quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:39 schreef corkydiggles het volgende:
spain in the ass ff verder geshopped
[ afbeelding ]
Speelde in 2012 nog voor N.E.C. Nijmegen maar hij is slecht, heb alleen de bekerfinale gezien tegen Zwolle.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja dat had ik al in de gaten![]()
hoe is deze nieuwe keeper eigenlijk?
Hij is leukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:39 schreef corkydiggles het volgende:
spain in the ass ff verder geshopped
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens met Mexgod.
Dit dus, ga dan niet zuur lopen doen over voetbal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens met Mexgod.
Voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens met Mexgod.
He bah wat zuur.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef Beach het volgende:
hopelijk verliest Nederland is het tenminste gedaan met al dat overdreven oranje gedoe
okquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef Beach het volgende:
hopelijk verliest Nederland is het tenminste gedaan met al dat overdreven oranje gedoe
CHANANTquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens met Mexgod.
VI kijkers happen zo makkelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit dus, ga dan niet zuur lopen doen over voetbal.
Ik zie zoiets als dit ook wel gebeuren, maar voor hetzelfde geld gaat het helemaal fout..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:32 schreef BB-King het volgende:
Ik verwacht 3-0 voor Nederland.
Net zoals we de huidige wereldkampioenen in 2008 afdroogden.
mensen die geen leven hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef Beach het volgende:
vind het nog wel meevallen.. veel mensen in oranje op straat maar pas als we winnen barst de gekte echt losquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef Beach het volgende:
één blik in het gezicht van Flair en je durft niks meer.quote:
Hoi Lavjequote:
#teamessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |