Met joodse kinderkopjes hooguit.quote:
En dan? Breekt de hel los?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:48 schreef hugecooll het volgende:
Wel uitkijken, want de specjes worden zo wakker
Koken en mooie vrouwen produceren zijn anders bijzonder goede eigenschappen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan verliezen ze ook elke keer weer.
Libanezen...dik en redelijk dom ....meer mijn idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koken en mooie vrouwen produceren zijn anders bijzonder goede eigenschappen.
Kunnen die mooie vrouwen dan ook koken is de vraag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koken en mooie vrouwen produceren zijn anders bijzonder goede eigenschappen.
Je hebt er duidelijk verstand van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:51 schreef Globali het volgende:
[..]
Libanezen...dik en redelijk dom ....meer mijn idee.
We vragen het de mensen op straatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kunnen die mooie vrouwen dan ook koken is de vraag.
Zelfs Snackbar Annie kan koken, hoe laag liggen je standaards als je daar genoegen mee neemt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kunnen die mooie vrouwen dan ook koken is de vraag.
Klopt. Maar ik heb geen idee over voetbal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk verstand van.
Fredj en Tedj gaan naar Cluj.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:54 schreef Globali het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb geen idee over voetbal.
Wat heeft voetbal hier nu met te maken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:54 schreef Globali het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb geen idee over voetbal.
Dat schreef ik eerder. Waar gaat het anders over?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat heeft voetbal hier nu met te maken?
Zonder autogordels ook niet, wat is je punt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw zonder onze medelanders was NL elftal nooit zover gekomen.
Het is nu WK en je moet niet teveel zeiken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:58 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat schreef ik eerder. Waar gaat het anders over?
Ik kan niet eens 1 speler van Nederland opnoemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nu WK en je moet niet teveel zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |