Klein land met veel import en daar zitten soms goede voetballers tussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder autogordels ook niet, wat is je punt?
Abe Lenstra.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:00 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 speler van Nederland opnoemen.
Uruguay is kleiner.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klein land met veel import en daar zitten soms goede voetballers tussen.
Het hangt wat af van het resultaat of ze in de herinnering zullen blijven of vergeten worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:00 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 speler van Nederland opnoemen.
Zeker. Uiteindelijk zal ik ook gaan kijken. Ik wil ook dat men gaat winnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het hangt wat af van het resultaat of ze in de herinnering zullen blijven of vergeten worden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nu WK en je moet niet teveel zeiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zo win je natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:05 schreef Globali het volgende:
[..]
Zeker. Uiteindelijk zal ik ook gaan kijken. Ik wil ook dat men gaat winnen.
Jammer dat de scheidsrechter in de 1e wedstrijd al gelijk zo corrupt was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:05 schreef Globali het volgende:
[..]
Zeker. Uiteindelijk zal ik ook gaan kijken. Ik wil ook dat men gaat winnen.
Wellicht bedoelt ie Oman, gepolst als vervangend organisator i.p.v. Qatar.quote:
Daarom zei ik al: Brazilië gaat sowieso winnen, is het niet op spel dan daarop.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jammer dat de scheidsrechter in de 1e wedstrijd al gelijk zo corrupt was.
Dat voetbal is een afspiegeling hoe het werkt in de wereld alleen is het daar nog wat duidelijker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom zei ik al: Brazilië gaat sowieso winnen, is het niet op spel dan daarop.
En zoniet, heb ik na het WK een armadillo in huis.
Ik hoop dat Brazilie niet wint. Wel uitleggen hoe dat werkt met dat dier.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom zei ik al: Brazilië gaat sowieso winnen, is het niet op spel dan daarop.
En zoniet, heb ik na het WK een armadillo in huis.
Weddenschap met vriend van me. Ik zeg dat Brazilië wint, zoniet, moet ik een armadillo in huis halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:11 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik hoop dat Brazilie niet wint. Wel uitleggen hoe dat werkt met dat dier.
Is dat legaal in dit land?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weddenschap met vriend van me. Ik zeg dat Brazilië wint, zoniet, moet ik een armadillo in huis halen.
Goed, bij hem moet Portugal winnen, anders heeft ie ook een armadillo.
Raar dier. En wat eet het?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weddenschap met vriend van me. Ik zeg dat Brazilië wint, zoniet, moet ik een armadillo in huis halen.
Zo'n beest heet in het Nederland natuurlijk gewoon een gordeldier.
[ afbeelding ]
Denk het wel, zijn best algemeen die beesten. Mijn ouders hadden apen, krokodillen, leguanen (toen ik jong was), allerhande andere beesten...quote:
Na de 1e wedstrijd zet ik mijn kansen op Brazilië, niet vanwege hun geweldige spel maar de scheidsrechters hebben ze mee en een strafschopje op zijn tijd is wel handig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Insecten en fruit en wortels enzo lijkt me, geen idee. Zal me es inlezen in Fuleco.quote:
Dat zal schelen. Maar als je hebt hebt over "hadden"? thuis?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk het wel, zijn best algemeen die beesten. Mijn ouders hadden apen, krokodillen, leguanen (toen ik jong was), allerhande andere beesten...
Zelf ook rat, kat, schildpad, wandelende takken![]()
Pa werkte in de dierentuin, dat scheelt.
Ja, gekkigheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:16 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat zal schelen. Maar als je hebt hebt over "hadden"? thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |