quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef wieisboos het volgende:
Zometeen nog Chili - Australiewat een feest
Hahaha, nu wij gewonnen hebben van Spanje ga ik die wedstrijd ook wel kijken. Anders niet, hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef wieisboos het volgende:
Zometeen nog Chili - Australiewat een feest
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, nu wij gewonnen hebben van Spanje ga ik die wedstrijd ook wel kijken. Anders niet, haha
Inderdaad. Misschien is dit wel een mooi moment om dood te gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet geloven wat er vanavond is gebeurd.. maar Spanje verloor in de Confederations Cup ook 3-0 van Brazilië. Dan nog is dit iets wat we misschien nooit meer mee gaan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik over Blind.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd over de Feyenoordverdediging.
Die kan dan gelijk zijn faillisement aanvragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een kerel bij ons in het dorp heeft een schoenenzaak. Die beloofde op zijn FB-site morgen de hele dag 10% korting per gescoorde goal van Oranje. Hij reageert de hele avond al niet meer op whatsapp- en FB-berichtjes
Zijn bericht wordt massaal gedeeld. Denk dat ik morgen maar even om half 9 nieuwe Copa Mundials haal voor de helft van de prijs, hij is binnen een uur uitverkochtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die kan dan gelijk zijn faillisement aanvragen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een kerel bij ons in het dorp heeft een schoenenzaak. Die beloofde op zijn FB-site morgen de hele dag 10% korting per gescoorde goal van Oranje. Hij reageert de hele avond al niet meer op whatsapp- en FB-berichtjes
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien is dit wel een mooi moment om dood te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had wel: 5@tb lange passSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwacht ?
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd over de Feyenoordverdediging.
Ik ben blij dat ik ongelijk heb gekregen.quote:
Wat maakt het uit dat we 5 atb spelen. Het is geen FIFA en de backs zijn aanvallend (bij Mexico was dat ook al zo)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had wel: 5@tb lange passverwacht ?
Het is zoals ze nu op Studio Sport zeggen: op deze manier voetballen (de 2e helft vooral) heeft ook zijn schoonheid. Maar niet op FUTquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had wel: 5@tb lange passverwacht ?
Janmaat stond echt heel aanvallend vaak in de 2e helft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat we 5 atb spelen. Het is geen FIFA en de backs zijn aanvallend (bij Mexico was dat ook al zo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |