Dan had ik zwart willen blijven!quote:
Can you Qualify my tag as black again?quote:
twitter:struisvanhuis twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 12:12:18Nog nooit verloor #Oranje op een vrijdagse 13 een WK-duel op zuidelijk halfrond in een 5-3-2-formatie van een regerend wereldkampioen reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:51 schreef Godtje het volgende:
twitter:struisvanhuis twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 12:12:18Nog nooit verloor #Oranje op een vrijdagse 13 een WK-duel op zuidelijk halfrond in een 5-3-2-formatie van een regerend wereldkampioen reageer retweet
heb het gister gezien, wat een lief beestjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
http://coenensandershow.bnn.nl/item/738
Misschien kan CL d'r cavia's even een betere voorspelling laten doen?
Ik had goed de zenuwen gister, vanavond toch wat meer ontspannen naar Oranje kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
http://coenensandershow.bnn.nl/item/738
Misschien kan CL d'r cavia's even een betere voorspelling laten doen?
Logisch, het WK is toch al verkocht blijkbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had goed de zenuwen gister, vanavond toch wat meer ontspannen naar Oranje kijken
Welnee joh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, het WK is toch al verkocht blijkbaar.
man, die keeper van kroatie is zo omgekocht dat Marc Zuckerberg bij hem aanklopt om geld te lenen op het momentquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee joh.
De penalty was onterecht maar geel voor Neymar was prima, zoveel gebeurde er niet. Dat vonden de wat mannelijkere mensen van de BBC ook.
Ja, die had niet zijn beste avond hehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
man, die keeper van kroatie is zo omgekocht dat Marc Zuckerberg bij hem aanklopt om geld te lenen op het moment.
Als het andersom was geweest had je nu moord en brand geroepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die had niet zijn beste avond hehe.
Maar om nou te zeggen dat hij gekocht was...
Nou, niet echt. Julio cesar is geen geweldige keeper. Maar ja Brazilie heeft meestal kippenvangers in het doel staanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest had je nu moord en brand geroepen.
Zoveel geld en dan nog noemen ze ons een derde wereld landquote:
Nee, de vorige keren was het niet zo overduidelijk als nu iigquote:
Die Spanjolen kunnen dat beter aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:23 schreef Belsezar het volgende:
Half tien in de ochtend in Salvador, 27 graden en 89% luchtvochtigheid.
Ik hoop voor oranje dat het nog even goed gaat regenen.
Inderdaad, en bij deze temperatuur zal er ook geen drinkpauze komen. Sauna voetballen dus.quote:
Ik ga naar de kroeg.... om hockey te kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Q. het volgende:
Ik blijf wel thuis vanavond. Preventief bezatten.
De ene helft van Oranje speelt bij spaanse/Italiaanse clubs, de andere helft komt uit allochtonië.quote:
Er is een BBQ met vlees, er is bier er zijn leuke mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga gewoon voetbal kijken, want gezellig.
Oh, ik zeg toch ook niet dat het bij jou niet gezellig is?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is een BBQ met vlees, er is bier er zijn leuke mensen.
Ik ook, straks even langs de AH om wat HJ's te halenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Q. het volgende:
Ik blijf wel thuis vanavond. Preventief bezatten.
balletje ben je ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:50 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga naar de kroeg.... om hockey te kijken.
Enkel als er lekkere wijven in hockeypakjes bij komen kijken.quote:
Dan wikkel je MissM in een hockeypakje manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als er lekkere wijven in hockeypakjes bij komen kijken.
Alweer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Dan wikkel je MissM in een hockeypakje man.
Indeed.quote:
Ik word altijd heul erg fanatiek vanaf minuut ~10 tot het eindsignaal. Daarna ga ik weer verder met mijn levenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik zeg toch ook niet dat het bij jou niet gezellig is?.
Ik vind het alleen door het voetbal gezellig, niet ondanks.
Ach ja, dat laatste doe ik uiteraard ook gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word altijd heul erg fanatiek vanaf minuut ~10 tot het eindsignaal. Daarna ga ik weer verder met mijn leven
Zo werkt het zo vaakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Hoe grappig om te zien hoe een rol (op t werk) zich ontwikkeld. In het begin vond iedereen het maar lastig lastig, maar volgens mij zijn ze nu redelijk blij ermee en verwijzen mensen zelfs naar mij dat het via mij moet
Hoe grappig
Ken er genoeg die erna helemaal sjagrijnig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, dat laatste doe ik uiteraard ook gewoon.
Ik ook niet op het moment, komt wel goedquote:
Tis ook nog geen 9 uurquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet op het moment, komt wel goed.
And you wonder why you're still singlequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Die wedstrijd is om 9 uur?
Mooi, dan zal het lekker rustig zijn in de trein.
Wat is er dan wel niet allemaal mis met jou.. single en voetbalkijkendquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And you wonder why you're still single.
Ik heb hand-aidsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is er dan wel niet allemaal mis met jou.. single en voetbalkijkend
Ligt eraan hoeveel je drinktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Hmm.. hoe koud zou het vannacht zijn op de fiets?
Daar voel je weinig van met voldoende alcohol in je lichaam.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
afgelopen nacht was het prima te doen met T-shirt + overhemd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar voel je weinig van met voldoende alcohol in je lichaam.
Ik neem wel een vest mee voor de fietstocht terug vannacht.
quote:Het kostte de onderzoekers bloed, zweet en tranen. Maar daar is dan eindelijk het baanbrekende resultaat…
Wat ontdekt? Social media hebben ons leven verandert. Daar kwam ook een promovendus van de University of Missouri School of Journalism achter. Wat ze ontdekte? Mensen die actief zijn op Twitter hebben meer kans op Twitter-gerelateerde ruzies met hun partners. Ja echt.
Door? Russell Clayton
Is het echt zo’n open deur? Wie niet op Twitter zit, zal geen ruzie hebben over en via Twitter. Serieus.
Ik heb ergens nog een oranje boxer liggen. Gewoon omdat ik oranje absoluut niet mooi vind als kleding en ik toch mee wou doen 2 jaar terugquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet op het moment, komt wel goed.
Ik vind het ook niets verder, maar ik tik wel ergens iets op de kop nog zo, of nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een oranje boxer liggen. Gewoon omdat ik oranje absoluut niet mooi vind als kleding en ik toch mee wou doen 2 jaar terug
Heb ooit wel eens wat oranjes gehad, maar allang weggedonderd. Ligt vast wel ergens een verdwaald oranje veertje ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een oranje boxer liggen. Gewoon omdat ik oranje absoluut niet mooi vind als kleding en ik toch mee wou doen 2 jaar terug
Ik las vandaag ergens dat Facebook iets met Mein Kampf had. Wat geen idee, alleen de titel gezien van het artikel.quote:
Dat nazi's heel makkelijk via social media kunnen afpreken en hun leer verkondigen, ook weer zo'n open deur idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat Facebook iets met Mein Kampf had. Wat geen idee, alleen de titel gezien van het artikel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
Zo korte broek aan, HJ's staan koud te worden, leuk boek en goede muziek. Tijd voor de patio!
Oh ja, dat kunnen alleen nazi's natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat nazi's heel makkelijk via social media kunnen afpreken en hun leer verkondigen, ook weer zo'n open deur idd.
SNEL FACEBOOK VERBIEDEN! EN TWITTER!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat Facebook iets met Mein Kampf had. Wat geen idee, alleen de titel gezien van het artikel.
ALLES WIRD VERBOTEN SEIN!!!!!quote:
Het begon echt bagger maar de tweede helft (en eerste doelpunt) was tof!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Hele wedstrijd gemist in de trein, maar ff de herhalingen zien is toch wel leuk
Ook eerste helft moeten missen vanwege de trein, maar het was toch de tweede helft die het kijken waard wasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Hele wedstrijd gemist in de trein, maar ff de herhalingen zien is toch wel leuk
Tweede helft was legendarisch! Zoals Gijpie zei, dit weet je over 30 jaar nog steeds.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Het begon echt bagger maar de tweede helft (en eerste doelpunt) was tof!
Die was echt geweldig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tweede helft was legendarisch! Zoals Gijpie zei, dit weet je over 30 jaar nog steeds.
En de zweefduik was briljant
Jaaaa, inderdaad!quote:
Goed?quote:
Je hebt niet genoeg gedronkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:29 schreef Cue_ het volgende:
Ow dat absoluut. Maar zit in de trein naar huis, dan verminderd de sfeer
Mijn god, je hebt 1 van de top 5 wedstrijden van Oranje aller tijden gemist!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen het doelpunt van Spanje gezienmoet vaker niet kijken.
De drank vloeide hier rijkelijk, visite is inmiddels al weg maar ik ga vrolijk doorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis nog vroeg. Maar de drank bleek onnoemelijk duur te zijn
Het is al ruim twintig jaar een grap in de familie dat m'n vader niet naar wedstrijden mag kijken want dan verliest Nederland. Dus we gingen naar de bios. Er waren zes mensen ofzo in de hele bios, wij, twee japanse meisjes (wat hebben die toch een toffe stijl, ik weet het niet, maar alles was tof aan ze) en nog twee mensen. Zaal zelf hadden we voor onszelf. Liepen we de zaal uit, stond de score op het grote bord.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn god, je hebt 1 van de top 5 wedstrijden van Oranje aller tijden gemist!
Nice!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De drank vloeide hier rijkelijk, visite is inmiddels al weg maar ik ga vrolijk door
You have just robbed your father of the greatest revenge match in historyquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is al ruim twintig jaar een grap in de familie dat m'n vader niet naar wedstrijden mag kijken want dan verliest Nederland. Dus we gingen naar de bios. Er waren zes mensen ofzo in de hele bios, wij, twee japanse meisjes (wat hebben die toch een toffe stijl, ik weet het niet, maar alles was tof aan ze) en nog twee mensen. Zaal zelf hadden we voor onszelf. Liepen we de zaal uit, stond de score op het grote bord.
M'n vader mag nooit meer kijken als Nederland moet voetballen.
Hij geeft geen hol om voetbalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You have just robbed your father of the greatest revenge match in history
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik de leuke delen ergens even terugkijken?
Enjoy!quote:
Hij wilde gewoon bij jou in bed liggen. Ik snap dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Die mot die me vorige week terroriseerde is terecht. Ik vraag me af hoe lang hij al dood in m'n bed lag.
Deze had ik even gemist, sorryquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!
Kom je morgen bij mij kijken? (of is er dan geen wedstrijd..?)
Ik lag om half 6 op bed en was om half 10 al weer wakker.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lag om half 6 op bed en was om half 10 al weer wakker.
Eén of twee bakjes is zat. 's Avonds een vent, 's ochtends ook een vent.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:33 schreef Belsezar het volgende:
Hoeveel liter koffie heb je vandaag nodig?
Dat is waar, al drink ik geen koffie. Dus dan maar uitslapenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén of twee bakjes is zat. 's Avonds een vent, 's ochtends ook een vent.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik begin nu pas wakker te worden en was al om half 7 uit bed
Jaaaaaa, ik had een briljante droomquote:
Hierna wel weekend, 30 plus graadjes en strandquote:
Ik was een of andere commando en stond op het punt een missie te beginnen. Toen werden we aangevallen en begon het schieten en toen werd ik wakkerquote:
Jaloers!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hierna wel weekend, 30 plus graadjes en strand
Whehe, echt een mannendroomquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef Belsezar het volgende:
Ik was een of andere commando en stond op het punt een missie te beginnen. Toen werden we aangevallen en begon het schieten en toen werd ik wakker
GET TO DA CHOPPÁÁÁÁÁÁÁ!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was een of andere commando en stond op het punt een missie te beginnen. Toen werden we aangevallen en begon het schieten en toen werd ik wakker
[..]
Jaloers!
Hier is de zon verdwenen.
Wacht, ik zie weer stukjes blauw door de wolken.
Mwah, de echte mannendroom had ik woensdag. Ik was een voetballer en had een geweldig sexy vrouw na de wedstrijdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whehe, echt een mannendroom![]()
Ik had wel een man in m'n droom, die wou even goed voor me zorgendus nam ook twee vriendinnen mee
![]()
Och man.. alleen ook weer voor het einde wakker geworden
Ja echt! Hij had zo mee kunnen doenquote:
whehequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, de echte mannendroom had ik woensdag. Ik was een voetballer en had een geweldig sexy vrouw na de wedstrijd
Sommige winkels sluiten vandaag voorgoed de deurenquote:
Jullie gaan lachen als ik de enige droom die ik ooit heb onthouden ga vertellenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, de echte mannendroom had ik woensdag. Ik was een voetballer en had een geweldig sexy vrouw na de wedstrijd
Nou vertel!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie gaan lachen als ik de enige droom die ik ooit heb onthouden ga vertellen
Ik lach al omdat je maar 1 droom hebt onthoudenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie gaan lachen als ik de enige droom die ik ooit heb onthouden ga vertellen
Ja, das ook wel vreemd eigenlijk he?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik lach al omdat je maar 1 droom hebt onthouden
Ik kon opeens heul goed zingen (zeker gezien het feit dat als je mij hoort zingen je gaat zoeken naar de kat die gemarteld wordt)quote:
Met een lege fles whisky denk ik ook dat ik de nieuwe Old Blue Eyes benquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kon opeens heul goed zingen (zeker gezien het feit dat als je mij hoort zingen je gaat zoeken naar de kat die gemarteld wordt)Met Frank Sinatra, in een lege concertzaal, met slechts een vleugelpiano met daarop een fles whisky.
![]()
Nee, het klonk serieus echt goedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een lege fles whisky denk ik ook dat ik de nieuwe Old Blue Eyes ben
Was er maar een manier om dromen op te nemen. Dat zou zoooooo veel geld opleveren.quote:
Godver, volle zalen für michquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was er maar een manier om dromen op te nemen. Dat zou zoooooo veel geld opleveren.
Jij hebt het altijd echt prima voor elkaar he?quote:
Je bent jaloers hè?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd echt prima voor elkaar he?.
Uiteraard, dat spreekt voor zich.quote:
Dat gaat toch nooit gebeurenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:41 schreef Q. het volgende:
Als ik geluk heb en alles gaat zaterdag goed ben ik zondag vrij.
Zou leuk zijn, kan ik nog naar Best Kept Secret. Anders kan ik mn kaartje weggooien.quote:
Weggevenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:49 schreef Q. het volgende:
Zou leuk zijn, kan ik nog naar Best Kept Secret. Anders kan ik mn kaartje weggooien.
Precies, Murphy's Law!quote:
Lastig hequote:Op maandag 16 juni 2014 11:17 schreef Q. het volgende:
Ik probeer al maanden India te verstaan. Lukt me nog steeds niet.
Geweldig toch, dat er zoveel van die geweldige managers zijn overal die outsourcing naar India hebben mogelijk gemaakt, puur en alleen voor hun eigen gewin?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik probeer al maanden India te verstaan. Lukt me nog steeds niet.
Er zit er eentje tegenover me die ik al niet kan verstaan. Laat staan dat gemompel over de telefoon. En als ik ze mail gaan ze natuurlijk ook gewoon bellen ipv te mailen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lastig he![]()
Had er daarnet ook 1 aan de telefoon. Tis zo verdomd moeilijk.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:27 schreef Q. het volgende:
Er zit er eentje tegenover me die ik al niet kan verstaan. Laat staan dat gemompel over de telefoon. En als ik ze mail gaan ze natuurlijk ook gewoon bellen ipv te mailen.
Finger bang, finger bang bang!!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
figuring out willen typen, maar fingering typen
Kun je na gaan hoe belabberd de kwaliteit van Nederlandse medewerkers is, dat het blijkbaar rendabel is om werk te outsourcen naar India.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Geweldig toch, dat er zoveel van die geweldige managers zijn overal die outsourcing naar India hebben mogelijk gemaakt, puur en alleen voor hun eigen gewin?.
Uhuh idd, dat zal het zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je na gaan hoe belabberd de kwaliteit van Nederlandse medewerkers is, dat het blijkbaar rendabel is om werk te outsourcen naar India.
Ninja editquote:Op maandag 16 juni 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als die arme knul niet de tijd krijgt om uit te zieken
Inzieken is het nieuwe uitzieken.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als die arme knul niet de tijd krijgt om uit te zieken
Ik kan er niet over uit hoe enorm spannend dat was iddquote:
Succes! Schat je je kansen hoog (quote:
Eh, nee. Wordt mijn eerste wedstrijd dus ik ben allang blij als ik niet laatste wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! Schat je je kansen hoog () in?
Jij bent hier toch enkel voor CL, dus zie niet in waarom ik hier zou postenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Zullen we het maar weer over paarden hebben?
Elke nerd heeft zo zijn hobby nodig hequote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vooral dat moeten maakt het zo vervelend.
Lesbisch hoop ik voornamelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 16:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg een maand lang een vriendin te logeren. Ben zeer benieuwd hoe dat gaat lopen
Shamequote:
Ja, dus? Welk deel van "hoop" was weer eens te ingewikkeld voor je?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan wist je ook dat ze niet lesbisch was
Icm met haar.. is er geen hoop daarop, dus onzinnig geblaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dus? Welk deel van "hoop" was weer eens te ingewikkeld voor je?.
Dat was niet duidelijk uit je eerste postquote:Op maandag 16 juni 2014 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Icm met haar.. is er geen hoop daarop, dus onzinnig geblaat.
Maar de negers wel?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was niet duidelijk uit je eerste post.
Picsquote:Op maandag 16 juni 2014 16:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg een maand lang een vriendin te logeren. Ben zeer benieuwd hoe dat gaat lopen
Oh laatmaar.quote:
Whatever floats your boatquote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah ok
Good to know!
Maar vind t ook te leuk om te vermelden
Hopen dat je op uur basis/loonlijst betaald word en niet opdracht basisquote:Op maandag 16 juni 2014 17:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Jeuj de specs van mijn applicatie zijn weer overhoop gegooid
Succes!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:57 schreef rhubarbje het volgende:
Vanavond laatste tentamen ooit hoop ik
Ik ben zenuwachtig
tnx!quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Dat betekent dat je volgens mij na twee weken mag trouwenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee wat ondertrouw inhoudt maar gefeliciteerd ermee!
Vetgedrukte vent ja?quote:
quote:
Dat je bij de gemeente hebt geregistreerd dat je gaat trouwen, moet minstens 2 weken van te voren (max een jaar). Is de administratieve kant van het verhaal. Wie zijn de getuigen, wie de ouders, waar woont iedereen, is iedereen te vertrouwen, is geen van de tweeën niet al per ongeluk getrouwd. Dat soort zaken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee wat ondertrouw inhoudt maar gefeliciteerd ermee!
Ja sorry, weinig geslapen vannachtquote:
Ohja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je bij de gemeente hebt geregistreerd dat je gaat trouwen, moet minstens 2 weken van te voren (max een jaar). Is de administratieve kant van het verhaal. Wie zijn de getuigen, wie de ouders, waar woont iedereen, is iedereen te vertrouwen, is geen van de tweeën niet al per ongeluk getrouwd. Dat soort zaken.
Ik ook, te weinigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, weinig geslapen vannacht
Uhuh! Maar eens zien of ik dat morgen een beetje kan inhalen..quote:
Slaap ook een beetje bij voor mij dan? Want ik weet nu al dat het mij niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! Maar eens zien of ik dat morgen een beetje kan inhalen..
Als ik de pup zo ver kan krijgen om na het ochtendwandeling nog even te gaan snoozen!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slaap ook een beetje bij voor mij dan? Want ik weet nu al dat het mij niet gaat lukken.
Is ook de volksmondbenaming. Officieel heet het huwelijksaangifte.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ondertrouw klinkt ook zo fout, soort overspel zeg maar.
Pupquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik de pup zo ver kan krijgen om na het ochtendwandeling nog even te gaan snoozen!
Ze wordt ook alleen maar leuker! Ik ben zó verliefd!quote:
De hond van een collega van me heeft een nestje puppies, zelfde soort als jouw pup. Wil er ook wel eentjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze wordt ook alleen maar leuker! Ik ben zó verliefd!
Vol beagle?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De hond van een collega van me heeft een nestje puppies, zelfde soort als jouw pup. Wil er ook wel eentje
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vol beagle?
Ik ben de hele dag in de weer met haar, maar geen seconde spijt hoor! Maar nu is zij ook wel heel lief en gaat alles verdomde voorspoedig
Ik ben gewoon een beestjesmensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik ben meer een kattenmens dan een hondenmens, maar deze zijn toch wel heul lief![]()
Jij bent een mensjesbeest!quote:
Gij beestquote:
Jij hebt dus een Furby? Zo'n linke?quote:
In de kroegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
En waar hebben jullie de verkrachting van Spanje gekeken? En de plannen voor het altijd lastige Australië?
Niet, ik zat in de trein.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
En waar hebben jullie de verkrachting van Spanje gekeken? En de plannen voor het altijd lastige Australië?
Ik zat bij vrienden, woensdag wel de kroeg in. Maandag op het plein kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de kroeg
En woensdag wordt t wss gewoon thuis.
plannenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet, ik zat in de trein.
En morgen zit ik weer in de trein tijdens de wedstrijd.
Bij lief op de bank. Heel even. En toen maar lekker gaan lopen met de hond, heerlijk rustig buitenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het best leuk hoor, maar niet zo leuk dat ik mijn werkschema ervoor zou aanpassen ofzo.quote:
Kroeg, morgen kroeg, maandag kroeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Oe, nice. Veel.plezier daar!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kroeg, morgen kroeg, maandag kroeg.
Vanavond eerst Pearl jam.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pearl Jam, beter dan voetbalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
waarbij?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Jammer dat Krea niet zijn zin heeft gekregen trouwens
Ja waarbij?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Jammer dat Krea niet zijn zin heeft gekregen trouwens
Ik zit nu mobiel maar daar ben je gewoon zwartquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Z'n maak mij weer zwart, oranje is kut topic.
Ik merk wel dat ik het lastiger vind users te herkennen. Blijkbaar keek ik onbewust toch vaker naar de naam dan ik dachtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het al niet eens meer, lekker belangrijk ook verder.
Ja klopt, daar kan het wel stuk voor stuk ingesteld wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel maar daar ben je gewoon zwart
Dat is het bij mij ook wel zo'n beetje. Oranje maakt me niet uit, maar dat mods niet te herkennen zijn is tikkie kutquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik het lastiger vind users te herkennen. Blijkbaar keek ik onbewust toch vaker naar de naam dan ik dacht
stbabylon, dodging notes and bans since 2003quote:
Well, not reallyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
stbabylon, dodging notes and bans since 2003
Niemand is perfect.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well, not really
3 bans, stuk of wat notes
Jullie zijn heul iets donkerder, maar te weinig om snel te kunnen zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
We zijn even in stealthmode, deal with it.
Hoppa, note erbijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie zijn heul iets donkerder, maar te weinig om snel te kunnen zien.
Ik wil gewoon weten met wie ik deal als iemand zegt: bek dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |