Neem jij het ff over want ik haak nu af.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat het voor jou best oké is om alle HA over één kam te scheren, maar o wee als een ander dat met een volk doet
ALLEMAAL??? EN MAROKKAANTJES DAN?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:02 schreef Globali het volgende:
[..]
Het zijn criminelen. Of weet jij het beter?
Ik heb daar toch helemaal geen tijd voor johquote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem jij het ff over want ik haak nu af.
Het is een criminele club. Daarnaast is een deel van de Marokkanen fout. Ik ken beiden. En zo goed dat het je leven kan kosten.quote:
Een beet tijdverspilling is het wel inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb daar toch helemaal geen tijd voor joh
Het is veel Pietpraat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beet tijdverspilling is het wel inderdaad.
Ok het vee van de richel is erg lastig te onderverdelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Kom eens met iets. Je weet toch veel over dit soort zaken?
Mijn ervaring gaat wat verder. En daar word ik soms wat moe van hier. Praat dus niet over waar je niets van weet.quote:
De Aarde een kwartslag draait?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
We zijn allemaal wereldburgers en wanneer er komeet inslaat en aarde kwartslag draait dan is er ineens geen verschil meer.
Flikker toch een eind op met die ervaring van je.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:23 schreef Globali het volgende:
[..]
Mijn ervaring gaat wat verder. En daar word ik soms wat moe van hier. Praat dus niet over waar je niets van weet.
Precies. Je komt uit Eindhoven toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met die ervaring van je.
Hoe zijn er eerder hele soorten uitgestorven en ingevroren denk je?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Aarde een kwartslag draait?
Staat in het Grote Boek Deel 2 van Ome Gore?
Waar is die derde overvaller van de juwelier trouwens? Die wordt daar in dat boevenbolwerk toch schuilgehouden...?quote:
Nou niet door spontane kantelingen van de aardas hoor, dat zijn gewoon cycli van ~23.000, ~42.000 en ~100.000 jaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe zijn er eerder hele soorten uitgestorven en ingevroren denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |