Dan had ik zwart willen blijven!quote:
Can you Qualify my tag as black again?quote:
twitter:struisvanhuis twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 12:12:18Nog nooit verloor #Oranje op een vrijdagse 13 een WK-duel op zuidelijk halfrond in een 5-3-2-formatie van een regerend wereldkampioen reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:51 schreef Godtje het volgende:
twitter:struisvanhuis twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 12:12:18Nog nooit verloor #Oranje op een vrijdagse 13 een WK-duel op zuidelijk halfrond in een 5-3-2-formatie van een regerend wereldkampioen reageer retweet
heb het gister gezien, wat een lief beestjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
http://coenensandershow.bnn.nl/item/738
Misschien kan CL d'r cavia's even een betere voorspelling laten doen?
Ik had goed de zenuwen gister, vanavond toch wat meer ontspannen naar Oranje kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
http://coenensandershow.bnn.nl/item/738
Misschien kan CL d'r cavia's even een betere voorspelling laten doen?
Logisch, het WK is toch al verkocht blijkbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had goed de zenuwen gister, vanavond toch wat meer ontspannen naar Oranje kijken
Welnee joh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, het WK is toch al verkocht blijkbaar.
man, die keeper van kroatie is zo omgekocht dat Marc Zuckerberg bij hem aanklopt om geld te lenen op het momentquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee joh.
De penalty was onterecht maar geel voor Neymar was prima, zoveel gebeurde er niet. Dat vonden de wat mannelijkere mensen van de BBC ook.
Ja, die had niet zijn beste avond hehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
man, die keeper van kroatie is zo omgekocht dat Marc Zuckerberg bij hem aanklopt om geld te lenen op het moment.
Als het andersom was geweest had je nu moord en brand geroepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die had niet zijn beste avond hehe.
Maar om nou te zeggen dat hij gekocht was...
Nou, niet echt. Julio cesar is geen geweldige keeper. Maar ja Brazilie heeft meestal kippenvangers in het doel staanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest had je nu moord en brand geroepen.
Zoveel geld en dan nog noemen ze ons een derde wereld landquote:
Nee, de vorige keren was het niet zo overduidelijk als nu iigquote:
Die Spanjolen kunnen dat beter aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:23 schreef Belsezar het volgende:
Half tien in de ochtend in Salvador, 27 graden en 89% luchtvochtigheid.
Ik hoop voor oranje dat het nog even goed gaat regenen.
Inderdaad, en bij deze temperatuur zal er ook geen drinkpauze komen. Sauna voetballen dus.quote:
Ik ga naar de kroeg.... om hockey te kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Q. het volgende:
Ik blijf wel thuis vanavond. Preventief bezatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |