Ja. De tomaat kan het wat nat maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben krieltjes aan het koken en spekjes aan het bakken voor aardappelsalade.
Verder wil ik er een ei, bieslook, wat tomaat en kerrie door doen en mayo. Oh en eventueel augurk. Zou dat lekker worden?
Geniet van je weekend ik weet hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit weekend voor het eerst sinds eeuwen een kindvrij weekend (en zal voorlopig ook wel de laatste keer zijn).
Wat zal ik eten?
Iets met grote garnalen en verse tuinboontjes en zo...![]()
Wijntje erbij...
Hoe laat begint de wedstrijd?
Ok dan schrappen we de tomaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. De tomaat kan het wat nat maken.
Vergeet de peper niet. En augurk er in is lekker!
Bijna de komkommer vergeten!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. De tomaat kan het wat nat maken.
Vergeet de peper niet. En augurk er in is lekker!
Goed gedaan en gewoon vaker komen hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef dolcefarniente het volgende:
Help, doe ik ook eens een SC mee...!
Ik zeg: ei, bieslook, tomaat, beetje tonijn (Emiltjoooooo!), augurk, afmaken met een mengseltje mayo (liever fritessaus)/ketchup.
Even helemaal op de nulstand, wat een luxe!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniet van je weekend ik weet hoe je je voelt.![]()
![]()
![]()
Ooit ben ik ook weer alleen in het weekend hier
Mooi! De witte wijn staat al koud!quote:
Vis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef dolcefarniente het volgende:
Help, doe ik ook eens een SC mee...!
Ik zeg: ei, bieslook, tomaat, beetje tonijn (Emiltjoooooo!), augurk, afmaken met een mengseltje mayo (liever fritessaus)/ketchup.
Nee, wortels schrap je. Tomaat niet. Die ontvel je.quote:
Ik verlang daar zo naar. Ff een paar dagen geen kinderenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:08 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Even helemaal op de nulstand, wat een luxe!
Thnxquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed gedaan en gewoon vaker komen hier![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef dolcefarniente het volgende:
Help, doe ik ook eens een SC mee...!![]()
Ook lekkerquote:
Ik begrijp je. Ook single parent?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik verlang daar zo naar. Ff een paar dagen geen kinderen![]()
Geniet ervan, ik geniet wel mee in mijn hoofd met je
Ken het en ik ook maar als ik terug ben ben ik weer gewoon hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Thnxgeen zin om te streamen en wel zin om te ouwenelen. Moet dadelijk wel de deur uit.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Ook single parent?
Doe ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken het en ik ook maar als ik terug ben ben ik weer gewoon hier.![]()
Dus gewoon terug komen als je weer tijd heb
Dat is gewoon kutquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef isax het volgende:
[..]
het was pas timing dat ik tegelijk een fles water omgooide in mijn bed
Aiiii...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef isax het volgende:
[..]
het was pas timing dat ik tegelijk een fles water omgooide in mijn bed
Goed zo, veels te weinig vrouwen hierquote:
Het lekkerste: aardappel in oven met sap van een citroen, kippenbouillon, knoflook, peper zout etc. Een uurtje zodat alles verdampt en de aardappelen bruin worden. Nachtje in koelkast. Creme fraiche met lepel mayo erdoor. Veel peper. Bacon uitbakken of streaky bacon kopen. Erdoor. Haricot verts blancheren, afkoelen erdoor. Augurk natuurlijk.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, veels te weinig vrouwen hier![]()
![]()
Geintje, valt best mee de laatste tijd maar je bent zeker welkom![]()
ROMMMMELLLLLLLL!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het lekkerste: aardappel in oven met sap van een citroen, kippenbouillon, knoflook, peper zout etc. Een uurtje zodat alles verdampt en de aardappelen bruin worden. Nachtje in koelkast. Creme fraiche met lepel mayo erdoor. Veel peper. Bacon uitbakken of streaky bacon kopen. Erdoor. Haricot verts blancheren, afkoelen erdoor. Augurk natuurlijk.
Citroenaardappeltjes
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Girlpower![]()
![]()
![]()
Vinden de mannen zo leuk als we dat doen![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
ROMMMMELLLLLLLL!!!!!!!!!
Ai! Aardbeving?
Nee, mijn maag...![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef isax het volgende:
oh en dan heeft mijn moeders zaak nog geen telefoonnummer op de zaak staan ook nog eens
en ik heb hem niet opgeslagen toen ik hem kreeg![]()
kuttyfuszooi
Dan ben ik al rijkelijk laat want ik wil het vanavond eten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het lekkerste: aardappel in oven met sap van een citroen, kippenbouillon, knoflook, peper zout etc. Een uurtje zodat alles verdampt en de aardappelen bruin worden. Nachtje in koelkast. Creme fraiche met lepel mayo erdoor. Veel peper. Bacon uitbakken of streaky bacon kopen. Erdoor. Haricot verts blancheren, afkoelen erdoor. Augurk natuurlijk.
Citroenaardappeltjes
Dat wordt dus zelf opruimen...?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef isax het volgende:
oh en dan heeft mijn moeders zaak nog geen telefoonnummer op de zaak staan ook nog eens
en ik heb hem niet opgeslagen toen ik hem kreeg![]()
kuttyfuszooi
Voor morgen!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben ik al rijkelijk laat want ik wil het vanavond eten.Maar ik zal het een keer proberen.
Oh, even voor de mensen die niet zo vaak in de COS komen...:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef ddww het volgende:
[..]
waar zijn Bill en Ruud als je ze nodig hebt
Nah... Dan kun je net zo goed een rijstwafel knagen...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Aardappelsalade moet gewoon simpel zijn. Niet teveel smaak.
Dan ben je juist op je plaats hier,quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:18 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Oh, even voor de mensen die niet zo vaak in de COS komen...:
...ik ben beelddenker...
...heb meelij...
al gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat wordt dus zelf opruimen...?![]()
(zou ik tegen mijn kind zeggen als die belde met "mam, de hond heeft gekotst en ik heb een fles water in mijn bed laten leeglopen"...)
Nou vooruit, om het beeld van hun te verdringenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:18 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
...ik ben beelddenker...
...heb meelij...
Mijn oudste kater gaat het niet redden en volgende week laten we hem inslapenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef isax het volgende:
[..]
al gedaanzo ben ik niet. als je een huisdier wil moet je ook alles zelf opruimen.
wilde advies vragen of ik nou toch even de dierenarts moest bellen.
ze is al tijdje niet zo lekker en we dachten dat het beter ging
niet dus.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou vooruit, om het beeld van hun te verdringen![]()
[ afbeelding ]
Veel maken. Eerste dag warm eten, tweede dag een saladequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben ik al rijkelijk laat want ik wil het vanavond eten.Maar ik zal het een keer proberen.
Hier nog één. Ik zag Isax hond boven eenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:18 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
...ik ben beelddenker...
...heb meelij...
Spuugt ze slijm, of ook haar voer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef isax het volgende:
[..]
al gedaanzo ben ik niet. als je een huisdier wil moet je ook alles zelf opruimen.
wilde advies vragen of ik nou toch even de dierenarts moest bellen.
ze is al tijdje niet zo lekker en we dachten dat het beter ging
niet dus.
Beter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou vooruit, om het beeld van hun te verdringen![]()
[ afbeelding ]
ik wilde heel graag bij het in slapen zijn van de oude labrador (wij hebben er nog een)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn oudste kater gaat het niet redden en volgende week laten we hem inslapen![]()
En ze willen er alle 3 bij zijn dus nog een geplan wanneer iedereen kan ook
Oh bah, dat is naar...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn oudste kater gaat het niet redden en volgende week laten we hem inslapen![]()
3x gal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:23 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Spuugt ze slijm, of ook haar voer?
Ik kijk het ook gewoon aan. Zo moeilijk met zo'n beesie want je weet niet of ie pijn heeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde heel graag bij het in slapen zijn van de oude labrador (wij hebben er nog een)
en die bruine bedacht gewoon een avond zelf van nou ik ben er klaar voor.
ik was thuis in amsterdam
heel dilemma voor mijn ouders wat ze nou moesten doen want ik had dus een hele kinderachtige scene geschopt.
zo van ik vergeef het je nooit als je dat nog eens doet (mijn eerste hond was ook ingeslapen zonder dat ik het wist)
ze hebben hem toch laten in slapen en mij de volgende dag verteld.
stiekem toch wel blij dat ze niet op mij hadden gewacht.
beestjes moeten niet pijn hebben en hij staat nu in een mooie tennisbal urn op de kast.
Dank je. en hoort er helaas bij als je beesten hebtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Oh bah, dat is naar...
Sterkte... Ik weet wat het is
Ojee wat naar. Mijn 16 jarige poes is ook bijna op haar eindje. De wil is er nog wel maar het lopen gaat verrrot.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wij wisten dat ook niet met die bruinequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk het ook gewoon aan. Zo moeilijk met zo'n beesie want je weet niet of ie pijn heeft.
16 jaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ojee wat naar. Mijn 16 jarige poes is ook bijna op haar eindje. De wil is er nog wel maar het lopen gaat verrrot.
Zo triest een maatje verliezen
Ik overleg het altijd voor zover mogelijk. Mijn kinderen (16 en 18) zijn niet altijd in de buurt maar begrijpen wel dat er in bepaalde gevallen snel moet worden gehandeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde heel graag bij het in slapen zijn van de oude labrador (wij hebben er nog een)
en die bruine bedacht gewoon een avond zelf van nou ik ben er klaar voor.
ik was thuis in amsterdam
heel dilemma voor mijn ouders wat ze nou moesten doen want ik had dus een hele kinderachtige scene geschopt.
zo van ik vergeef het je nooit als je dat nog eens doet (mijn eerste hond was ook ingeslapen zonder dat ik het wist)
ze hebben hem toch laten in slapen en mij de volgende dag verteld.
stiekem toch wel blij dat ze niet op mij hadden gewacht.
beestjes moeten niet pijn hebben en hij staat nu in een mooie tennisbal urn op de kast.
jeetje. sterktequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan voor de zekerheid even naar laten kijken. Ik heb een hond gehad die was erg gevoelig, deed dat al snel. Van die gele kotsjes. Verder niks mis mee. Alleen wat gevoelig op de maag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef isax het volgende:
[..]
3x gal.
maar niet een extreme hoeveelheid.
Nee... Konden ze het maar zeggen...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk het ook gewoon aan. Zo moeilijk met zo'n beesie want je weet niet of ie pijn heeft.
Ik heb haar al vanaf 9 maanden. Ja het is oud. Katten van mijn ouders werden echter 20,21 en 22. Dat is pas echt oud!quote:
ik ben zo lijpo die dan alles er aan doet om thuis te komen zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik overleg het altijd voor zover mogelijk. Mijn kinderen (16 en 18) zijn niet altijd in de buurt maar begrijpen wel dat er in bepaalde gevallen snel moet worden gehandeld.
Laatst hadden we nog een acuut gevalletje stervende cavia...
Klopt...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je. en hoort er helaas bij als je beesten hebt
mijn eerste hond was 12 en die nu ingeslapen was was 13.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb haar al vanaf 9 maanden. Ja het is oud. Katten van mijn ouders werden echter 20,21 en 22. Dat is pas echt oud!
In mensenjaren is mijn poes Tara nu 75 jaar
Ik heb er eentje van ongeveer 13, maar die gedraagt zich af en toe nog als een kitten. Vliegt door het huis als een gekquote:
Ja... Om én een hond én een kind te verliezen is dan wel een beetje erg veel van het goedequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben zo lijpo die dan alles er aan doet om thuis te komen zo snel mogelijk
en dan zelf in de gracht pleurt![]()
dus mijn ouders hadden gelijk.
als de situatie anders was hadden ze het niet zo gedaan maar aangezien ik nog al snel op de automatische piloot ga.
Terug jeuken!quote:
Mijn vorige hond werd 12, de hond dáárvoor 15. Mijn katten varieerden van 2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef isax het volgende:
[..]
mijn eerste hond was 12 en die nu ingeslapen was was 13.
13 is dan ook het record hier in huis.
ik zou bijna niet allergisch voor katten willen zijn alleen al om het feit dat ze heel wat jaar bij je zijn.
wij hebben een lab van 11 en een half.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van ongeveer 13, maar die gedraagt zich af en toe nog als een kitten. Vliegt door het huis als een gekOm daarna volkomen uitgeput in de vensterbank in een halfcoma te zakken
Opa doet het nog best!
De kat van mijn oma is 21 geworden.
En niet jeukende snel opkomende rode rash op mijn torso, 10 keer per jaar ofzo. Graag een verklaring aub.quote:
2?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Mijn vorige hond werd 12, de hond dáárvoor 15. Mijn katten varieerden van 2![]()
![]()
tot 16.
tijdens de zomer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
En niet jeukende snel opkomende rode rash op mijn torso, 10 keer per jaar ofzo. Graag een verklaring aub.
ehmm geen dokter. Het niet jeukende is vreemd. Let me think..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
En niet jeukende snel opkomende rode rash op mijn torso, 10 keer per jaar ofzo. Graag een verklaring aub.
Gordelroosquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
nope, wel vaak als ik ook ziek ben.. maar niet altijd.. soms een beetje gespikkeld soms zet het helemaal door in vuur rode vlekken. verklaring nu.quote:
Labbetjes zijn lief <3quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef isax het volgende:
[..]
wij hebben een lab van 11 en een half.
die ziet er gewoon uit alsof hij 4 is.
eeeeeeen en al spier.
mensen denken dan ook echt dat hij super jong is![]()
arm beest word heel de dag aangevallen door de puppy.
oude katten zijn zo stoer
Niet jeukend...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
uhhhh komt het voor als je veel zweet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
nope, wel vaak als ik ook ziek ben.. maar niet altijd.. soms een beetje gespikkeld soms zet het helemaal door in vuur rode vlekken. verklaring nu.
Shit happens. Niertjes gingen stuk. Poes was toen ook snel stuk. Was mijn lievelingspoes. MAar ze is nu vooral een lieve herinnering.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef isax het volgende:
[..]
2?![]()
gelukkig heb ik zo iets nooit meegemaakt.
Ik zou zeggen: dokter bellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
nope, wel vaak als ik ook ziek ben.. maar niet altijd.. soms een beetje gespikkeld soms zet het helemaal door in vuur rode vlekken. verklaring nu.
de bruine was echt heel dom. zo schattigquote:
Toch één of andere overgevoeligheidsreactie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
nope jeukt niet, schilfert niet, vuurrode wegdrukbare plekken
heb je hier wat aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja ik kom constant met bepaalde stoffen in aanraking, maar niet met andere dan jullie denk ik..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Niet jeukend...
geen allergie, zou ik dan zeggen...
Kom je voor je werk of je hobby met bepaalde stoffen in aanraking?
En als het 10 keer per jaar voorkomt dan komt het niet een keer in je op om het een dokter te vragen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
nope jeukt niet, schilfert niet, vuurrode wegdrukbare plekken
Zijn de tranen in je UI om dit? Of zijn het tranen om je UI?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja ik kom constant met bepaalde stoffen in aanraking, maar niet met andere dan jullie denk ik..
Dokter en dermatoloog weten het niet. Ze vinden het wel vreemd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En als het 10 keer per jaar voorkomt dan komt het niet een keer in je op om het een dokter te vragen?
ik word er steeds door afgeleidquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef Voxs het volgende:
De oranje kleur van onze namen is net iets te licht.
Jouw voorspelling? Spanje wint?quote:
Haha beide, ik heb Spanje winnend en ik kijk hockey nu... tenminste het staat aan. Ik schreef al heel vervelend, er speelt een Billy bakker meequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jouw voorspelling? Spanje wint?
Of kijk je hockey ?
Heb je de hummert al gestart?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha beide, ik heb Spanje winnend en ik kijk hockey nu... tenminste het staat aan. Ik schreef al heel vervelend, er speelt een Billy bakker mee![]()
Halleluja, ik had 7 jaar geleden voor het laatst griep. Maar ja ik heb mijn hele leven al problemen met mijn huid. Dat is ook geen pretje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef isax het volgende:
[..]
als ik 10x per jaar ziek ben hang ik de vlag uit
quote:
griep en uitslag is mijn favo combiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Halleluja, ik had 7 jaar geleden voor het laatst griep. Maar ja ik heb mijn hele leven al problemen met mijn huid. Dat is ook geen pretje.
Dat is vervelend. Of kan je er goed mee leven?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
meer chronisch niet helemaal TOP, maar de amateurs kunnen niet veel vinden
Ik was vorige maand bij de dermatoloog. 20 jaar niet geweest. Ik dacht ik probeer het weer eens. Ik had een heel verhaal in mijn hoofd over mijn huid. Ik denk dat ik hem 5 minuten gezien heb, toen was hij al weer weg. Alles moet snel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
meer chronisch niet helemaal TOP, maar de amateurs kunnen niet veel vinden
Misschien raak ze wel zwaar geblesseer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef oma-Nijn het volgende:
. Ik schreef al heel vervelend, er speelt een Billy bakker mee![]()
Slip?quote:
Augurk!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Augurk!
En dat is geen metafoor.
Gelukkig niet!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Parlay het volgende:
Middag![]()
Ik denk 1-1 voor vanavond, ik hoop op een leuke wedstrijd
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Parlay het volgende:
Middag![]()
Ik denk 1-1 voor vanavond, ik hoop op een leuke wedstrijd
Jawel, Gurken viertel van Kühne.quote:
Biefstuk!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Voxs het volgende:
Voetbal en eten. Iemand suggesties naast alle bittergarnituur en dies meer?
Lekker! Biefstuk is ook op optie voor mijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, Gurken virtel van Kühne.
Maar vanavond wordt het biefstuk. En wellicht een biertje tijdens de match.
Salade van tomaatjes komkommer en een eitje en uiteraard een beetje sla. liefst ijsbergslaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Voxs het volgende:
Vrouwen!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
Als nederland vanavond verliest, liggen ze er dan gelijk uit of nog niet?
Nee tuurlijk niet!quote:
Ja goed he, ik ben een echte vrouw jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrouwen!![]()
ze zitten in een poule met drie andere landen. Die moeten allemaal 1x tegen elkaar. Daarna gaan de bovenste 2 door en de onderste 2 kunnen jankend naar huis.
Vanavond verliezen helpt niet, maar is niet meteen fataal. dat komt pas na de groepsfase.
prikkers!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Voxs het volgende:
Klinkt heerlijk, maar ik bedoelde eigenlijk het normale avondetenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef isax het volgende:
[..]
prikkers!
je pakt een worteltje en die snij je in een tulp vorm (dus gewoon even 2 driehoekjes eruit)
dan een plake worst, komkommer of bedenk maar wat je lekker vind
en een blokje kaas op een prikkertje.
ik steek ze meestal in een doos of een halve meloen ofzo.
Wat een hoop verschillende score's, kan leuk worden dan vanavondquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
Dolce 2-1
Parley 1-1
ja klopt, de zorg is echt bagger.. maarja anders is het ook niet te betalen he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was vorige maand bij de dermatoloog. 20 jaar niet geweest. Ik dacht ik probeer het weer eens. Ik had een heel verhaal in mijn hoofd over mijn huid. Ik denk dat ik hem 5 minuten gezien heb, toen was hij al weer weg. Alles moet snel tegenwoordig.
dat moet je skippen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, maar ik bedoelde eigenlijk het normale avondeten
Ik had al zo'n vermoedenquote:
is het alleen voor de hierkijkers?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
Dolce 2-1
Parley 1-1
Brood met aardbeien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, maar ik bedoelde eigenlijk het normale avondeten
ik kijk niet mee hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
is het alleen voor de hierkijkers?
anders doe ik ook graag mee. het wordt namelijk 2-0
Van mij mag iedereen meedoenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Je staat erbij met je pessimistische uitslag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
ooh ook lekker. Ik krijg een probleem en een overvolle koelkastquote:
Ben je genomineerdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen meedoen![]()
En een mod zeker natuurlijk, slijm slijm slijm
http://leftovercooking.wordpress.com/quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
ooh ook lekker. Ik krijg een probleem en een overvolle koelkast
straks zit je heel de wedstrijd op de pleequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:17 schreef sararaats het volgende:
vandaag voor het eerst weer frietjes eten, eens kijken hoe m'n lichaam op de pindasaus gaat reageren. ik lust namelijk heel graag Frietje Oorlog.
* positieve noot voor ChocoFanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen meedoen![]()
En een mod zeker natuurlijk, slijm slijm slijm
Patat oorlog en mag je dat nog steeds zeggen. was toch een tijd dat je patat feestje moest zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:17 schreef sararaats het volgende:
vandaag voor het eerst weer frietjes eten, eens kijken hoe m'n lichaam op de pindasaus gaat reageren. ik lust namelijk heel graag Frietje Oorlog.
Dat is nogal heftige kost na een buikgriep..pft Jij hebt Lef!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:17 schreef sararaats het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
* positieve noot voor ChocoFan![]()
een foto van je tieten tikt harder aan overigens
Doen we wel om geld?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
Dolce 2-1
Parley 1-1
Gert 2-0
het kan ook zijn dat ik de pindasaus laat staan hoor en alleen tomagrec erop doequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is nogal heftige kost na een buikgriep..pft Jij hebt Lef!
belgenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is nogal heftige kost na een buikgriep..pft Jij hebt Lef!
Lol, dat heb ik al eens gedaan en doe ik niet meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Patat Frites en je bent klaar met de discussiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Patat oorlog en mag je dat nog steeds zeggen. was toch een tijd dat je patat feestje moest zeggen.
Zo raar, oorlog of feestje, hoe raar kan je het hebben![]()
En ja ik ben al heel lang niet in een patatzaak geweest.
De mijne staat trouwens verkeerd want ik denk dat nederland gaat verliezen met 2-0 of ben ik dan erg valsquote:
met rode vlekken 2 dagen? neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Of kan je er goed mee leven?
Wilde inderdaad nog ff verwijzen naar die belachelijke discussiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Patat Frites en je bent klaar met de discussieDat is een andere discussie.
Deed mijn moeder vroeger ook wel eens. Misschien rotterdams ofzo. Of een oorlogs dingetje dacht ik altijdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn vader maakt wel eens ui, ei en tomaat (voor op brood). Niemand kent het maar het is oh zo lekker.
de friet/patat discussie? het is patates fritesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wilde inderdaad nog ff verwijzen naar die belachelijke discussie![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
de friet/patat discussie? het is patates fritesiedereen tevree
Nice! Ik vind blinde pools altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 600 euro verdiend met voetbal uitslagen voorspellen op unibet.
Ik heb geen frituur. Nergens voor nodig.quote:
Ah, been there done that... yolo weetjewel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas wel maar dat komt door die 2, 18 jarige hier. Ik eet er absoluut niet uit en word al misselijk als dat ding aanstaatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur. Nergens voor nodig.
Vindt Choco vast niet erg als ik hem prijsgeefquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
YOLOquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, been there done that... yolo weetjewel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vindt Choco vast niet erg als ik hem prijsgeef![]()
[ afbeelding ]
Smots noemde ik dat, geen flauw idee waar het vandaan kwam of wat, maar erg lekkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deed mijn moeder vroeger ook wel eens. Misschien rotterdams ofzo. Of een oorlogs dingetje dacht ik altijd
Geen idee hoe het heet, vroeger luste ik het niet ivm de ui. Ik zal er nu eens over nadenken om het ook te proberenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Smots noemde ik dat, geen flauw idee waar het vandaan kwam of wat, maar erg lekker
ilse is dan ook een heel stuk beter dan waylonquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oooh niets bijzonders dan, Waylon is gevonden en het liedje is eigenlijk van Ilse
Ook zo lekker, de simpelste dingen zijn vaak het lekkerstquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vindt Choco vast niet erg als ik hem prijsgeef![]()
[ afbeelding ]
Luister naar geen van 2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:30 schreef isax het volgende:
[..]
ilse is dan ook een heel stuk beter dan waylon
ik luister wel eens naar countryquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Luister naar geen van 2Dus geen mening daarover
Met bier is dat ook. Zo simpel! Flesje open, glas volschenken (maar kan ook direct uit de fles) en genieten maar van die goudgele heerlijkheid!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook zo lekker, de simpelste dingen zijn vaak het lekkerst![]()
Van de week gewoon stokbrood met pindasaus op, ook zo lekker.
Kinders keken raar op en ik zei je moet blij zijn dat ik wat klaar maak voor jullie![]()
Maar ze vonden het toch wel lekker
Bier bahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Met bier is dat ook. Zo simpel! Flesje open, glas volschenken (maar kan ook direct uit de fles) en genieten maar van die goudgele heerlijkheid!![]()
Ja ik heb wel zin in vanavond, ondanks dat het 2-0 wordt.
Oké, vaak wel ja. Vanavond niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bier bah![]()
Flesje koud water aan de lippen is veel lekkerder![]()
Nieuwe UI?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bier bah![]()
Flesje koud water aan de lippen is veel lekkerder![]()
Zodat iedereen weet hoe ik eruit ziequote:
Mag ik alleen iets doen wat er nog niet staat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
Joez, doe even een uitslag dan!
Met dat ik dit type bedenk ik me dat deze eigenlijk wel grappig is, zo bedoelde ik hem niet eens.
Klopt wel ja, daarom luister ik het soms omdat het dan wel leuk is. Maar liever niet teveel want is vaak ook een beetje deprie muziekquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik luister veel verschillende dingen
boeit me eigenlijk niet veel als het maar goed klinkt
Nou, nou, vorige week durfde je mond nog niet te laten zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zodat iedereen weet hoe ik eruit zie![]()
Ben uit de anonimiteit gekropen![]()
![]()
Over een paar uur alleen nog te bewonderen in mijn fobo...![]()
Goed hè ik word met de dag brutaler hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, nou, vorige week durfde je mond nog niet te laten zien.
Kijk je wel uit? Ik heb nu al een meme in gedachtenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed hè ik word met de dag brutaler hier![]()
![]()
![]()
En toestemming van mijn kids gehad. Zou hun niet in verlegenheid willen brengen maar ze zijn inmiddels oud genoeg dus YOLO![]()
Ja ik kijk uit en wat is een meme.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk je wel uit? Ik heb nu al een meme in gedachten
even rockuhhquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt wel ja, daarom luister ik het soms omdat het dan wel leuk is. Maar liever niet teveel want is vaak ook een beetje deprie muzieken dat ontwijk ik zoveel mogelijk
Gelukkig ging al bijna twijfelen aan jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef isax het volgende:
[..]
even rockuhh![]()
nee maar depresieve muziek is niet altijd mijn ding
Nee natuurlijk niet. En klote dat je last van vlekken hebt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mag ik alleen iets doen wat er nog niet staat?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk je wel uit? Ik heb nu al een meme in gedachten
Verwarrend iedere keer, gister ook toen Gizmo iedere keer de score plaatste, ik dacht ff hè voetbal was toch nog niet begonnen?quote:
Haha, daarom zette ik de sport er maar bij. Niet dat het iemand hier boeitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verwarrend iedere keer, gister ook toen Gizmo iedere keer de score plaatste, ik dacht ff hè voetbal was toch nog niet begonnen?
Zeer goed van je Omaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, daarom zette ik de sport er maar bij. Niet dat het iemand hier boeit![]()
Ik ook niet. Vind schaatsen erg leuk, zeker als vroeger Ritsma over de baan gingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeer goed van je OmaEn nee ik ben niet zo'n sport freak tenzij ik tussen mensen zit die het wel zijn en dan doe ik gewoon mee
![]()
het zet niet door, dus het was een kleine vergiftiging, en het staat best cool hoor. Soms kun je er allemaal vormen in ontdekken! Ik zeg maar eens positief 1-2 voor Nederland.. 2x Robben revengequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. En klote dat je last van vlekken hebt.
Ik ben opgegroeid met sport dus weet er best veel vanaf maar hou me vaak dom, is leuker voor mijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind schaatsen erg leuk, zeker als vroeger Ritsma over de baan gingen ek wk voetbal of nu dat hockey vind ik wel geinig. De tour ga ik steeds meer waarderen
Ik snap er allemaal geen moer van, maar dat is misschien maar beterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is triest als je dat doet en ik hoop niet dat je denkt dat ik zo in elkaar zit
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met sport dus weet er best veel vanaf maar hou me vaak dom, is leuker voor mij![]()
En oranje dingetjes vind ik dan wel leuk, ssst niet verder vertellen hoor
lol was maar een voorbeeldje, maar goed je moet het zelf weten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is triest als je dat doet en ik hoop niet dat je denkt dat ik zo in elkaar zit
![]()
Geloof dat het met mijn ui te maken had en dat het nu word op gevat als aandachtstrekkerijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik snap er allemaal geen moer van, maar dat is misschien maar beter
ok dan. denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol was maar een voorbeeldje, maar goed je moet het zelf weten.
Oh, hmm, ik zit nog niet zo lang op FOK, Is nog veel wat ik niet doorhebquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof dat het met mijn ui te maken had en dat het nu word op gevat als aandachtstrekkerij![]()
Solly als het zo over komt ik had er een andere bedoeling mee
Ik al jaren alleen als lurker en anoniem. Je leert snel als je hier echt rondhangtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, hmm, ik zit nog niet zo lang op FOK, Is nog veel wat ik niet doorheb
Ja stiekem lurken heb ik gedaan vanaf Secret Story, en ook zo gelachen, daarna alleen maar lurken in klaagbaak en onzin, en eens kijken in oud en jong en relatieproblemen o.i.d.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik al jaren alleen als lurker en anoniem. Je leert snel als je hier echt rondhangt![]()
Gewoon een beetje klikken op dingen en je komt er vanzelf achter en als je iets niet snapt gewoon vragen, zo doe ik het ook
Ja lurken was erg leuk altijd vroeger, ik al vanaf een BB geen idee welke meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja stiekem lurken heb ik gedaan vanaf Secret Story, en ook zo gelachen, daarna alleen maar lurken in klaagbaak en onzin, en eens kijken in oud en jong en relatieproblemen o.i.d.
Jgoete aon Juus!quote:
Heel veel plezierquote:
quote:
Beetje bijgelovig?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:33 schreef Joezi het volgende:
Ik heb nog nooit iets opvallends oranje aangehad alleen tijdens de WK finale... brengt ongeluk dus
Oude vuvuzela'squote:
Ach god ja, die bijenzwerm toenquote:
Die ik hoor is meer zo'n luchthoorndingetjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:42 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ach god ja, die bijenzwerm toenZzzzzzzoemmmm overal doorheen
Prop hem in zijn jahoequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ik hoor is meer zo'n luchthoorndingetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |