Ja dat besefte ik me achteraf ook, vandaar de verduidelijking.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou dan wel meevallen ja maar zoals je dat 'uittesten' zei net kwam het meer over alsof dat flink wat vaker zou gebeuren
Ik hou niet zo van ruziën, dus dat uitproberen zou ik vrijwel direct zat zijn. Vind je jezelf dan niet een enorme aandachtshoer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar met mij beleef je wel altijd iets nieuws.
Je hebt een verkeerd beeld van me. Ik heb in mijn laatste relatie van 2,5j één keer ruzie gehad en als er iemand was die daarvan helemaal van slag was, was ik het wel. En nee, dat vind ik niet. Ik waarschuw altijd als ik ongesteld ben, dan moet je gewoon drie dagen uit m'n buurt blijven. Als je dan toch langs komt, moet je ook niet bij mij komen uithuilen dat ik niet lief en vrolijk ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van ruziën, dus dat uitproberen zou ik vrijwel direct zat zijn. Vind je jezelf dan niet een enorme aandachtshoer?
Belachelijke mentaliteit. Rekening moeten houden omdat iemand menstrueert.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van me. Ik heb in mijn laatste relatie van 2,5j één keer ruzie gehad en als er iemand was die daarvan helemaal van slag was, was ik het wel. En nee, dat vind ik niet. Ik waarschuw altijd als ik ongesteld ben, dan moet je gewoon drie dagen uit m'n buurt blijven. Als je dan toch langs komt, moet je ook niet bij mij komen uithuilen dat ik niet lief en vrolijk ben.
Drie dagen, drie keer per jaar. Nou wauw als je daar al geen rekening mee wil/kan houden...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Belachelijke mentaliteit. Rekening moeten houden omdat iemand menstrueert.Behalve dan dat je dan niet je pener in een vagijn moet deponeren.
Nog nooit een relatie gehad merk ik al.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Belachelijke mentaliteit. Rekening moeten houden omdat iemand menstrueert.Behalve dan dat je dan niet je pener in een vagijn moet deponeren.
Je gaat toch niet opeens poeslief doen omdat iemand ongesteld is?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Nog nooit een relatie gehad merk ik al.
Nee, gewoon wegblijven. Het is echt heel simpel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet opeens poeslief doen omdat iemand ongesteld is?
Dit dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik hou rekening met menstruatie, zij houd rekening met mijn kater. Win win toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou rekening met menstruatie, zij houd rekening met mijn kater. Win win toch?
Heb jij ooit een relatie gehad?
Asperine hoeft niet, verderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]Niet praten, ei met bacon, koffie en twee aspirines.
Nu ik erover nadenk vind ik wegblijven nog een enigszins correcte oplossing. Ik hoef ieder geval geen ongesteld gedrag tegen me.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, gewoon wegblijven. Het is echt heel simpel.
Wat ik meer bedoel is, dat ik het niet fijn zou vinden om geïrriteerd te worden door een ongesteld persoon. Net zoals ik als ik een kater zou hebben niet tegen mensen ga praten. Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou rekening met menstruatie, zij houd rekening met mijn kater. Win win toch?
Heb jij ooit een relatie gehad?
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
Met dank aan Tinder nu ook een vlaggetje in Japan kunnen zetten
Tja, leukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
Knut is trots op jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
Nee waar zeg ik dat dan. Ik ben soms ook gewoon een dag sacherijnig, ik neem aan jij ook weleens. Niet zo moeilijk om daar rekening mee te houden en iemand even wat meer te ontlopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet opeens poeslief doen omdat iemand ongesteld is?
Ik hoef ook geen mensen die ik niet mag vermoorden om me heen als ik ongesteld ben dus dat komt goed uit!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk vind ik wegblijven nog een enigszins correcte oplossing. Ik hoef ieder geval geen ongesteld gedrag tegen me.
[..]
Wat ik meer bedoel is, dat ik het niet fijn zou vinden om geïrriteerd te worden door een ongesteld persoon. Net zoals ik als ik een kater zou hebben niet tegen mensen ga praten. Nee.
Ik ben zelden chagrijnig, en dan houd ik dat voor mezelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee waar zeg ik dat dan. Ik ben soms ook gewoon een dag sacherijnig, ik neem aan jij ook weleens. Niet zo moeilijk om daar rekening mee te houden en iemand even wat meer te ontlopen.
Gewoon een beetje goed plannen. Zuipen op de dagen dat jij ongesteld bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen mensen die ik niet mag vermoorden om me heen als ik ongesteld ben dus dat komt goed uit!
Maar dat is wel ook waarom ik dan dus ook altijd eerlijk zeg dat iedereen me gewoon even met rust moet laten.
Volgens mij zijn jouw tenen langer dan je lulquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
Anders tyf je even lekker op. Je kan veel van me zeggen, maar er zit toch echt een flink verschil tussen mij en jurrgirl. En dan doel ik niet op het fysieke verschil.
Het is een missie die ik te volbrengen heb. Buiten dat een prima meisjequote:
Misschien scoor jij daar ook wel op. Hoe verder naar het oosten hoe beter toch?quote:
Ik voel me niet aangetrokken tot Aziaten. Ik moet wel een vlaggetje in Buenos Aires zetten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een missie die ik te volbrengen heb. Buiten dat een prima meisje
Ik heb hem al PM's verzonden met details. Helaas is hij vanaf morgen pas weer op FOK! aanwezig.quote:
Vlaggetje in Argentinie wappert al fierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangetrokken tot Aziaten. Ik moet wel een vlaggetje in Buenos Aires zetten.
Godverdomme.quote:
Ik laat mijn schoenen ook op maat maken. Ik geloof alleen dat ik er ooit een in Drunen heb laten staan die abusievelijk aan een reus toegerekend werd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw tenen langer dan je lul
Vrouwen zien dat graag andersom
Ga jij je nu maar op jouw 'missie' concentreren. Ik ben verder een beetje klaar met al dat geneuzel van sommige users.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien scoor jij daar ook wel op. Hoe verder naar het oosten hoe beter toch?
Nee gewoon hier. Couchsurfing blijft de beste manier om landen te verzamelen. Daar kan geen Tinder tegenop.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Godverdomme.Ook echt in Buenos Aires? Heb alleen daar gekeken op tinder. Ik krijg daar dus matches met 8/10 en hier alleen maar lelijke wijven.
Plaatsen hosts van Couchsurfing pics?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee gewoon hier. Couchsurfing blijft de beste manier om landen te verzamelen. Daar kan geen Tinder tegenop.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Plaatsen hosts van Couchsurfing pics?
Hoef mij niet te focussen op de missie, de slaapverzoeken stromen vanzelf binnen. Hoef alleen maar op accepteren te klikken na goedkeuring van de foto's. Daarom heb ik dus ook tijd over voor al dat geneuzelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik laat mijn schoenen ook op maat maken. Ik geloof alleen dat ik er ooit een in Drunen heb laten staan die abusievelijk aan een reus toegerekend werd.
Heb je mijn 'herstelpost' ook gezien?
[..]
Ga jij je nu maar op jouw 'missie' concentreren. Ik ben verder een beetje klaar met al dat geneuzel van sommige users.
Moet je alleen wel op een aantrekkelijke plek wonen voor reizigers. Grote stad of historische stad dus.quote:
Ja, maar te laat dus. Blijft het statement van mijn post dus ook verder overeindquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik laat mijn schoenen ook op maat maken. Ik geloof alleen dat ik er ooit een in Drunen heb laten staan die abusievelijk aan een reus toegerekend werd.
Heb je mijn 'herstelpost' ook gezien?
Ah, dat verklaart een hoop. Je hou het gewoon bij toeristes die 'toevallig' langs willen komen. Slim bekeken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoef mij niet te focussen op de missie, de slaapverzoeken stromen vanzelf binnen. Hoef alleen maar op accepteren te klikken na goedkeuring van de foto's. Daarom heb ik dus ook tijd over voor al dat geneuzel
Niet helemaal correct, ik probeer gewoon mijn opties zo breed mogelijk te houden. Online dating, couchsurfing, stappen, op straat meisjes aanspreken, whatever.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Je hou het gewoon bij toeristes die 'toevallig' langs willen komen. Slim bekeken.
Whut?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Dven het volgende:
Wat fantastisch werkte was 'Life 365'. Mijn denkbeeldige boek dat ik aan het schrijven was waarin ik 365 'willekeurige' personen aansprak en een dag uit hun leven meepakte om alle verhalen tot een jaarboek te bundelen. Goede verhalen horen, aanknooppunten ontvangen, foto's maken en daarna altijd persoonlijke gegevens krijgen omdat ze op de hoogte willen blijven
Het werkt. Mooie pen mee, mooi schrijfboek mee, journalistenkaart en gaan.quote:
Ja ja, het is al duidelijk. Je bent een echte alpha die alles en iedereen probeert te versieren. Gekke vraag misschien, maar heb je ooit een serieuze lange relatie gehad?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet helemaal correct, ik probeer gewoon mijn opties zo breed mogelijk te houden. Online dating, couchsurfing, stappen, op straat meisjes aanspreken, whatever.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Dven het volgende:
Wat fantastisch werkte was 'Life 365'. Mijn denkbeeldige boek dat ik aan het schrijven was waarin ik 365 'willekeurige' personen aansprak en een dag uit hun leven meepakte om alle verhalen tot een jaarboek te bundelen. Goede verhalen horen, aanknooppunten ontvangen, foto's maken en daarna altijd persoonlijke gegevens krijgen omdat ze op de hoogte willen blijven
Mijn godquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Het werkt. Mooie pen mee, mooi schrijfboek mee, journalistenkaart en gaan.
Met een vriend deden we partygirls.net waarbij we naar clubs gingen om foto's te trekken van feestende chicks die vervolgens uiteraard op onze goedlopende webpagina werden gezet. Nog nooit in een avond zoveel borsten gezien en gevoeld als toen
Eerlijk en (blijkbaar) knap?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:48 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Mijn godik doe het zonder vrouwen voor te liegen, wat ben ik nu ?
Ik ben alles behalve alphaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ja ja, het is al duidelijk. Je bent een echte alpha die alles en iedereen probeert te versieren. Gekke vraag misschien, maar heb je ooit een serieuze lange relatie gehad?
Eerlijk. Ook een kwaliteit. Maar ik vind het leuk om mijzelf af en toe te verkledenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:48 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Mijn godik doe het zonder vrouwen voor te liegen, wat ben ik nu ?
Jezelf verantwoorden en de situatie uitleggenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve alphaMaar om je vraag te beantwoorden : Ik heb drie lange relaties van meer dan twee jaar gehad. Met 1 daarvan ga ik ooit trouwen en veel babies maken.
Is verder niet echt een verantwoording. Gewoon een eerlijk antwoord op een open vraag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezelf verantwoorden en de situatie uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |