gehad met ps3)![]()
Alle boys gefeliciteerd met deze legendarische overwinning.
Ik heb net in de stad lopen toeteren!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
chili-saus hihiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog een interessante bet voor chili -aus?![]()
8 maanden geleden welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand geeft een noiq op dit moment![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef wieisboos het volgende:
Ik moet bekennen dat ik stiekem fan ben van BMI
[ afbeelding ]wel een baas vandaag ja
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
CockyOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Toch moeten ze verbieden dat vrouwen nu opeens voetbal gaan kijken. Na de benutte penalty kreeg ik een appje van een vrouw die een beetje dommig is: "Het staat 1-0 voor Spanje"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
Toch moeten ze verbieden dat vrouwen nu opeens voetbal gaan kijken. Na de benutte penalty kreeg ik een appje van een vrouw die een beetje dommig is: "Het staat 1-0 voor Spanje"teruggestuurd 'het stond 1-0 voor Spanje'?
Ze had toch gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
Toch moeten ze verbieden dat vrouwen nu opeens voetbal gaan kijken. Na de benutte penalty kreeg ik een appje van een vrouw die een beetje dommig is: "Het staat 1-0 voor Spanje"
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
blokkeren!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
Toch moeten ze verbieden dat vrouwen nu opeens voetbal gaan kijken. Na de benutte penalty kreeg ik een appje van een vrouw die een beetje dommig is: "Het staat 1-0 voor Spanje"![]()
Is zo, maar ik kan er niet tegen. 2 Jaar geleden, tegen de Duitsers in de laatste poule wedstrijd ben ik boos de kroeg uit gelopen na de 0-2 van de Duitsers en naar huis gegaan. De stand was al kut, maar die vrouw naast me die Vlaar en Vaart niet uit elkaar kon houden en ik dat steeds uit moest leggenquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zo, maar ik kan er niet tegen. 2 Jaar geleden, tegen de Duitsers in de laatste poule wedstrijd ben ik boos de kroeg uit gelopen na de 0-2 van de Duitsers en naar huis gegaan. De stand was al kut, maar die vrouw naast me die Vlaar en Vaart niet uit elkaar kon houden en ik dat steeds uit moest leggen
Gewoon een keer anaal vernederen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
phew had nog een 3e goal in 1e helft
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nice, bet binnen (over 2,5 eerste helft)
Had ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nice, bet binnen (over 2,5 eerste helft)![]()
![]()
allemaal dezelfde gedachte na die 2-0 ;p'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja. Ik ga naar bet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Gedurfde bet die van 2,5
Nice gasten! Nog leuke bets voor morgen?![]()
denk dat ik het bij die 2 maar bij livebets hou. jij?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Gedurfde bet die van 2,5
Nice gasten! Nog leuke bets voor morgen?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Uruguay wint van Costa Rica is 1.45, misschien interessant om een handicap te gevenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat ik het bij die 2 maar bij livebets hou. jij?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Spelen dramatisch slecht vandaag...2 goals vielen ook uit de lucht in die beginfase.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tevez?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cahill cross abuseAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Pereyra gehaald. Nu kijken of ik SIF Sneijder kan betalen, al is dit vast niet het beste moment om hem te halen.![]()
BohhhhhsejourAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
natuurlijk welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:50 schreef ThadCastle het volgende:
Yes.
Of telt deze goal nu niet bij Unibet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik hoop dat er overal nog dezelfde uitslag staat als ik morgen wakker word...
Wat een fijn gevoel. Het geduikel, de arrogantie, het gejank bij de scheids, de WK finale; alles is nu kei hard afgestraft
Morgen eet ik paëlla als ontbijt. GrgrHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Wat een bizarre avond was dat
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 14-06-2014 09:26:57 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverdomme wat lekker wakker worden
Jack van Gelder z'n commentaar
HET IS 4-1, 4-1 4-1!!!! NU SNAP IK WAAROM JE BIJ REAL MADRID NIET MEER MAG KEEPEN CASILLAS, JE KAN ER GEEN HOUTJE TOUWTJE MEER VAN!!!!
En
KIJK DIE BANK VAN DIE SPANJAARDEN, DAAR ZIT NOG MEER OP DAN EEN IJSLANDSE BANK!!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:18 schreef DuTank het volgende:
Godverdomme wat lekker wakker worden
Jack van Gelder z'n commentaar
HET IS 4-1, 4-1 4-1!!!! NU SNAP IK WAAROM JE BIJ REAL MADRID NIET MEER MAG KEEPEN CASILLAS, JE KAN ER GEEN HOUTJE TOUWTJE MEER VAN!!!!
En
KIJK DIE BANK VAN DIE SPANJAARDEN, DAAR ZIT NOG MEER OP DAN EEN IJSLANDSE BANK!!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Robben zal dan wel een upgrade hebben gekregenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:32 schreef Jorwol het volgende:
Zijn er al fut wc upgrades? Heb zelf Robben en RvP dus zou wel leuk zijn
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je kan veel over Jack van Gelder zeggen, maar als radiocommentaar is hij best vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?v=724450940945910
Ook mooi beelden:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)spanjenederland.htmlNAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)as_man_of_match.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan veel over Jack van Gelder zeggen, maar als radiocommentaar is hij best vermakelijk.
Ook mooi beelden:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)spanjenederland.html
Henry baas
Godverdomme zeg wat mooi!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?v=724450940945910
Petitie starten dat hij gewoon op tv moet komen ipv die saaie lulletjes die er nu zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze zag ik vanochtend ook al ja. Prachtig man, al die filmpjes en een beetje nagenietenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)as_man_of_match.html
Henry baas
Henry over Cilissen trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh radio, ik dacht al dit commentaar had ik helemaal nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan veel over Jack van Gelder zeggen, maar als radiocommentaar is hij best vermakelijk.
Ook mooi beelden:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)spanjenederland.html![]()
![]()
idd. beetje nieuwsberichten lezen en filmpjes checkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze zag ik vanochtend ook al ja. Prachtig man, al die filmpjes en een beetje nagenieten
Henry over Cilissen trouwens
En VI Oranje terugkijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd. beetje nieuwsberichten lezen en filmpjes checken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die mensen die nu zeggen dat Spanje had gewonnen als de 3-1 was afgefloten____!
Mandzukic, Dzeko en nog zo'n kutje hieroquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik sta bovenaanRVP en Neymar als topscorers
Ga voor de outsiders.
![]()
altijd mooiquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)t.html?share=twitter
Martins Indi-interviews.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Pff, ik moet eigenlijk voor school bezig maar zit alleen maar filmpes te kijken en shit te lezen over Oranje![]()
![]()
Die prijsstijgingen van Robben en RVP ook gisteravondRobben van 100 naar 140k en Persie van 37,5 naar 60k
![]()
![]()
Zelfde hiero, al had ik voor vandaag niks in mijn agenda ingepland (ja, werken)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:47 schreef Zhano het volgende:
Pff, ik moet eigenlijk voor school bezig maar zit alleen maar filmpes te kijken en shit te lezen over OranjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb het team al klaar joh:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die kende gij nie betale jungske![]()
![]()
Die rare gold packsDoor die Chili-hype (nou ja, ze speelden niet eens zo goed de 2e helft) heb ik vannacht wel even een Rojas verkocht voor 5k.
![]()
Mooi tiem welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb het team al klaar joh:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik verwacht vandaag een vraag van een forum lid "Kan iemand een team maken met ST Robben en Ibrahimovic? Ik kom er echt niet uit"![]()
Ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Samenvatting van gisteravond, nu op BBC
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
met de wk app kon je toch alle goals terugbekijken vanuit alle camera posities? ik kan het niet vinden![]()
Maar ik heb ook mijn mening herzien over oranje uiteraard. Dingen die mij positief opvielen ten opzichte van 2 jaar geleden.
* Het Wilhelmus werd meegezongen door alle basisspelers en bank![]()
* Ze durfden allemaal gewoon een rotschop uit te delen
* Bij balbezit van de tegenstander vlogen ze er als wilde honden in
* Ze lijken nu met plezier te voetballen, de vorige toernooien leek het meer plichtmatig.
* Super fit tot de laatste minuut
Vooral de eerste 3 punten waardeer ik enorm. Verliezen hoort erbij, maar strijden en vechten voor je vaderland is het minste wat je moet doen op zo'n toernooi![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:37 schreef Toefjes het volgende:
Ik verwacht vandaag een vraag van een forum lid "Kan iemand een team maken met ST Robben en Ibrahimovic? Ik kom er echt niet uit"![]()
![]()
Beetje zoals bij EK 2008 (hopelijk is het nu na de groepsfase ook nog leuk)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:43 schreef Toefjes het volgende:
Maar ik heb ook mijn mening herzien over oranje uiteraard. Dingen die mij positief opvielen ten opzichte van 2 jaar geleden.
* Het Wilhelmus werd meegezongen door alle basisspelers en bank![]()
* Ze durfden allemaal gewoon een rotschop uit te delen
* Bij balbezit van de tegenstander vlogen ze er als wilde honden in
* Ze lijken nu met plezier te voetballen, de vorige toernooien leek het meer plichtmatig.
* Super fit tot de laatste minuut
Vooral de eerste 3 punten waardeer ik enorm. Verliezen hoort erbij, maar strijden en vechten voor je vaderland is het minste wat je moet doen op zo'n toernooi
Toen werd er niet veel verwacht en begon het ook ongelooflijk goed. EK 2012 was er een verwachting en was het 3x niks.![]()
link? of echt gwn op tvquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Samenvatting van gisteravond, nu op BBC'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, die miskraam doorbrak het momentum. Hoop dat er nu geen zwangere spelersvrouwen zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beetje zoals bij EK 2008 (hopelijk is het nu na de groepsfase ook nog leuk)
Toen werd er niet veel verwacht en begon het ook ongelooflijk goed. EK 2012 was er een verwachting en was het 3x niks.![]()
Hier maar die is wel kort http://www.dumpert.nl/med(...)the_netherlands.htmlquote:
Hier met sjek
http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html![]()
Het begon als nl tegen brazil. Vooral omdat we werden overmeestert, in achterstand kwamen en die save stekelenburg.
Daarna zag ik het ek 2008 weer voor me.![]()
![]()
ik wilde eigenlijk fappen, maar dat kon nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:53 schreef Rijst het volgende:
Het begon als nl tegen brazil. Vooral omdat we werden overmeestert, in achterstand kwamen en die save stekelenburg.
Daarna zag ik het ek 2008 weer voor me.![]()
![]()
Het is jammer dat ze die spelers niet van positie veranderen in WC. Maar die Robben ST is echt gruwelijk, maar ook gruwelijk duur. Zeker met Lucky FC die ze allemaal koopt![]()
Wat is de prijs dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:09 schreef Kiid het volgende:
Het is jammer dat ze die spelers niet van positie veranderen in WC. Maar die Robben ST is echt gruwelijk, maar ook gruwelijk duur. Zeker met Lucky FC die ze allemaal koopt![]()
Wie heeft upgrade in wc? Alleen Robben?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:09 schreef Kiid het volgende:
Op de ps 3 mil, xbox 10 milquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:09 schreef Kiid het volgende:
![]()
bohhhhh wat een wedstrijd![]()
bohhhhh wat een hoofdpijn
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
160 ps, 260 xboxquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
en hoe zit het met de prijs van sneijder op meide markten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: