Morgen 31 weken.quote:
Ja dat lijkt me ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef Crumpette het volgende:
Maar als de vorige meting te ruim was, is het ook logisch als ze nu dipt, toch?
Ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat de vorige meting te ruim was, dat is het/ons vermoeden, maar iedere dip in de curve is een reden om in de gaten te houden zei mijn gyn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef Crumpette het volgende:
Maar als de vorige meting te ruim was, is het ook logisch als ze nu dipt, toch?
ik vind het al bijzonder dat er 1 kindje in mijn buik zit, laat staan 2 mensjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
Baarmoeder was qua groei even groot als 22/23weken eenlingzwangerschap.
Toch bijzonder allemaal
Dat trekt wel bij als ze er isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik vind het al bijzonder dat er 1 kindje in mijn buik zit, laat staan 2 mensjes
vroeger dacht ik altijd, oh god nee geen tweeling maar door een tweeling in mijn omgeving en het lezen hier op fok over de meiden van Kyara en de boys van NIKKI maken dat ik het toch wel heel tof vind...
misschien ooit....
eerst deze tut maar gezond en groot genoeg afbakken.
al weet ik niet of mn man uberhaupt ooit voor een 2e wil gaan door deze zwangerschap![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef BlueEyes het volgende:
juichje voor mezelf.
Bloeddruk weer netjes en goeie hartslag van le beeb.
Ik heb om 13 uur nog gepost mutsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:21 schreef Crumpette het volgende:
yay BE!
en idd GM goed dat het je beeb in de smiezen houden.
Ik vind het hier stil... waar is Chanty??rommelt er al wat?
Daar zijn nagels voorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:24 schreef Crumpette het volgende:
oh en hormonen, heb vannacht gedroomd dat mijn relatie problemen had, en ik merk nu dat dat nare gevoel waar ik mee wakker werd me de hele dag een beetje heeft achtervolgdis allemaal niet nodig, maar heb denk ik iets te veel gelezen over het effect van kinderen op je relatie
![]()
en net bij het koken schoot ik uit met een mes en brak mijn duimnagelgrrr! nou issie mega kort. Had erger kunnen aflopen dus ik moet eigenlijk niet piepen
maar ik haat het als ik met zo'n raar stompje rondloop.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb om 13 uur nog gepost mutsen toen ben ik gaan lunchen, dutje gedaan, even buiten gezeten met de poezels en daarna op jacht gegaan voor niet witte lakens voor op ons bed. Viel nog niet mee maar geslaagd bij de wibra
Als ik 24 uur niet post heeft dat een redenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
sorry nou voel ik me zo'n app stalker
40 weken zwanger èn een leven...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als ik 24 uur niet post heeft dat een redenalles daaronder is normaal
ook hoogzwanger heb ik nog een leven
Er zijn inderdaad mensen die heel verbaasd reageren als ze erachter komen dat je gewoon de straat Nog op gaatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
40 weken zwanger èn een leven...![]()
dat kan niet he...
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die heel verbaasd reageren als ze erachter komen dat je gewoon de straat Nog op gaat
Ik krijg al rare gezichten als ik bij 38 en 39 weken afspraken buitenshuis plan alsin lunch en etentjes in de avond. Plus nog ergens een feestje het weekend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die heel verbaasd reageren als ze erachter komen dat je gewoon de straat Nog op gaat
Heb je net wel gezwaaid toen je overvloog??quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, Schiphol
Ga vanaf nu weer meelezen
Aaah dat eerste moment isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard voelde net de baby voor het eerst schoppen!.
Blue, fijn dat het allemaal weer in orde was.
ik heb het geprobeerd maar het was lastig over de groep dronken Italiaanse jongemannen heen te kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb je net wel gezwaaid toen je overvloog??
Welkom terug!
Jah gaat goed, zwanger hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd maar het was lastig over de groep dronken Italiaanse jongemannen heen te kijkenhoe is het met jou?
Korte samenvatting:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Roger![]()
Trek je het nog een beetje? Is je vriend al weer terug?
Henka is ook blij dat we er weer zijn
total loss?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:01 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
37+ (omg!)
Hoge bloeddruk gehad, vandaag weer netjes dus blijf lekker verder broeden.
Vriend terug met total loss motor.
Henka aan het buikstuiteren? Of alvast voorjuichen voor voetbal?![]()
Zoë![]()
Zou een standaardreactie zijn van mij buiten zwanger zijn om hoor!
Duidelijkheid voorop!!
En NU heb ik zin in een goeie granaatappel (die je helaas niet in NL zo goed kan krijgen)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Is het? Volgens mijn telefoonapp is het een granaatappel
maar die komen beide in vele formaten
bij de Turkse groenteboerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:28 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En NU heb ik zin in een goeie granaatappel (die je helaas niet in NL zo goed kan krijgen)
spekbabiesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef BlueEyes het volgende:
Een watermeloen die 8 pond gaat worden!
De vk zei vandaag (nav groeiecho en voelen, had haar al tijdje niet gezien) dat er wel een 'lekkertje' in mijn buik zit
Heuj, toen was ik er ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, Schiphol
Ga vanaf nu weer meelezen
Erg hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik krijg al rare gezichten als ik bij 38 en 39 weken afspraken buitenshuis plan alsin lunch en etentjes in de avond. Plus nog ergens een feestje het weekend.
Jah sorry jongens, ik plan door, zolang kind er nog niet is prima. En als het op dat moment niet lukt zien we dan wel weer.
Maar sjee 40+1 en een leven, nee dat kan niet. Bij 40 weken houdt het op!
Awwww... dat vind ik altijd zo lekker aan thuiskomen, de liefde die je dan krijgtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
In een juichpak twink?
Ik ga m morgen ophalen, ik moet nu eerst doodgekopt worden door een zeer blijde pousse
Ik ook! Althans, ik herken het tegenwoordig en voel het voornamelijk in mijn rug eigenlijk...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:51 schreef BlueEyes het volgende:
Mag wel oppassen dat ik wumpie er niet uitjuich![]()
Kreeg er spontaan een harde buik van die even goed aankwam, oefff!
als we twee weken weg gaan krijgen we idd meestal de silent ass treatment. Een week kan netquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Awwww... dat vind ik altijd zo lekker aan thuiskomen, de liefde die je dan krijgt![]()
Of als pech hebt wordt het je niet vergeven dat je weekje wegbent en zie je alleen een kattenkont
Snackjes voor de pousse!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Chanty, ik heb hard gelachen om je bijdrage in het buikentopic![]()
Vakantie was heerlijk, maar ben stiekem wel blij om even uit de 37 graden te zijn
Verder ga ik zo op zoek naar het lijk, er liggen verdacht veel dode vliegen in de woonkamer(ik hoop eigenlijk dat de buurman die al opgeruimd heeft
![]()
)
nee, daar zijn ze te hautain voorquote:
Misschien moet ik toch maar kijken danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee juichpak hoefde voor mij niet zo (hoewel ik meneer Donders wel super grappig vind)
Maar heel de straat hoort mijn enthiusiasme geloof ik![]()
O ja en harde buiken daardoor .. oppassen BE dat we ons kind er niet uit brullen
Tnxquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Chanty, ik heb hard gelachen om je bijdrage in het buikentopic![]()
Vakantie was heerlijk, maar ben stiekem wel blij om even uit de 37 graden te zijn
Verder ga ik zo op zoek naar het lijk, er liggen verdacht veel dode vliegen in de woonkamer(ik hoop eigenlijk dat de buurman die al opgeruimd heeft
![]()
)
het was echt een beetje zielig hoe hard ik steeds stond te hijgen na honderd meter bergopwaarts wandelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tnxhelaas maakt hij nog geen aanstalten zijn woning te verlaten
37 graden is wel hot. Wil niet weten hoe erg ik daarin zou opzwellen
maar dat is ook heel andersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou mijn man zegt altijd dat voetbal m niet zoveel doet en wb de gewone clubs en wedstrijden klopt dat ook, maar met EK en WK heb ik toch een andere mening...
quote:
Ja gewoon eruit brullen jijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar kijken dan
Geen brullie voor dw uitgang leggen hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar kijken dan
Niet de mijnequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef Twinkle20 het volgende:
O shoot hebben we nu serieus een bevalling opgewekt vanavond?
Goed! Nauwelijks last meer van. Magnesium en trouwer m'n zwangerschapsvitaminen slikken heeft geholpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef BlueEyes het volgende:
Amsel hoe is het met de krampen eigenlijk?
Vaderdagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Stuur jij je eigen man een verjaardagskaart via de post?![]()
Mogge! Uitslapen, ik kan het niet meer( ben vanaf 8 uur wakker, maar ik kon vroegah altijd hendig tot 11 uur meuren
)
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Nohheb ik door m'n eerste full-on hormonale aanval de wedstrijd gemist!
Ik moest de hele avond overal om huilen. Eerst omdat de VK een flink te lage bloeddruk constateerde (en ik nu snap waarom ik overal moe van word) en toen ging ik piekeren of dat niet slecht is voor de baby. Toen omdat lief ging stofzuigen en ik me heel nutteloos voelde (). Toen omdat hij daarna ineens naar boven liep en ik dacht dat hij boos was. Waarna ik om 20:30 maar naar bed ging, en ik alsnog moest huilen omdat ik eindelijk lekker lag en moest plassen en bij het uit bed klimmen genadeloos m'n teen stootte
.
Anyway, ik snap niks van mezelf en hoop dat dit soort buien voortaan uitblijven.
Mijn man had ook een lief kaartje voor mij voor moederdag omdat hij mijn nu al mama vondquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Oh vaderdag, dat mag ik nog een jaartje negeren gelukkig, want hij heeft moederdag ook genegeerd
quote:
Op zaterdag 14 juni 2014 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
veel oorzaken klinken te herkenbaar
Ja, alleen dat er aan toegeven doe ik dan maar in bed, want ik vind het zo zielig voor m'n liefquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een lieve mannen allemaal!
( mijnes is ook lief hoor, alleen op een andere manier)
Razz, ja, heus! Als de sluizen eenmaal goed open staan is er echt geen houden meer aan! Gewoon lekker even aan toegeven soms, het lucht ook wel op
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:54 schreef BlueEyes het volgende:
ben ik (in combi met vriend) dan zo nuchter dat wij niet daaraan doen?
Ik was het ook niet van plan maar omdat mijn man en kaartje had voor moederdag. ..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:54 schreef BlueEyes het volgende:
+1quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent niet de enige
Aan Valentijnsdag doen we ook niet trouwens. Of aan een xx jaar verkering dag.
Nee hoor, wij doen dat ook niet. Ik zou zelfs raar staan te kijken mocht mijn vriend wat kopen. Die is echt zo nuchter als het maar zijn kan. Ik trouwens ook wel... Ik heb al een paar keer gehoord dat het met de bevalling helemaal goed gaat komen vooral omdat ik zo nuchter ben. We gaan het zienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:54 schreef BlueEyes het volgende:
Jeej! 31 weken alweer! Al een beetje bijgekomen van gisteren?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mogguh!
Ik had me heel erg voorgenomen er niks aan te doen maar heb nu toch een boekje voor manlief gekocht (papa en ik)
wb verjaardagen: we kopen meestal iets kleins voor elkaar maar als we niks kunnen vinden is het ook goed.
31 weken vandaag
Hoe ver ben je? Ik zie je niet in de lijst?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:56 schreef Ggirl het volgende:
Oh mennn.. Ik kan het niet meer ontkennen, ik voel me zwanger! Misselijk, hoofdpijn en de rest van de kwaaltjes.. Eigenlijk zou ik nog moeten werken tot zes maar ik denk dat ik vriend ga bellen dat hij me moet komen halen! Blij dat hij me gebracht heeft en ik niet 30 km zelf naar huis hoef te rijden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lief dat je het vraagt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jeej! 31 weken alweer! Al een beetje bijgekomen van gisteren?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:16 schreef Hilmo het volgende:
Krijgertje, zo herkenbaar dat gevoel. Helemaal als ik dan bij een gezin met een kindje kom, dan denk ik oooh jee, dit kan ik helemaal niet![]()
Mijn man heeft vanmorgen heel lang op mijn buik gevoeld en ineens een dikke schop gekregenen ik zei, je kan wel tegen hem praten en hij zo heel lief tegen hem praten, vet mooi moment!!
Ik heb ook geen matje in de auto of op de bank. Wel vanaf 37 weken een waterdichte matrasbeschermer. Had m bij de Kruitvat gehaald in de aanbieding en hij is totaal niet zweterigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:01 schreef BlueEyes het volgende:
Wij zijn wel al heeeeeel romantisch nu al het halve land aan het doorkruizen in de auto om een mogelijke nieuwe motor te kopen. Dan is dat maar geregeld voor de baby er is![]()
Oh en living on the edge (as if), geen zeiltje in de auto voor mogelijk spontaan brekende vliezen![]()
Vanaf wanneer is dat eigenlijk handig te doen op het bed? Drijf mu al het bed uit en ben zo bang dat ik dan helemaal niet meer slaap.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Sicilia het volgende:
Even heel erg ego en zonder bij te lezen..wij krijgen er een zoon bij![]()
![]()
![]()
![]()
En?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:48 schreef kwakz0r het volgende:
Hoiben wel bij gelezen maar had even niet zo'n zin om te schrijven.
Gisteren dagje ziek thuis geweest, ben totaal oververmoeid en loop steeds maar door... Heb de hele middag geslapen. Vandaag zijn we de babykamer aan het verven. Nou ja, we, mijn vriend. Ik heb een poging gedaan en viel toen bijna flauw.
Daarna ruzie gemaakt omdat lief steeds liep te zuchten en
Dat vind ik nog meevallen qua prijsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
En eindelijk een mooi geboortekaartje uitgezocht. We hadden al een proefexemplaar van geboortekaartjes.nl, maar we vonden het niet mooi afgewerkt en ook gewoon veel te duur. Met postzegels erbij zouden we iets van 180 euro kwijt zijn...
Net op een andere site een mooier kaartje gevonden en de helft goedkoperBen benieuwd naar het proefkaartje!
Doen jullie het via internet? Of gaan jullie echt naar een drukker?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:11 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat vind ik nog meevallen qua prijs![]()
Daar gaan wij ruim overheen incl drukken, postzegels en envelop
Wij ook zoietsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Pinnerige ikke heb er weer alles aan gedaan om de kosten zoveel mogelijk te drukken![]()
Ik denk dat wij nu een euro of 80 kwijt zullen zijn.
Nou dat dus. We hadden een site waar ze HET kaartje hadden, maar daar kwamen dus wel mega drukkosten bij. Dus nu heeft handige man het kaartje bijna exact na kunnen maken, en dan scheelt het dus ruim de helft qua kostenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Doen jullie het via internet? Of gaan jullie echt naar een drukker?
Het stomme is dat je bij sommige geboortekaartjessites wel drukkosten betaald en bij sommige niet. Dat scheelt echt een boel. Maarja aan de andere kant... ik betaalde voor het proefkaartje bij de goedkopere 1.95 terwijl die ander gratis was...
Wij ook via greetz.nlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Het kaartje komt van een andere site, maar we laten hem via greetz.nl afdrukken
Vorig kaartje bij dreumes ook gedaan en dat beviel ons perfect
Het is wat jullie uiteraard willen. Maar het is toch wel leuk om de geboorte van jullie kindje wereldkundig te maken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:15 schreef Crumpette het volgende:
Is dat nou echt nog steeds een must, geboortekaartjes? Ik zou niet weten aan wie ik die allemaal zou moeten sturen..
heb je dan de afbeelding gejat ofzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Het kaartje komt van een andere site, maar we laten hem via greetz.nl afdrukken
Vorig kaartje bij dreumes ook gedaan en dat beviel ons perfect
Vind je het erg dat ik daar geen antwoord op geef op een openbaar forum?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je dan de afbeelding gejat ofzo?
hey, je gaf zelf de voorzetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik daar geen antwoord op geef op een openbaar forum?![]()
Je weet nooit waar dat tot toe kan leiden![]()
Wij sturen het kaartje ook echt naar een select groepje mensen waar we veelvuldig contact mee hebben. Tante Nel en Ome Piet die we eens in de 5 jaar bij een familie reunie zien krijgen er bijvoorbeeld geen. Zodoende kom ik op een ... 50-tal kaartjes denk ik?
ja, ik ben er ook nog niet uit of dat voor ons misschien ook de betere optie is. Ik zou zo graag willen sparren, maar ook de namen niet verklappen. Dubbelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef BlueEyes het volgende:
De naam ligt bij ons ook nog niet vast.. we hebben 2 jongens en 2 meisjesnamen.
We zien ter plekke als het kleintje eruit is wat 'past'
nou, dat dus! Tergend!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vind de naam eigenlijk nog het moeilijkste van alles.
Iemand zal het voor zijn hele leven bij zich dragen en je zal maar 'mis' kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Yes! Ik ga proberen op te blijven maar denk niet dat het lukt. Vandaag eigenlijk voor het eerst echt tegen m'n fysieke grenzen aangelopen, ik kwam echt bijna niet meer vooruit. Nu dus maar even bankhangen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:19 schreef Crumpette het volgende:
Er was hier nog iemand met een brits vriendje toch? Amsel?
de wedstrijd engeland is te laat vanavondhelaas..
Daar moet effe een goeie fop op gesoept wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen zie hier mijn probleem met de lego baby:
[ afbeelding ]
Ze krijsen
Nu lacht ze me uitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef Dyre het volgende:
En dan heb ik alleen nog maar het mondje gewoon 180 graden gedraaid
[ afbeelding ]
misschien helpt het voor jullie zelf als henka bij die namen noemt, De ene week de ene naam en de andere week de andere...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben er ook nog niet uit of dat voor ons misschien ook de betere optie is. Ik zou zo graag willen sparren, maar ook de namen niet verklappen. Dubbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijgerbalsem/ coolgel/ tantum de hele meuk maar niks.. ach joh nog max 11 weken
nu tijd voor shoarma en magnum als toetje
S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
SQEn we hebben een MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijgerbalsem/ coolgel/ tantum de hele meuk maar niks.. ach joh nog max 11 weken
nu tijd voor shoarma en magnum als toetje![]()
En we hebben een A
..agzuur...
haha, ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En we hebben een M![]()
En we hebben een A
..agzuur...
dat heb ik toch alquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En we hebben een M![]()
En we hebben een A
..agzuur...
Ah ik zie tquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je de rest van de post even lezen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg.... Chanty heeft al een tijdje niets gepost.... Zou ze....
Om 14.00 uur voor het laatst. Ze is vast gewoon bezig met haar leven naast fok!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg.... Chanty heeft al een tijdje niets gepost.... Zou ze....
Oh, er zijn er die tot aan de UD nog buikslapen hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:41 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik kan officieel niet meer op m'n buik liggenvond al dat ik 't lang vol hield hahah!
Jaaaaa!!!! Alleen op zij liggen suckt! Vooral als je jezelf van je ene zij naar je andere zij moet draaien... Vermoeiend! Of mijn conditie is slecht, dat kan ookquote:
Daarvan heb ik laatst nog gepost hoe ik dat doequote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!! Alleen op zij liggen suckt! Vooral als je jezelf van je ene zij naar je andere zij moet draaien... Vermoeiend! Of mijn conditie is slecht, dat kan ook
Inderdaad! Ik heb een man, 3 katten en een huishouden die ook aandacht willenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:41 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Om 14.00 uur voor het laatst. Ze is vast gewoon bezig met haar leven naast fok!![]()
Ik durf t niet... al de hele zwangerschap niet..quote:
Hoezo niet? Ik vind slapen op mn rug niet onwijs vervelend..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:46 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat het voor het kind straks fijn is om rugligging te krijgen.
Heb ook al een zijliggingskussen aangeschaft om eerlijk te zijn![]()
Ook om plat achterhoofd te voorkomen trouwens.
Dat mag je zeggen hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
Worden officieel afgeraden ivm verstikkingsgevaar, toch?ik durf dat soort dingen bijna niet meer de zeggen, ben ik weer die zeikerd...
Mijn nicht deed een opgerolde hydrofiel in de rug en voor de buik geloof ik...
Ja, maar ik zit me dan echt af te vragen aan wie we dat dan gaan sturen? We zijn niet zo van de kaartjes.. ook niet zo met kerst enzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is wat jullie uiteraard willen. Maar het is toch wel leuk om de geboorte van jullie kindje wereldkundig te maken?
Ik ga het niet eens proberenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:41 schreef Amsel het volgende:
[..]
Yes! Ik ga proberen op te blijven maar denk niet dat het lukt. Vandaag eigenlijk voor het eerst echt tegen m'n fysieke grenzen aangelopen, ik kwam echt bijna niet meer vooruit. Nu dus maar even bankhangen.
Ons geboortekaartje gaat ook enigszins diezelfde stijl hebben als ons trouwkaartje. Maken we zelf, kost heel weinig, maar ik vind 'm superleuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fee![]()
Ik voel me al 3 dagen een soort zombie. alsof ik maar niet echt wakker kan worden..Nouja, het kan altijd erger.
Linkjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh god, ik heb de onlineshops in babykleding ontdekt. Als dat maar goed gaat...
Zo gaat het hier dus ook straks, tenminste, das de planning. Alleen ik vind het kussen iets fijner dan rolletjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier gaan we baby, net zoals we toentertijd bij dreumes hebbem gedaan, ook overdag op de zij leggen met opgerold hydrofiel. Kussen kan.. ligt het misschien net wat steviger. Maar die gaan we er niet speciaal voor aanschaffen denk ik. Of wacht... misschien wel een goede als kraamcadeau om te vragen aan een van de mensen waarvan we weten dat zij zeer kort na de geboorte al komen.
Wij doen dat vooral om voorkeurshouding en mooi rond bolletje.
's Nachts overigens wel rugligging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is dit de status van mij versus poes in huis these days:
En hadden jullie nog mijn lachende 20 weken echobaby tegoed!
Zoals je ziet geen bijster goed beeld...Kwak
Wij vanaf nu ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Voor wit pak ik sowieso alleen nog maar powerdek
Ik ben denk ik verwend, ik doe altijd maar 1 laagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Twee lagen is toch niet bizar voor gekleurde muurverf? Ik heb premium kwaliteit lichtroze, over wit, en dat is ook echt niet mooi in maar 1 laag, ik doe er altijd twee
ik heb de gewone grotematen badpakken van wehkamp, die passen mij nu nog prima met buik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:28 schreef krijgerrtje het volgende:
Even een vraagje tussendoor: ik ga binnenkort op vakantie en ben dus nog dringend op zoek naar een badpak of tankinieen bikini zie ik echt niet zitten, maar de meeste positiebadkleding die ik vind zijn maten als L.. Maar m'n borsten passen vaak nog niet eens in XXL, en m'n buik os daar juist nog niet groot genoeg voor.. Iemand tips voor zwangerschaps zwemkleding met grote cupmaten?
c&a plus size maat 50quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:28 schreef krijgerrtje het volgende:
Even een vraagje tussendoor: ik ga binnenkort op vakantie en ben dus nog dringend op zoek naar een badpak of tankinieen bikini zie ik echt niet zitten, maar de meeste positiebadkleding die ik vind zijn maten als L.. Maar m'n borsten passen vaak nog niet eens in XXL, en m'n buik os daar juist nog niet groot genoeg voor.. Iemand tips voor zwangerschaps zwemkleding met grote cupmaten?
maar hoe loop je daar dan in? dat lijkt me echt 0 steun geven voor de boobsquote:
badpakken zitten sowieso vrij strak en ik wandel er zelden inquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:39 schreef Crumpette het volgende:
[..]
maar hoe loop je daar dan in? dat lijkt me echt 0 steun geven voor de boobsik snoer ze altijd strak in, anders voel ik me totaal opgelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook leuke dingen als een nieuwe koelkast, eettafel met stoelen en we hebben een commode, kledingkast en ledikant goedkoop op de kop getikt. Wel matchy matchy van de babydump, maar voor dat geld kon ik het niet laten lopen.
En de buik is gegroeid!Ze kijken nu niet meer stiekem naar m'n buik en zwijgen, maar nemen nu gewoon aan dat ik zwanger ben en vragen hoe ver al.
"Zal vast niet ver zijn nog" hoor ik dan wel vaak, als ik zeg dat ik toch al echt over de helft zit wordt het gevolgd door een "Wow, bescheiden buikje heb je wel dan". Ochja de vraag of het er twee zijn zit er voorlopig nog niet in![]()
Veel bijgelezen en niet zoveel blijven hangen als dat ik zou willen![]()
Blue wat schrikken van je vriend! Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden, de motor is te vervangen.
Een meisjestweeling voor Zoë en een jongen voor Sicilia![]()
En die mooie kleur van de kast van SpeesIk zat een tijdje geleden een paar topics van de babykamers te bekijken en zag toen de kamer van jullie S. Zo jaloersmakend mooi vind ik die muur met boom!
Nu ga ik de buikfoto's eens even op de laptop gooien en posten![]()
Oh die zijn allebei heel mooi!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb deze in het antraciet met goud (klinkt tacky, is echt mooi), en die heeft ingebouwede cups en zit echt goed (F-cup hier). banden kunnen recht of gekruisd, ik heb ze gekruisd.
[ afbeelding ]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)2f_%2fN-1bh1&IsSeg=0
Deze heb ik ook maar die is nu te los aan de bovenkant waardoor mn tetta's eruit vallen
[ afbeelding ]
oh ik vind zwanger in bikini ook heel mooi hoor, gewoon doen als het nog past!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:53 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje, dat is niet best Skittles! Gelukkig dat het meeviel, maar wat een schrik![]()
Hmm ik lees meer over geen bikini willen dragen. Ik zwem nooit, maar op vakantie (als ik 29/30 weken ben) willen we wel een keer naar zo'n therme (niet naakt helaas, had ik liever gehad, scheelt weer iets aanschaffen) en ik had gedacht gewoon nog in mijn bikini te proppen. Broekje moet wel passen, bovenstuk denk ik met een beetje proppen ook wel (lig vooral stil in het water, ga niet actief zwemmen). Ik heb nog geen striemen, weet ook niet hoe dat er precies uit zou komen te zien, of dat echt zo erg is om te laten zien (zie die mensen toch nooit meer). Vrees wel reacties van oudere mensen die daar ook komen, en me dan in het Duits aanspreken haha, maar dat is met badpak vast ook.
Ik had er al vrede mee toen hij naast me lag te slapenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:29 schreef BlueEyes het volgende:
Skittles omg![]()
Dat is schrikken met alle emoties erop en eraan!
Beetje bijgenomen inmiddels?
Ik haak even inquote:Op zondag 15 juni 2014 00:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik had er al vrede mee toen hij naast me lag te slapenNormaal ben ik helemaal niet zo, maar die hormonen maken me echt een weekdier en vind ik alles wel best zoals het is. Totaal geen heks of draak als sommigen hier worden van hormonen
![]()
Hoe gaat het met jou en je man en zijn jullie geslaagd voor een nieuwe motor?
Chanty het is inderdaad bizar hoe kort zo'n foutje maar hoeft te duren! Hij keek schijnbaar even op zijn navigatie en toen zwenkte net de vrachtwagen uit en boem. Hij reed in zijn bedrijfsauto en dat is echt een gebakje op wielen (Picanto), maar ongelofelijk wat een klap die op heeft kunnen vangen.
Alle credits gaan uit naar de omstanders die snel hebben gereageerd. Zij hebben de achterruit ingetikt zodat hij eruit kon terwijl de auto al flink begon te roken en hebben hem daarna naar de kant gebracht, daar laten liggen en gezegd dat hij zich niet meer mocht bewegen, verzorgd en de ambulance gebeld. Helaas heeft hij geen gegevens van ze, anders had ik ze een bloemetje met een bedankje gestuurd.
Welterusten dames!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Kan me er bij indenken hoe het voelt als hij maar weer naast je ligt!quote:Op zondag 15 juni 2014 00:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik had er al vrede mee toen hij naast me lag te slapenNormaal ben ik helemaal niet zo, maar die hormonen maken me echt een weekdier en vind ik alles wel best zoals het is. Totaal geen heks of draak als sommigen hier worden van hormonen
![]()
Hoe gaat het met jou en je man en zijn jullie geslaagd voor een nieuwe motor?
Chanty het is inderdaad bizar hoe kort zo'n foutje maar hoeft te duren! Hij keek schijnbaar even op zijn navigatie en toen zwenkte net de vrachtwagen uit en boem. Hij reed in zijn bedrijfsauto en dat is echt een gebakje op wielen (Picanto), maar ongelofelijk wat een klap die op heeft kunnen vangen.
Alle credits gaan uit naar de omstanders die snel hebben gereageerd. Zij hebben de achterruit ingetikt zodat hij eruit kon terwijl de auto al flink begon te roken en hebben hem daarna naar de kant gebracht, daar laten liggen en gezegd dat hij zich niet meer mocht bewegen, verzorgd en de ambulance gebeld. Helaas heeft hij geen gegevens van ze, anders had ik ze een bloemetje met een bedankje gestuurd.
Welterusten dames!
quote:Op zondag 15 juni 2014 08:57 schreef AwayTL het volgende:
En hoe is het met jou dan Annie? Dit soort dingen zijn echt de reden dat ik niet graag rij (ik rij niet super goed). Hoe lang duurt de operatie van je man?
Ik ben heel erg geschrokken. Ik heb mn moeder uit beld gebeld, die heeft me gebracht en is daarna met kaylee naar huis gegaan. Zit nu dus maar te wachten. Ze konden niet presies zeggen hoelang de operatie zou duren. Ze weten niet wat ze allemaal nog tegenkomen in zn buikholte... Afwachten dus maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |