Want hij heeft expres iemand neergeschoten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:29 schreef Nederlandsche het volgende:
Gewoon opsluiten..
Kut crimineeltje.
Als je een wapen mee neemt en er mee speelt mag je wat mij betreft opgesloten worden ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef Syntos het volgende:
[..]
Want hij heeft expres iemand neergeschoten?
Stupide zeker. De rest was een ongeluk.
Troll dus. Grappig man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:33 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Als jij er niet zo over denkt, mag jij ook in de cel.
Nee hoor.quote:
Jij vormt een gevaar met je facistische en autoritaire opvattingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ze mogen mensen die een gevaar vormen voor de maatschappij wel in een diepe put gooien.
Zwaarder straffen ook.
Ik ben het deels wel met hem eens hoor. Ik vind niet dat een wapen op iemand richten (let wel: richten betekent per definitie opzettelijk) een 'foutje' kan zijn. Nu was het nog een kind en zou de straf sowieso minder zijn geweest, maar ik vind wel dat hier flink gestraft mag worden. Al is het maar om 'kinderen' duidelijk te maken dat een wapen op iemand richten nooit stoer is of grappig is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij vormt een gevaar met je facistische en autoritaire opvattingen.
Grootmoedigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Waren er maar meer mensen zoals die vrouw.
Al was het maar voor de ouders geen wapen in huis te hebben en al helemaal niet als je hem niet als je hem onbehoed met kogels achter laat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik ben het deels wel met hem eens hoor. Ik vind niet dat een wapen op iemand richten (let wel: richten betekent per definitie opzettelijk) een 'foutje' kan zijn. Nu was het nog een kind en zou de straf sowieso minder zijn geweest, maar ik vind wel dat hier flink gestraft mag worden. Al is het maar om 'kinderen' duidelijk te maken dat een wapen op iemand richten nooit stoer is of grappig is.
Fascistische troll gespot.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:33 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Als je een wapen mee neemt en er mee speelt mag je wat mij betreft opgesloten worden ja.
Niet eens een lekke band. Dan ga je toch op een levend persoon schieten ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:08 schreef shootercas het volgende:
''Schoot door de vloer en niets gebeurde '':'):'):')
Sorry hoor maar jij bent echt een klapmongool.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:29 schreef Nederlandsche het volgende:
Gewoon opsluiten..
Kut crimineeltje.
Betaal jij het?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ze mogen mensen die een gevaar vormen voor de maatschappij wel in een diepe put gooien.
Zwaarder straffen ook.
Stoer ben jij manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jij bent echt een klapmongool.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:33 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Als je een wapen mee neemt en er mee speelt mag je wat mij betreft opgesloten worden ja.
dit soort dingen krijg je nou eenmaal met die 2nd amendment van zequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef Syntos het volgende:
[..]
Want hij heeft expres iemand neergeschoten?
Stupide zeker. De rest was een ongeluk.
Nee dit soort dingen krijg je dankzij kutouders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
dit soort dingen krijg je nou eenmaal met die 2nd amendment van ze
die zul je altijd wel hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Nee dit soort dingen krijg je dankzij kutouders.
In Nederland heb je jongens die op school stoer lopen te doen met hun scooter en iemand omver rijden. De oorzaak is ouders. Kutouders moet je aanpakken, niet scooters.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die zul je altijd wel hebben
zonder de 2ndd amendment had je dit niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |