quote:De DDR staat al bijna 24 jaar niet meer op de landkaart, maar bij de FIFA kan een journalist zich nog gewoon als Oost-Duitser aanmelden.
In het keuzemenu voor journalisten op de website van de internationale voetbalbond dienen bezoekers hun nationaliteit op te geven. Oplettende oosterburen merkten op dat naast Duitsland ook nog Oost- en West-Duitsland gekozen kunnen worden.
Niet heel Argentinië. Hij neemt genoegen met alleen Messi.quote:
Jammer. Een lompe boer bij Southampton.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Koeman naar Southampton trouwens. Dat jullie 't vast weten
Apart, las vanochtend nog dat die niet langer de eerste kandidaat is en dat die wel de eerste kandidaat is voor Galatasarayquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Mooie keuze, passen wel bij elkaar denk ik. Hopelijk laat hij weer wat jeugd doorstromen en koopt ie Pellé. Prima streek ook om in te leven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:44 schreef zeebeschuit het volgende:
wie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:46 schreef alors het volgende:
Mexico zonder Carlos Vela is maar saai![]()
[ afbeelding ]
Je bent zelf saai.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:46 schreef alors het volgende:
Mexico zonder Carlos Vela is maar saai![]()
[ afbeelding ]
Uhm neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef franklop het volgende:
Drie keer buitenspel is toch een penalty
geschreven door turkse journalisten. Reden: Koeman is op vakantie in turkije. maar dat is hij al lang voordat Mancini ontslag nam. Daarnaast had guido al bekend gemaakt dat hij voor een week daar op vakantie zou gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Apart, las vanochtend nog dat die niet langer de eerste kandidaat is en dat die wel de eerste kandidaat is voor Galatasaray
Eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou hem ontslaan. Dit kan gewoon niet.
Waar zeg ik dat? Ga niet dom lullen de hele wereld wist dit al lang (behalve jij blijkbaar).quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat dit al weken op de PSG-website? Wow.
Ga niet dom lullen a zemmel :squote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:05 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ga niet dom lullen de hele wereld wist dit al lang (behalve jij blijkbaar).
Of kaarten gegeven aan sponsoren die liever tv kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:07 schreef JopJuh het volgende:
Kunnen ze geen kaarten grats weggeven? Dit is echt kansloos zo. Zat mensen met geen geld die zouden willen gaan?
Ja laat ze nog meer geld verliezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:07 schreef JopJuh het volgende:
Kunnen ze geen kaarten grats weggeven? Dit is echt kansloos zo. Zat mensen met geen geld die zouden willen gaan?
Oh, dat valt dan wel weer mee. En de onterecht afgekeurde?quote:
Die was niet terecht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan wel weer mee. En de onterecht afgekeurde?
Bedankt voor deze heldere toelichtingquote:
Silvaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Casillas; Azpilicueta, Ramos, Piqué, Jordi Alba, Busquets, Xabi Alonso; Xavi, Silva, Iniesta; Diego Costa.
We gaan ervan langs krijgenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Casillas; Azpilicueta, Ramos, Piqué, Jordi Alba, Busquets, Xabi Alonso; Xavi, Silva, Iniesta; Diego Costa.
Eng eng eng.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, toch wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al 4 minuten geen scheidsrechterblunder.
zoiets jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al komt dat niet tot uiting op het scorebord. Zwei nul
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan wel weer mee. En de onterecht afgekeurde?
Ho ho, de keepers blijven meestal staan!quote:
Die vent is echt een halve zool.quote:
Tiesto.quote:
Ja ik bedoel natuurlijk wat de situatie enzo was natuurlijk hčquote:
Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
19 seconden, dit moet een record zijn.
Hallo Typischquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:15 schreef Typisch het volgende:
ik had 1-1 staan bij deze wedstrijd
dat gaat het dus niet worden
graag gedaan
Ik ook. Komt nog wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:15 schreef Typisch het volgende:
ik had 1-1 staan bij deze wedstrijd
dat gaat het dus niet worden
graag gedaan
*voetbalpoolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil iedereen even melden wie welke uitslag heeft voorspeld in zijn/haar voetbalpoule.
1-0.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil iedereen even melden wie welke uitslag heeft voorspeld in zijn/haar voetbalpoule.
ik heb niks op fok ingevuldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0. 1-1 en bij een ander 1-2.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd Score 1 Score 2 Kaarten Winnaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
1 - 3quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Een andere God heeft ook gesproken.twitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 19:16:43Klaar met trainen en nu klaar voor Oranje⚽️. Come on boys!!! #wk2014 reageer retweet
Oh ja, goeie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je stylebottip van vorig jaar weer toegepast.
Ben jij even al je geld kwijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef Mansjester het volgende:
Die over 2,5 gaat niet lukken vrees ik
Een beetje meer Foe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Marco Fabian nodig.
Jawel joh stellen weinig voor. Alleen zijn die afrikaantjes nog beroerder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef nikk het volgende:
Tegen dit Mexico wil je als Nederland ook niet spelen...
de steun uit Kameroen zal nu wel ophouden, gelukkig zijn er nog 53 landen in Afrika.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef OllieWilliams het volgende:
Gerechtigheid. Ik hoop dat blatter heel erg moet huilen
Hij doet ook wel beetje aparte dingen. Gaat laat naar de grond en werkt ook niet altijd alles weg in de goede richting. maar wel reflexen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Die keeper van Kameroen, waar speelt die? Lijkt best een goede keeper te zijn, op de lijn iig.
Die zal zo wel weer proberen de hele aanval van Mexico uit te kappen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Die keeper van Kameroen, waar speelt die? Lijkt best een goede keeper te zijn, op de lijn iig.
Ik heb nog steeds de stille hoop dat Blatter sterft tijdens dit wk. Of gaat dat weer net te ver?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
de steun uit Kameroen zal nu wel ophouden, gelukkig zijn er nog 53 landen in Afrika.
soooowwwwtwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 19:24:29De Mexicaan Oribe Peralta maakte 13 goals in zijn laatste 14 interlands [via @mijlpaalmin] #MEXKAM reageer retweet
neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de stille hoop dat Blatter sterft tijdens dit wk. Of gaat dat weer net te ver?
Dan denk je dat helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef wvsnl het volgende:
Godzijdank scoorde mexico. Denk dat haast geen neutrale supporter wilt dat Kameroen deze wedstrijd wint.
Als je dat niet wil ben je niet neutraal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef wvsnl het volgende:
Godzijdank scoorde mexico. Denk dat haast geen neutrale supporter wilt dat Kameroen deze wedstrijd wint.
Ook mooi voor de grensrechter dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef wvsnl het volgende:
Ik twijfelde nog steeds, maar nu is het duidelijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:29 schreef Nober het volgende:
Totdat er straks twijfel is of die bal over de lijn was, wat doen ze dan?
Stel nou dat we er een twijfelgeval is, dan komt de scheids toch niet met de vraag of de doellijn technologie even kan assisteren?quote:
Dan gooien ze een muntje op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:29 schreef Nober het volgende:
Totdat er straks twijfel is of die bal over de lijn was, wat doen ze dan?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
6, waarvan 5 legitieme goals door mexico
Ja, wat is't nou?quote:
Ik gok dat hij al 20 kilo is aangekomen.quote:
Hij ziet op zijn horloge of het een goal is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Stel nou dat we er een twijfelgeval is, dan komt de scheids toch niet met de vraag of de doellijn technologie even kan assisteren?
Aan inkt of aan vet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij al 20 kilo is aangekomen.
Samen roken met Johan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij al 20 kilo is aangekomen.
Dan nog is het een van de betere spelers bij Mexico.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Speelt niet genoeg, uit vorm etc
quote:"Just before the 2010 World Cup, I visited PSV and chatted with Carlos Salcido and Francisco Maza Rodriguez, then spoke with Fred Rutten and assistant Erik ten Hag," he told Voetbal International.
"I told them that if they needed a good striker, I could give them one, Javier Hernandez."
A few weeks later, United stepped in to sign Chicharito.
waar is carlos vela eigenlijk geblevenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan nog is het een van de betere spelers bij Mexico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |