Morgen 31 weken.quote:
Ja dat lijkt me ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef Crumpette het volgende:
Maar als de vorige meting te ruim was, is het ook logisch als ze nu dipt, toch?
Ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat de vorige meting te ruim was, dat is het/ons vermoeden, maar iedere dip in de curve is een reden om in de gaten te houden zei mijn gyn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef Crumpette het volgende:
Maar als de vorige meting te ruim was, is het ook logisch als ze nu dipt, toch?
ik vind het al bijzonder dat er 1 kindje in mijn buik zit, laat staan 2 mensjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
Baarmoeder was qua groei even groot als 22/23weken eenlingzwangerschap.
Toch bijzonder allemaal
Dat trekt wel bij als ze er isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik vind het al bijzonder dat er 1 kindje in mijn buik zit, laat staan 2 mensjes
vroeger dacht ik altijd, oh god nee geen tweeling maar door een tweeling in mijn omgeving en het lezen hier op fok over de meiden van Kyara en de boys van NIKKI maken dat ik het toch wel heel tof vind...
misschien ooit....
eerst deze tut maar gezond en groot genoeg afbakken.
al weet ik niet of mn man uberhaupt ooit voor een 2e wil gaan door deze zwangerschap![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef BlueEyes het volgende:
juichje voor mezelf.
Bloeddruk weer netjes en goeie hartslag van le beeb.
Ik heb om 13 uur nog gepost mutsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:21 schreef Crumpette het volgende:
yay BE!
en idd GM goed dat het je beeb in de smiezen houden.
Ik vind het hier stil... waar is Chanty??rommelt er al wat?
Daar zijn nagels voorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:24 schreef Crumpette het volgende:
oh en hormonen, heb vannacht gedroomd dat mijn relatie problemen had, en ik merk nu dat dat nare gevoel waar ik mee wakker werd me de hele dag een beetje heeft achtervolgdis allemaal niet nodig, maar heb denk ik iets te veel gelezen over het effect van kinderen op je relatie
![]()
en net bij het koken schoot ik uit met een mes en brak mijn duimnagelgrrr! nou issie mega kort. Had erger kunnen aflopen dus ik moet eigenlijk niet piepen
maar ik haat het als ik met zo'n raar stompje rondloop.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb om 13 uur nog gepost mutsen toen ben ik gaan lunchen, dutje gedaan, even buiten gezeten met de poezels en daarna op jacht gegaan voor niet witte lakens voor op ons bed. Viel nog niet mee maar geslaagd bij de wibra
Als ik 24 uur niet post heeft dat een redenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
sorry nou voel ik me zo'n app stalker
40 weken zwanger èn een leven...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als ik 24 uur niet post heeft dat een redenalles daaronder is normaal
ook hoogzwanger heb ik nog een leven
Er zijn inderdaad mensen die heel verbaasd reageren als ze erachter komen dat je gewoon de straat Nog op gaatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
40 weken zwanger èn een leven...![]()
dat kan niet he...
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die heel verbaasd reageren als ze erachter komen dat je gewoon de straat Nog op gaat
Ik krijg al rare gezichten als ik bij 38 en 39 weken afspraken buitenshuis plan alsin lunch en etentjes in de avond. Plus nog ergens een feestje het weekend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die heel verbaasd reageren als ze erachter komen dat je gewoon de straat Nog op gaat
Heb je net wel gezwaaid toen je overvloog??quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, Schiphol
Ga vanaf nu weer meelezen
Aaah dat eerste moment isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard voelde net de baby voor het eerst schoppen!.
Blue, fijn dat het allemaal weer in orde was.
ik heb het geprobeerd maar het was lastig over de groep dronken Italiaanse jongemannen heen te kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb je net wel gezwaaid toen je overvloog??
Welkom terug!
Jah gaat goed, zwanger hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd maar het was lastig over de groep dronken Italiaanse jongemannen heen te kijkenhoe is het met jou?
Korte samenvatting:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Roger![]()
Trek je het nog een beetje? Is je vriend al weer terug?
Henka is ook blij dat we er weer zijn
total loss?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:01 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
37+ (omg!)
Hoge bloeddruk gehad, vandaag weer netjes dus blijf lekker verder broeden.
Vriend terug met total loss motor.
Henka aan het buikstuiteren? Of alvast voorjuichen voor voetbal?![]()
Zoë![]()
Zou een standaardreactie zijn van mij buiten zwanger zijn om hoor!
Duidelijkheid voorop!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |