Die ijstijden kwamen uit de lucht vallen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou niet door spontane kantelingen van de aardas hoor, dat zijn gewoon cycli van ~23.000, ~42.000 en ~100.000 jaar.
Klopt. En die moet je goed omdraaien om te redden. Anders liggen de darmen fout.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een schaap op de rug kan niets meer.
Als ze geschoren worden dan zit het met dat omdraaien wel goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:30 schreef Globali het volgende:
[..]
Klopt. En die moet je goed omdraaien om te redden. Anders liggen de darmen fout.
Niet met de darmen. Neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ze geschoren worden dan zit het met dat omdraaien wel goed.
Kom vechten danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar is die derde overvaller van de juwelier trouwens? Die wordt daar in dat boevenbolwerk toch schuilgehouden...?
Rattenstad.
1 kant is verkeerd. Maar misschien heb ik dat niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, een schaap dat op de rug ligt kan helemaal niets meer.
Niks van meegekregen geloof ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die 3e knijpt 'm nu en vechten doen ze alleen wanneer ze met meer zijn.
Zoveel weet ik er ook niet van, heb die schapen op de rug gerold om te helpen en hoe de eigenaar het verder geregeld heb is niet mijn pakkie aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:37 schreef Globali het volgende:
[..]
1 kant is verkeerd. Maar misschien heb ik dat niet helemaal begrepen.
De verkeerde kant op is dodelijk. Dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoveel weet ik er ook niet van, heb die schapen op de rug gerold om te helpen en hoe de eigenaar het verder geregeld heb is niet mijn pakkie aan.
Kom hier dan koekwaus.quote:
Dat boeit mij toch niet man, die shoarma moet toch ook ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:43 schreef Globali het volgende:
[..]
De verkeerde kant op is dodelijk. Dat bedoelde ik dus.
We doen maar wat. We zijn de enigen die nog wakker zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach deze discussie is 1 grote grap.
Vanavond op, Libanezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat boeit mij toch niet man, die shoarma moet toch ook erg4ens vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |