Ja. De tomaat kan het wat nat maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben krieltjes aan het koken en spekjes aan het bakken voor aardappelsalade.
Verder wil ik er een ei, bieslook, wat tomaat en kerrie door doen en mayo. Oh en eventueel augurk. Zou dat lekker worden?
Geniet van je weekend ik weet hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit weekend voor het eerst sinds eeuwen een kindvrij weekend (en zal voorlopig ook wel de laatste keer zijn).
Wat zal ik eten?
Iets met grote garnalen en verse tuinboontjes en zo...![]()
Wijntje erbij...
Hoe laat begint de wedstrijd?
Ok dan schrappen we de tomaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. De tomaat kan het wat nat maken.
Vergeet de peper niet. En augurk er in is lekker!
Bijna de komkommer vergeten!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. De tomaat kan het wat nat maken.
Vergeet de peper niet. En augurk er in is lekker!
Goed gedaan en gewoon vaker komen hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef dolcefarniente het volgende:
Help, doe ik ook eens een SC mee...!
Ik zeg: ei, bieslook, tomaat, beetje tonijn (Emiltjoooooo!), augurk, afmaken met een mengseltje mayo (liever fritessaus)/ketchup.
Even helemaal op de nulstand, wat een luxe!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniet van je weekend ik weet hoe je je voelt.![]()
![]()
![]()
Ooit ben ik ook weer alleen in het weekend hier
Mooi! De witte wijn staat al koud!quote:
Vis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef dolcefarniente het volgende:
Help, doe ik ook eens een SC mee...!
Ik zeg: ei, bieslook, tomaat, beetje tonijn (Emiltjoooooo!), augurk, afmaken met een mengseltje mayo (liever fritessaus)/ketchup.
Nee, wortels schrap je. Tomaat niet. Die ontvel je.quote:
Ik verlang daar zo naar. Ff een paar dagen geen kinderenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:08 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Even helemaal op de nulstand, wat een luxe!
Thnxquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed gedaan en gewoon vaker komen hier![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef dolcefarniente het volgende:
Help, doe ik ook eens een SC mee...!![]()
Ook lekkerquote:
Ik begrijp je. Ook single parent?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik verlang daar zo naar. Ff een paar dagen geen kinderen![]()
Geniet ervan, ik geniet wel mee in mijn hoofd met je
Ken het en ik ook maar als ik terug ben ben ik weer gewoon hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Thnxgeen zin om te streamen en wel zin om te ouwenelen. Moet dadelijk wel de deur uit.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Ook single parent?
Doe ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken het en ik ook maar als ik terug ben ben ik weer gewoon hier.![]()
Dus gewoon terug komen als je weer tijd heb
Dat is gewoon kutquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef isax het volgende:
[..]
het was pas timing dat ik tegelijk een fles water omgooide in mijn bed
Aiiii...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef isax het volgende:
[..]
het was pas timing dat ik tegelijk een fles water omgooide in mijn bed
Goed zo, veels te weinig vrouwen hierquote:
Het lekkerste: aardappel in oven met sap van een citroen, kippenbouillon, knoflook, peper zout etc. Een uurtje zodat alles verdampt en de aardappelen bruin worden. Nachtje in koelkast. Creme fraiche met lepel mayo erdoor. Veel peper. Bacon uitbakken of streaky bacon kopen. Erdoor. Haricot verts blancheren, afkoelen erdoor. Augurk natuurlijk.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, veels te weinig vrouwen hier![]()
![]()
Geintje, valt best mee de laatste tijd maar je bent zeker welkom![]()
ROMMMMELLLLLLLL!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het lekkerste: aardappel in oven met sap van een citroen, kippenbouillon, knoflook, peper zout etc. Een uurtje zodat alles verdampt en de aardappelen bruin worden. Nachtje in koelkast. Creme fraiche met lepel mayo erdoor. Veel peper. Bacon uitbakken of streaky bacon kopen. Erdoor. Haricot verts blancheren, afkoelen erdoor. Augurk natuurlijk.
Citroenaardappeltjes
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Girlpower![]()
![]()
![]()
Vinden de mannen zo leuk als we dat doen![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
ROMMMMELLLLLLLL!!!!!!!!!
Ai! Aardbeving?
Nee, mijn maag...![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef isax het volgende:
oh en dan heeft mijn moeders zaak nog geen telefoonnummer op de zaak staan ook nog eens
en ik heb hem niet opgeslagen toen ik hem kreeg![]()
kuttyfuszooi
Dan ben ik al rijkelijk laat want ik wil het vanavond eten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het lekkerste: aardappel in oven met sap van een citroen, kippenbouillon, knoflook, peper zout etc. Een uurtje zodat alles verdampt en de aardappelen bruin worden. Nachtje in koelkast. Creme fraiche met lepel mayo erdoor. Veel peper. Bacon uitbakken of streaky bacon kopen. Erdoor. Haricot verts blancheren, afkoelen erdoor. Augurk natuurlijk.
Citroenaardappeltjes
Dat wordt dus zelf opruimen...?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef isax het volgende:
oh en dan heeft mijn moeders zaak nog geen telefoonnummer op de zaak staan ook nog eens
en ik heb hem niet opgeslagen toen ik hem kreeg![]()
kuttyfuszooi
Voor morgen!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben ik al rijkelijk laat want ik wil het vanavond eten.Maar ik zal het een keer proberen.
Oh, even voor de mensen die niet zo vaak in de COS komen...:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef ddww het volgende:
[..]
waar zijn Bill en Ruud als je ze nodig hebt
Nah... Dan kun je net zo goed een rijstwafel knagen...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Aardappelsalade moet gewoon simpel zijn. Niet teveel smaak.
Dan ben je juist op je plaats hier,quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:18 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Oh, even voor de mensen die niet zo vaak in de COS komen...:
...ik ben beelddenker...
...heb meelij...
al gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat wordt dus zelf opruimen...?![]()
(zou ik tegen mijn kind zeggen als die belde met "mam, de hond heeft gekotst en ik heb een fles water in mijn bed laten leeglopen"...)
Nou vooruit, om het beeld van hun te verdringenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:18 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
...ik ben beelddenker...
...heb meelij...
Mijn oudste kater gaat het niet redden en volgende week laten we hem inslapenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef isax het volgende:
[..]
al gedaanzo ben ik niet. als je een huisdier wil moet je ook alles zelf opruimen.
wilde advies vragen of ik nou toch even de dierenarts moest bellen.
ze is al tijdje niet zo lekker en we dachten dat het beter ging
niet dus.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou vooruit, om het beeld van hun te verdringen![]()
[ afbeelding ]
Veel maken. Eerste dag warm eten, tweede dag een saladequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben ik al rijkelijk laat want ik wil het vanavond eten.Maar ik zal het een keer proberen.
Hier nog één. Ik zag Isax hond boven eenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:18 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
...ik ben beelddenker...
...heb meelij...
Spuugt ze slijm, of ook haar voer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef isax het volgende:
[..]
al gedaanzo ben ik niet. als je een huisdier wil moet je ook alles zelf opruimen.
wilde advies vragen of ik nou toch even de dierenarts moest bellen.
ze is al tijdje niet zo lekker en we dachten dat het beter ging
niet dus.
Beter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou vooruit, om het beeld van hun te verdringen![]()
[ afbeelding ]
ik wilde heel graag bij het in slapen zijn van de oude labrador (wij hebben er nog een)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn oudste kater gaat het niet redden en volgende week laten we hem inslapen![]()
En ze willen er alle 3 bij zijn dus nog een geplan wanneer iedereen kan ook
Oh bah, dat is naar...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn oudste kater gaat het niet redden en volgende week laten we hem inslapen![]()
3x gal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:23 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Spuugt ze slijm, of ook haar voer?
Ik kijk het ook gewoon aan. Zo moeilijk met zo'n beesie want je weet niet of ie pijn heeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde heel graag bij het in slapen zijn van de oude labrador (wij hebben er nog een)
en die bruine bedacht gewoon een avond zelf van nou ik ben er klaar voor.
ik was thuis in amsterdam
heel dilemma voor mijn ouders wat ze nou moesten doen want ik had dus een hele kinderachtige scene geschopt.
zo van ik vergeef het je nooit als je dat nog eens doet (mijn eerste hond was ook ingeslapen zonder dat ik het wist)
ze hebben hem toch laten in slapen en mij de volgende dag verteld.
stiekem toch wel blij dat ze niet op mij hadden gewacht.
beestjes moeten niet pijn hebben en hij staat nu in een mooie tennisbal urn op de kast.
Dank je. en hoort er helaas bij als je beesten hebtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Oh bah, dat is naar...
Sterkte... Ik weet wat het is
Ojee wat naar. Mijn 16 jarige poes is ook bijna op haar eindje. De wil is er nog wel maar het lopen gaat verrrot.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wij wisten dat ook niet met die bruinequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk het ook gewoon aan. Zo moeilijk met zo'n beesie want je weet niet of ie pijn heeft.
16 jaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ojee wat naar. Mijn 16 jarige poes is ook bijna op haar eindje. De wil is er nog wel maar het lopen gaat verrrot.
Zo triest een maatje verliezen
Ik overleg het altijd voor zover mogelijk. Mijn kinderen (16 en 18) zijn niet altijd in de buurt maar begrijpen wel dat er in bepaalde gevallen snel moet worden gehandeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde heel graag bij het in slapen zijn van de oude labrador (wij hebben er nog een)
en die bruine bedacht gewoon een avond zelf van nou ik ben er klaar voor.
ik was thuis in amsterdam
heel dilemma voor mijn ouders wat ze nou moesten doen want ik had dus een hele kinderachtige scene geschopt.
zo van ik vergeef het je nooit als je dat nog eens doet (mijn eerste hond was ook ingeslapen zonder dat ik het wist)
ze hebben hem toch laten in slapen en mij de volgende dag verteld.
stiekem toch wel blij dat ze niet op mij hadden gewacht.
beestjes moeten niet pijn hebben en hij staat nu in een mooie tennisbal urn op de kast.
jeetje. sterktequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan voor de zekerheid even naar laten kijken. Ik heb een hond gehad die was erg gevoelig, deed dat al snel. Van die gele kotsjes. Verder niks mis mee. Alleen wat gevoelig op de maag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef isax het volgende:
[..]
3x gal.
maar niet een extreme hoeveelheid.
Nee... Konden ze het maar zeggen...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk het ook gewoon aan. Zo moeilijk met zo'n beesie want je weet niet of ie pijn heeft.
Ik heb haar al vanaf 9 maanden. Ja het is oud. Katten van mijn ouders werden echter 20,21 en 22. Dat is pas echt oud!quote:
ik ben zo lijpo die dan alles er aan doet om thuis te komen zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik overleg het altijd voor zover mogelijk. Mijn kinderen (16 en 18) zijn niet altijd in de buurt maar begrijpen wel dat er in bepaalde gevallen snel moet worden gehandeld.
Laatst hadden we nog een acuut gevalletje stervende cavia...
Klopt...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je. en hoort er helaas bij als je beesten hebt
mijn eerste hond was 12 en die nu ingeslapen was was 13.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb haar al vanaf 9 maanden. Ja het is oud. Katten van mijn ouders werden echter 20,21 en 22. Dat is pas echt oud!
In mensenjaren is mijn poes Tara nu 75 jaar
Ik heb er eentje van ongeveer 13, maar die gedraagt zich af en toe nog als een kitten. Vliegt door het huis als een gekquote:
Ja... Om én een hond én een kind te verliezen is dan wel een beetje erg veel van het goedequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben zo lijpo die dan alles er aan doet om thuis te komen zo snel mogelijk
en dan zelf in de gracht pleurt![]()
dus mijn ouders hadden gelijk.
als de situatie anders was hadden ze het niet zo gedaan maar aangezien ik nog al snel op de automatische piloot ga.
Terug jeuken!quote:
Mijn vorige hond werd 12, de hond dáárvoor 15. Mijn katten varieerden van 2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef isax het volgende:
[..]
mijn eerste hond was 12 en die nu ingeslapen was was 13.
13 is dan ook het record hier in huis.
ik zou bijna niet allergisch voor katten willen zijn alleen al om het feit dat ze heel wat jaar bij je zijn.
wij hebben een lab van 11 en een half.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van ongeveer 13, maar die gedraagt zich af en toe nog als een kitten. Vliegt door het huis als een gekOm daarna volkomen uitgeput in de vensterbank in een halfcoma te zakken
Opa doet het nog best!
De kat van mijn oma is 21 geworden.
En niet jeukende snel opkomende rode rash op mijn torso, 10 keer per jaar ofzo. Graag een verklaring aub.quote:
2?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Mijn vorige hond werd 12, de hond dáárvoor 15. Mijn katten varieerden van 2![]()
![]()
tot 16.
tijdens de zomer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
En niet jeukende snel opkomende rode rash op mijn torso, 10 keer per jaar ofzo. Graag een verklaring aub.
ehmm geen dokter. Het niet jeukende is vreemd. Let me think..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
En niet jeukende snel opkomende rode rash op mijn torso, 10 keer per jaar ofzo. Graag een verklaring aub.
Gordelroosquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
nope, wel vaak als ik ook ziek ben.. maar niet altijd.. soms een beetje gespikkeld soms zet het helemaal door in vuur rode vlekken. verklaring nu.quote:
Labbetjes zijn lief <3quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef isax het volgende:
[..]
wij hebben een lab van 11 en een half.
die ziet er gewoon uit alsof hij 4 is.
eeeeeeen en al spier.
mensen denken dan ook echt dat hij super jong is![]()
arm beest word heel de dag aangevallen door de puppy.
oude katten zijn zo stoer
Niet jeukend...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
uhhhh komt het voor als je veel zweet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
nope, wel vaak als ik ook ziek ben.. maar niet altijd.. soms een beetje gespikkeld soms zet het helemaal door in vuur rode vlekken. verklaring nu.
Shit happens. Niertjes gingen stuk. Poes was toen ook snel stuk. Was mijn lievelingspoes. MAar ze is nu vooral een lieve herinnering.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef isax het volgende:
[..]
2?![]()
gelukkig heb ik zo iets nooit meegemaakt.
Ik zou zeggen: dokter bellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
nope, wel vaak als ik ook ziek ben.. maar niet altijd.. soms een beetje gespikkeld soms zet het helemaal door in vuur rode vlekken. verklaring nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |