Dan had ik zwart willen blijven!quote:
Can you Qualify my tag as black again?quote:
twitter:struisvanhuis twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 12:12:18Nog nooit verloor #Oranje op een vrijdagse 13 een WK-duel op zuidelijk halfrond in een 5-3-2-formatie van een regerend wereldkampioen reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:51 schreef Godtje het volgende:
twitter:struisvanhuis twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 12:12:18Nog nooit verloor #Oranje op een vrijdagse 13 een WK-duel op zuidelijk halfrond in een 5-3-2-formatie van een regerend wereldkampioen reageer retweet
heb het gister gezien, wat een lief beestjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
http://coenensandershow.bnn.nl/item/738
Misschien kan CL d'r cavia's even een betere voorspelling laten doen?
Ik had goed de zenuwen gister, vanavond toch wat meer ontspannen naar Oranje kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
http://coenensandershow.bnn.nl/item/738
Misschien kan CL d'r cavia's even een betere voorspelling laten doen?
Logisch, het WK is toch al verkocht blijkbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had goed de zenuwen gister, vanavond toch wat meer ontspannen naar Oranje kijken
Welnee joh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, het WK is toch al verkocht blijkbaar.
man, die keeper van kroatie is zo omgekocht dat Marc Zuckerberg bij hem aanklopt om geld te lenen op het momentquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee joh.
De penalty was onterecht maar geel voor Neymar was prima, zoveel gebeurde er niet. Dat vonden de wat mannelijkere mensen van de BBC ook.
Ja, die had niet zijn beste avond hehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
man, die keeper van kroatie is zo omgekocht dat Marc Zuckerberg bij hem aanklopt om geld te lenen op het moment.
Als het andersom was geweest had je nu moord en brand geroepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die had niet zijn beste avond hehe.
Maar om nou te zeggen dat hij gekocht was...
Nou, niet echt. Julio cesar is geen geweldige keeper. Maar ja Brazilie heeft meestal kippenvangers in het doel staanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest had je nu moord en brand geroepen.
Zoveel geld en dan nog noemen ze ons een derde wereld landquote:
Nee, de vorige keren was het niet zo overduidelijk als nu iigquote:
Die Spanjolen kunnen dat beter aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:23 schreef Belsezar het volgende:
Half tien in de ochtend in Salvador, 27 graden en 89% luchtvochtigheid.
Ik hoop voor oranje dat het nog even goed gaat regenen.
Inderdaad, en bij deze temperatuur zal er ook geen drinkpauze komen. Sauna voetballen dus.quote:
Ik ga naar de kroeg.... om hockey te kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Q. het volgende:
Ik blijf wel thuis vanavond. Preventief bezatten.
De ene helft van Oranje speelt bij spaanse/Italiaanse clubs, de andere helft komt uit allochtonië.quote:
Er is een BBQ met vlees, er is bier er zijn leuke mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga gewoon voetbal kijken, want gezellig.
Oh, ik zeg toch ook niet dat het bij jou niet gezellig is?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is een BBQ met vlees, er is bier er zijn leuke mensen.
Ik ook, straks even langs de AH om wat HJ's te halenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Q. het volgende:
Ik blijf wel thuis vanavond. Preventief bezatten.
balletje ben je ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:50 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga naar de kroeg.... om hockey te kijken.
Enkel als er lekkere wijven in hockeypakjes bij komen kijken.quote:
Dan wikkel je MissM in een hockeypakje manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als er lekkere wijven in hockeypakjes bij komen kijken.
Alweer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Dan wikkel je MissM in een hockeypakje man.
Indeed.quote:
Ik word altijd heul erg fanatiek vanaf minuut ~10 tot het eindsignaal. Daarna ga ik weer verder met mijn levenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik zeg toch ook niet dat het bij jou niet gezellig is?.
Ik vind het alleen door het voetbal gezellig, niet ondanks.
Ach ja, dat laatste doe ik uiteraard ook gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word altijd heul erg fanatiek vanaf minuut ~10 tot het eindsignaal. Daarna ga ik weer verder met mijn leven
Zo werkt het zo vaakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Hoe grappig om te zien hoe een rol (op t werk) zich ontwikkeld. In het begin vond iedereen het maar lastig lastig, maar volgens mij zijn ze nu redelijk blij ermee en verwijzen mensen zelfs naar mij dat het via mij moet
Hoe grappig
Ken er genoeg die erna helemaal sjagrijnig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, dat laatste doe ik uiteraard ook gewoon.
Ik ook niet op het moment, komt wel goedquote:
Tis ook nog geen 9 uurquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet op het moment, komt wel goed.
And you wonder why you're still singlequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Die wedstrijd is om 9 uur?
Mooi, dan zal het lekker rustig zijn in de trein.
Wat is er dan wel niet allemaal mis met jou.. single en voetbalkijkendquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And you wonder why you're still single.
Ik heb hand-aidsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is er dan wel niet allemaal mis met jou.. single en voetbalkijkend
Ligt eraan hoeveel je drinktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Hmm.. hoe koud zou het vannacht zijn op de fiets?
Daar voel je weinig van met voldoende alcohol in je lichaam.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
afgelopen nacht was het prima te doen met T-shirt + overhemd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar voel je weinig van met voldoende alcohol in je lichaam.
Ik neem wel een vest mee voor de fietstocht terug vannacht.
quote:Het kostte de onderzoekers bloed, zweet en tranen. Maar daar is dan eindelijk het baanbrekende resultaat…
Wat ontdekt? Social media hebben ons leven verandert. Daar kwam ook een promovendus van de University of Missouri School of Journalism achter. Wat ze ontdekte? Mensen die actief zijn op Twitter hebben meer kans op Twitter-gerelateerde ruzies met hun partners. Ja echt.
Door? Russell Clayton
Is het echt zo’n open deur? Wie niet op Twitter zit, zal geen ruzie hebben over en via Twitter. Serieus.
Ik heb ergens nog een oranje boxer liggen. Gewoon omdat ik oranje absoluut niet mooi vind als kleding en ik toch mee wou doen 2 jaar terugquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet op het moment, komt wel goed.
Ik vind het ook niets verder, maar ik tik wel ergens iets op de kop nog zo, of nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een oranje boxer liggen. Gewoon omdat ik oranje absoluut niet mooi vind als kleding en ik toch mee wou doen 2 jaar terug
Heb ooit wel eens wat oranjes gehad, maar allang weggedonderd. Ligt vast wel ergens een verdwaald oranje veertje ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een oranje boxer liggen. Gewoon omdat ik oranje absoluut niet mooi vind als kleding en ik toch mee wou doen 2 jaar terug
Ik las vandaag ergens dat Facebook iets met Mein Kampf had. Wat geen idee, alleen de titel gezien van het artikel.quote:
Dat nazi's heel makkelijk via social media kunnen afpreken en hun leer verkondigen, ook weer zo'n open deur idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat Facebook iets met Mein Kampf had. Wat geen idee, alleen de titel gezien van het artikel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
Zo korte broek aan, HJ's staan koud te worden, leuk boek en goede muziek. Tijd voor de patio!
Oh ja, dat kunnen alleen nazi's natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat nazi's heel makkelijk via social media kunnen afpreken en hun leer verkondigen, ook weer zo'n open deur idd.
SNEL FACEBOOK VERBIEDEN! EN TWITTER!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat Facebook iets met Mein Kampf had. Wat geen idee, alleen de titel gezien van het artikel.
ALLES WIRD VERBOTEN SEIN!!!!!quote:
Het begon echt bagger maar de tweede helft (en eerste doelpunt) was tof!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Hele wedstrijd gemist in de trein, maar ff de herhalingen zien is toch wel leuk
Ook eerste helft moeten missen vanwege de trein, maar het was toch de tweede helft die het kijken waard wasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Hele wedstrijd gemist in de trein, maar ff de herhalingen zien is toch wel leuk
Tweede helft was legendarisch! Zoals Gijpie zei, dit weet je over 30 jaar nog steeds.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Het begon echt bagger maar de tweede helft (en eerste doelpunt) was tof!
Die was echt geweldig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tweede helft was legendarisch! Zoals Gijpie zei, dit weet je over 30 jaar nog steeds.
En de zweefduik was briljant
Jaaaa, inderdaad!quote:
Goed?quote:
Je hebt niet genoeg gedronkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:29 schreef Cue_ het volgende:
Ow dat absoluut. Maar zit in de trein naar huis, dan verminderd de sfeer
Mijn god, je hebt 1 van de top 5 wedstrijden van Oranje aller tijden gemist!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen het doelpunt van Spanje gezienmoet vaker niet kijken.
De drank vloeide hier rijkelijk, visite is inmiddels al weg maar ik ga vrolijk doorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis nog vroeg. Maar de drank bleek onnoemelijk duur te zijn
Het is al ruim twintig jaar een grap in de familie dat m'n vader niet naar wedstrijden mag kijken want dan verliest Nederland. Dus we gingen naar de bios. Er waren zes mensen ofzo in de hele bios, wij, twee japanse meisjes (wat hebben die toch een toffe stijl, ik weet het niet, maar alles was tof aan ze) en nog twee mensen. Zaal zelf hadden we voor onszelf. Liepen we de zaal uit, stond de score op het grote bord.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn god, je hebt 1 van de top 5 wedstrijden van Oranje aller tijden gemist!
Nice!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De drank vloeide hier rijkelijk, visite is inmiddels al weg maar ik ga vrolijk door
You have just robbed your father of the greatest revenge match in historyquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is al ruim twintig jaar een grap in de familie dat m'n vader niet naar wedstrijden mag kijken want dan verliest Nederland. Dus we gingen naar de bios. Er waren zes mensen ofzo in de hele bios, wij, twee japanse meisjes (wat hebben die toch een toffe stijl, ik weet het niet, maar alles was tof aan ze) en nog twee mensen. Zaal zelf hadden we voor onszelf. Liepen we de zaal uit, stond de score op het grote bord.
M'n vader mag nooit meer kijken als Nederland moet voetballen.
Hij geeft geen hol om voetbalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You have just robbed your father of the greatest revenge match in history
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik de leuke delen ergens even terugkijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |