Phaidra mooie foto's in het bv topic

Gulara ik had het stukje van jouw nachten gemist. Nadat ik las dat robot zijn derde woord was, was ik zo verliefd dat ik niks meer registreerde

Maar

voor de nachten
Spark die foto met het vingerverven

Goitske wat ben jij goed voorbereid met vingerverven. Leuke foto's

En hij zag er nog heel netjes uit
Kyara, how rude dat niemand reageerde op D

Leuk even 1 op 1 tijd met J.

XM hoe gaat het met jou. Waarom ben je geopereerd?

Ik vind de stats echt heel mooi. En ik geloof echt niet dat het gewicht heel anders had geweest als ze wel had gepoept en niet de pap had gehad. Jouw meisje doet het gewoon keurig

En laat het CB kletsen. Die denken dat alle kindjes hetzelfde zijn (niet alle cb's denken dat, maar die van jou helaas wel)
Fijn dat Femke wat opgeknapt is Shandaly

Kiddyboo. Pas toen ik,het plaatje zag wist ik wat het was. Maar zo eentje moet ik er ook Riley snapt open beker ook nog niet. Mijn kind faalt

. Niet echt hoor. Ze is helemaal

Ela. Wat een geweldige ideeën heb jij voor het eten. Ik wil bijna Riley uit bed halen en die dingen (behalve de aardbeien en rozijntjes, want die blieft mevrouw niet) op een bord te doen

Qua eten ziet het schema van Riley er zo uit (vandaag)
- Fles pap
- toen zag ze een mandarijn op de tafel en die wilde ze nog hebben. Dus geschild en gesneden voor haar
- op de markt een stukje lekkerbek en knijpfruit
- lunch half broodje pindakaas (eigenlijk was alleen maar de pindakaas er af gelikt en hooguit een of twee hapjes van het brood genomen)
- mandarijn
- mandarijn (ze had tot vier uur geslapen en tijdens het eten maken had ze al honger)
- Lasagne en toetje
- flesje koemelk
Op mijn iPad kan ik een gesloten topic niet quoten. Dus dan maar creatief quoten
{QUOTE: Op 13 juni 2014 om 13:54 schreef Gulara het volgende:}
"Ik zie em al helemaal zitten als 18 jarige, flink aangeschoten om 4:35 in de snackbar. Dat al z'n matties dan een frikandel speciaal bestellen en hij een potje Olvarit uit z'n binnenzak tovert{EINDE QUOTE}
Haha. Ik zie het echt helemaal voor me. Ik ben zo blij dat ik net mij thee had neer gezet
Kyara. Fijn dat D. weer een beetje is opgeknapt. Jammer dat het ijs geen succes was. Softijs is zo leuk om aan een dreumes te geven
En vlees is ze dol op. Zodra ze vlees ziet hoeft ze haar groente niet meer. Dus hier eerst groente en dan vlees
Is dit trouwens niet het derde topic dat jij sluit en opent?

Riley is ook erg geïnteresseerd in mannen. Standaard vind ze elke man leuk. Bij vrouwen is ze wat milder met haar lachjes

Ouders natuurlijk beurs lijkt me wel erg leuk. Maar het is best wel ver. Kan je ook erheen gaan als je nog geen kaartje hebt?
Riley is op dit moment heel plakkerig overdag. Ik volg haar daar maar in. Ze heeft het gewoon nodig. Ze is gewoon zo gezellig en leuk.