quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
Toch moeten ze verbieden dat vrouwen nu opeens voetbal gaan kijken. Na de benutte penalty kreeg ik een appje van een vrouw die een beetje dommig is: "Het staat 1-0 voor Spanje"
Ze had toch gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
Toch moeten ze verbieden dat vrouwen nu opeens voetbal gaan kijken. Na de benutte penalty kreeg ik een appje van een vrouw die een beetje dommig is: "Het staat 1-0 voor Spanje"
blokkeren!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
Is zo, maar ik kan er niet tegen. 2 Jaar geleden, tegen de Duitsers in de laatste poule wedstrijd ben ik boos de kroeg uit gelopen na de 0-2 van de Duitsers en naar huis gegaan. De stand was al kut, maar die vrouw naast me die Vlaar en Vaart niet uit elkaar kon houden en ik dat steeds uit moest leggenquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zo, maar ik kan er niet tegen. 2 Jaar geleden, tegen de Duitsers in de laatste poule wedstrijd ben ik boos de kroeg uit gelopen na de 0-2 van de Duitsers en naar huis gegaan. De stand was al kut, maar die vrouw naast me die Vlaar en Vaart niet uit elkaar kon houden en ik dat steeds uit moest leggen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nice, bet binnen (over 2,5 eerste helft)
Had ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nice, bet binnen (over 2,5 eerste helft)
Ja. Ik ga naar bet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Gedurfde bet die van 2,5
Nice gasten! Nog leuke bets voor morgen?
denk dat ik het bij die 2 maar bij livebets hou. jij?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Gedurfde bet die van 2,5
Nice gasten! Nog leuke bets voor morgen?
Uruguay wint van Costa Rica is 1.45, misschien interessant om een handicap te gevenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat ik het bij die 2 maar bij livebets hou. jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |