quote:
Ik ben ook een beetje #teamarcadefire hoor. Maar die ken je vast wel, toch?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:39 schreef corkydiggles het volgende:
spain in the ass ff verder geshopped
[ afbeelding ]
Valt heel erg mee dit jaar vind ik, evenals het overdreven optimisme.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef Beach het volgende:
hopelijk verliest Nederland is het tenminste gedaan met al dat overdreven oranje gedoe
mooi jij snapt hetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]balletje moet rollen in dat net ding aan de andere kant van het veld van waar ze begonnen toen de meneer op het fluitje floot
Nee zegt me niet zoveelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje #teamarcadefire hoor. Maar die ken je vast wel, toch?
#teamess
90+4' Iniesta 1-0quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk verliest Nederland, dan kan ik hier helemaal los.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee zegt me niet zoveel![]()
Maar gelukkig staat #teamess bovenaan.
Hoiquote:
Was genot ja.quote:
Klinkt relaxedquote:
Interventionquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al vind ik Here Comes the Nighttime een van hun minste
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
BMI is nog chillender dan Purrel Frankel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was genot ja.
Was jij in Brussel?
Hey, scrummie hier ook ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Starlaben je samen met Scrummie hier
Ik vind Wake Up en Afterlife hun besten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |