SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
En hoeveel passes heeft hij verneuktjezus man echt ongelofelijk dat amsterdamse volk.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GEBASEERDE VAN PERSIEWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En hoeveel passes heeft hij verneuktjezus man echt ongelofelijk dat amsterdamse volk.
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een Bep Bakhuis-goal. Zo zou Evert zeggen.
(Mensen met commentaar op Nederlands begrijpen me)i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Echt een smerige 45e minuut scripting goal ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Typische Fifa helft. Hele tijd domineren, en dan 1 lange bal in de laatste minuut die het verneukt![]()
ROBBEEEEEEENNENEENWomen with dicks and weak men with vaginas.
Zo hypocriet is dat altijd he. Zo kind zo blij met zo'n kut onterechte penalty en dan hebben ze het tegen en gaan ze 5 minuten janken.![]()
PAELLAAAAAAAAAAAA KK SPANJOLEN OPGEROT MET JE GEJANK EN GEDUIKELHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Spanje moet zich schamen
Women with dicks and weak men with vaginas.
HIER ZIT ZO FUCKING VEEL FRUSTRATIE ACHTER VAN 4 JAAR GELEDEBquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe ik al. Sinds de 1-2. En bij elke goal een beetje harder
GERECHTIGHEID VOOR DIE KK PAELLA VRETERSHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heerrrrlijk!!!!!! Kk commentaar met "ik gun het cassilas"
Ik wil Jack van Gelder
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:![]()
Hou je tyfesmuil nou eens gewoon man. Eng mannetjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kusjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Hou je tyfesmuil nou eens gewoon man. Eng mannetje![]()
Al die jongens die nog in de Eredivisie voetballen, verdienen vandaag een dikke transfer naar een grote competitie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind ik ook. Zeker na zo'n wedstrijdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef Zhano het volgende:
Al die kut Feyenoord-Ajax mongooltjes hierGeniet gewoon van Oranje, flikkers.
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef Zhano het volgende:
Al die kut Feyenoord-Ajax mongooltjes hierGeniet gewoon van Oranje, flikkers.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tering
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
"That was the final we wanted to see four years ago. The man of the match was Daley Blind. He actually did what his boss was asking him to a tee."
Henry![]()
Wat een heerlijke avond
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |