Ja dat besefte ik me achteraf ook, vandaar de verduidelijking.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou dan wel meevallen ja maar zoals je dat 'uittesten' zei net kwam het meer over alsof dat flink wat vaker zou gebeuren
Ik hou niet zo van ruziën, dus dat uitproberen zou ik vrijwel direct zat zijn. Vind je jezelf dan niet een enorme aandachtshoer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar met mij beleef je wel altijd iets nieuws.
Je hebt een verkeerd beeld van me. Ik heb in mijn laatste relatie van 2,5j één keer ruzie gehad en als er iemand was die daarvan helemaal van slag was, was ik het wel. En nee, dat vind ik niet. Ik waarschuw altijd als ik ongesteld ben, dan moet je gewoon drie dagen uit m'n buurt blijven. Als je dan toch langs komt, moet je ook niet bij mij komen uithuilen dat ik niet lief en vrolijk ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van ruziën, dus dat uitproberen zou ik vrijwel direct zat zijn. Vind je jezelf dan niet een enorme aandachtshoer?
Belachelijke mentaliteit. Rekening moeten houden omdat iemand menstrueert.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van me. Ik heb in mijn laatste relatie van 2,5j één keer ruzie gehad en als er iemand was die daarvan helemaal van slag was, was ik het wel. En nee, dat vind ik niet. Ik waarschuw altijd als ik ongesteld ben, dan moet je gewoon drie dagen uit m'n buurt blijven. Als je dan toch langs komt, moet je ook niet bij mij komen uithuilen dat ik niet lief en vrolijk ben.
Drie dagen, drie keer per jaar. Nou wauw als je daar al geen rekening mee wil/kan houden...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Belachelijke mentaliteit. Rekening moeten houden omdat iemand menstrueert.Behalve dan dat je dan niet je pener in een vagijn moet deponeren.
Nog nooit een relatie gehad merk ik al.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Belachelijke mentaliteit. Rekening moeten houden omdat iemand menstrueert.Behalve dan dat je dan niet je pener in een vagijn moet deponeren.
Je gaat toch niet opeens poeslief doen omdat iemand ongesteld is?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Nog nooit een relatie gehad merk ik al.
Nee, gewoon wegblijven. Het is echt heel simpel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet opeens poeslief doen omdat iemand ongesteld is?
Dit dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik hou rekening met menstruatie, zij houd rekening met mijn kater. Win win toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou rekening met menstruatie, zij houd rekening met mijn kater. Win win toch?
Heb jij ooit een relatie gehad?
Asperine hoeft niet, verderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]Niet praten, ei met bacon, koffie en twee aspirines.
Nu ik erover nadenk vind ik wegblijven nog een enigszins correcte oplossing. Ik hoef ieder geval geen ongesteld gedrag tegen me.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, gewoon wegblijven. Het is echt heel simpel.
Wat ik meer bedoel is, dat ik het niet fijn zou vinden om geïrriteerd te worden door een ongesteld persoon. Net zoals ik als ik een kater zou hebben niet tegen mensen ga praten. Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou rekening met menstruatie, zij houd rekening met mijn kater. Win win toch?
Heb jij ooit een relatie gehad?
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
Met dank aan Tinder nu ook een vlaggetje in Japan kunnen zetten
Tja, leukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
Knut is trots op jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
Nee waar zeg ik dat dan. Ik ben soms ook gewoon een dag sacherijnig, ik neem aan jij ook weleens. Niet zo moeilijk om daar rekening mee te houden en iemand even wat meer te ontlopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet opeens poeslief doen omdat iemand ongesteld is?
Ik hoef ook geen mensen die ik niet mag vermoorden om me heen als ik ongesteld ben dus dat komt goed uit!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk vind ik wegblijven nog een enigszins correcte oplossing. Ik hoef ieder geval geen ongesteld gedrag tegen me.
[..]
Wat ik meer bedoel is, dat ik het niet fijn zou vinden om geïrriteerd te worden door een ongesteld persoon. Net zoals ik als ik een kater zou hebben niet tegen mensen ga praten. Nee.
Ik ben zelden chagrijnig, en dan houd ik dat voor mezelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee waar zeg ik dat dan. Ik ben soms ook gewoon een dag sacherijnig, ik neem aan jij ook weleens. Niet zo moeilijk om daar rekening mee te houden en iemand even wat meer te ontlopen.
Gewoon een beetje goed plannen. Zuipen op de dagen dat jij ongesteld bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen mensen die ik niet mag vermoorden om me heen als ik ongesteld ben dus dat komt goed uit!
Maar dat is wel ook waarom ik dan dus ook altijd eerlijk zeg dat iedereen me gewoon even met rust moet laten.
Volgens mij zijn jouw tenen langer dan je lulquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
Anders tyf je even lekker op. Je kan veel van me zeggen, maar er zit toch echt een flink verschil tussen mij en jurrgirl. En dan doel ik niet op het fysieke verschil.
Het is een missie die ik te volbrengen heb. Buiten dat een prima meisjequote:
Misschien scoor jij daar ook wel op. Hoe verder naar het oosten hoe beter toch?quote:
Ik voel me niet aangetrokken tot Aziaten. Ik moet wel een vlaggetje in Buenos Aires zetten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een missie die ik te volbrengen heb. Buiten dat een prima meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |