1 2 3 4 5 6 | 12 JUNI 2014 - 22:00 BRAZIL V CROATIA - ARENA DE SAO PAULO 13 JUNI 2014 - 18:00 MEXICO V CAMEROON - ESTADIO DAS DUNAS, NATAL 17 JUNI 2014 - 21:00 BRAZIL V MEXICO - ESTADIO CASTELAO, FORTALEZA 18 JUNI 2014 - 21:00 CAMEROON V CROATIA - ARENA AMAZONIA, MANAUS 23 JUNI 2014 - 22:00 CROATIA V MEXICO - ARENA PERNAMBUCO, RECIFE 23 JUNI 2014 - 22:00 CAMEROON V BRAZIL - ESTADIO NACIONAL, BRASILIA |
Alle scheidsen fluiten tegen NLquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
NL gaat nog veel dwalingen meemaken na die Van Praag actie.
Hopelijk is dit nu eindelijk het begin van het einde van het belachelijke feit dat de scheids op eigen houtje de uitslag van de wedstrijd bepaalt op dit niveau.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze 1e wedstrijd was al een aanfluiting, bij hockey was het 2-2 geweest.
Het zit wel wat dieper dan alleen die Blatter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ze hebben na die blamage in die wedstrijd van Engeland 4 jaar gehad om iets te regelen maar er is niets veranderd. Over 4 jaar klagen we weer over zo'n situatie gok ik, tenzij Blatter binnen nu en een jaar dood neervalt.
Op zich floot die Japanner goed maar die 2 beslissingen waren wel cruciaal terwijl iedereen kon zien dat er niets aan de hand was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk is dit nu eindelijk het begin van het einde van het belachelijke feit dat de scheids op eigen houtje de uitslag van de wedstrijd bepaalt op dit niveau.
twitter:miserus twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 00:52:39Was het een penalty? Neymar: 'Als we als team spelen, is het moeilijk om ons te verslaan.' Juist ja. reageer retweet
twitter:miserus twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 00:53:28Scolari: 'Miljoenen zagen dat het geen penalty was? De scheids wel. Hij moet beslissen. En wij vinden ook dat het er een was.' reageer retweet
Grove incompetentie of doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich floot die Japanner goed maar die 2 beslissingen waren wel cruciaal terwijl iedereen kon zien dat er niets aan de hand was.
Waarom denk ik dan?
Omdat ze er toch wel mee wegkomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich floot die Japanner goed maar die 2 beslissingen waren wel cruciaal terwijl iedereen kon zien dat er niets aan de hand was.
Waarom denk ik dan?
Klopt maar dat lijkt me de enige manier om te beginnen met een hervorming. Ik denk dat als hij gaat de rest als een kaartenhuis in elkaar stort.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zit wel wat dieper dan alleen die Blatter.
Ik denk serieus het laatste inmiddels.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Grove incompetentie of doorgestoken kaart.
De snelheid waarmee hij besloot en de manier waarop hij bijna schaamtevol wegliep daarna, vind ik daar ook op wijzen. Incompetent leek ie me iig niet, op die 3-4 foute besluiten na (allemaal zeer in het voordeel van Brazilië)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk serieus het laatste inmiddels.
waarom die speler die hoger kwam dan de keeper werd afgefloten vond ik nog discutabeler.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
De snelheid waarmee hij besloot en de manier waarop hij bijna schaamtevol wegliep daarna, vind ik daar ook op wijzen. Incompetent leek ie me iig niet, op die 3-4 foute besluiten na (allemaal zeer in het voordeel van Brazilië)
Dat ging ook nergens over, maar was een gevaarlijke situatie voor Brazilië. En dan fluit de scheids, blijkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
waarom die speler die hoger kwam dan de keeper werd afgefloten vond ik nog discutabeler.
95 van de 100 scheidsrechters keuren die goal van Kroatie af. Dat was die loempiadraaier niet echt kwalijk te nemen. In het voetbal zijn we echt doorgeslagen als het gaat om het beschermen van de keeper in de 5.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan?
Dat is gelijk goed duidelijk ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat ging ook nergens over, maar was een gevaarlijke situatie voor Brazilië. En dan fluit de scheids, blijkt.
Meespringen met de keeper in de 5 is een overtreding. Altijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
waarom die speler die hoger kwam dan de keeper werd afgefloten vond ik nog discutabeler.
Omdat die keeper zijn lichaam niet in de strijd gooit en geen bal kan vangen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat ging ook nergens over, maar was een gevaarlijke situatie voor Brazilië. En dan fluit de scheids, blijkt.
Die Kroaat kopte gewoon de bal en de keeper was te laat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
95 van de 100 scheidsrechters keuren die goal van Kroatie af. Dat was die loempiadraaier niet echt kwalijk te nemen. In het voetbal zijn we echt doorgeslagen als het gaat om het beschermen van de keeper in de 5.
Helaas zijn de regels anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Kroaat kopte gewoon de bal en de keeper was te laat.
Het is toch geen korfbal?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Meespringen met de keeper in de 5 is een overtreding. Altijd.
Ik neem maar even aan dat je niet voor het eerst voetbal kijkt.quote:
Je zwetst uit je nek.quote:
Die Kroaat sprong gewoon hoger en dan heeft keeper nog het voordeel dat ie armen kan gebruiken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem maar even aan dat je niet voor het eerst voetbal kijkt.
Gelul.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
95 van de 100 scheidsrechters keuren die goal van Kroatie af. Dat was die loempiadraaier niet echt kwalijk te nemen. In het voetbal zijn we echt doorgeslagen als het gaat om het beschermen van de keeper in de 5.
Neuh. Je ziet het overal, in de 5 mag je de keeper op geen enkele manier hinderen, laat staan meespringen. Ik vind het ook een belachelijke regel (of de interpretatie daarvan). Maar het was niet zo'n rare beslissing.quote:
Maakt allemaal niet uit, want het was in de 5. En daar mag je tegenwoordig als aanvaller helemaal niks doen als de keeper uitkomt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Kroaat sprong gewoon hoger en dan heeft keeper nog het voordeel dat ie armen kan gebruiken.
Zuiver doelpunt was dat.
Uit de regelementen:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Je ziet het overal, in de 5 mag je de keeper op geen enkele manier hinderen, laat staan meespringen. Ik vind het ook een belachelijke regel (of de interpretatie daarvan). Maar het was niet zo'n rare beslissing.
De keeper wordt wel degelijk beschermd in het 5 meter gebied.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uit de regelementen:
Overtredingen begaan tegen de doelverdediger
• Het is een overtreding wanneer een speler voorkomt dat de doelverdediger de
bal uit zijn handen in het spel kan brengen.
• Een speler moet worden bestraft voor gevaarlijk spel als hij de bal trapt of poogt
te trappen, wanneer de doelverdediger bezig is deze in het spel te brengen.
• Het is een overtreding om de beweging van de doelverdediger te beperken, door
hem op onsportieve wijze te blokkeren, bv. bij het nemen van een hoekschop.
That's it.
De keeper was gewoon te laat en kon ondanks het voordeel van zijn armen niet meer bij de bal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:23 schreef hhh38 het volgende:
Dit mag normaal gesproken gewoon hoor. Als de keeper gehinderd wordt in het proberen te pakken van de bal is het een overtreding, maar hij kan er gewoon niet bij.
Klopt. In dit geval was dat misschien ook wel zo, maar zoals ik al zei reageren nagenoeg alle scheidsrechters vrij eenduidig als je als aanvaller een duel aangaat met de keeper in de 5. Bijna altijd krijgt de keeper dan een vrije trap, wat in veel gevallen echt belachelijk is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:23 schreef hhh38 het volgende:
Dit mag normaal gesproken gewoon hoor. Als de keeper gehinderd wordt in het proberen te pakken van de bal is het een overtreding, maar hij kan er gewoon niet bij.
Het was een zeer discutabele beslissing, bij die strafschop was er nog even een hand, hier gewoon springen om kopbal te geven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper wordt wel degelijk beschermd in het 5 meter gebied.
Toevallig dat er dan altijd in het voordeel wordt besloten in het voordeel van de grootste belangen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. In dit geval was dat misschien ook wel zo, maar zoals ik al zei reageren nagenoeg alle scheidsrechters vrij eenduidig als je als aanvaller een duel aangaat met de keeper in de 5. Bijna altijd krijgt de keeper dan een vrije trap, wat in veel gevallen echt belachelijk is.
Dus je kan niet echt zeggen dat Kroatie daar zwaar genaaid werd. Slechts weer een van die regeltjes die je op 40-45 verschillende manieren kan uitleggen maar waar de scheids altijd op 'safe' speelt.
Vond ik niet. Dat de keeper daar voordeel krijgt zie je bijna altijd. Dat moment van Fretshj was een bizar slecht uitgevoerde schwalbequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was een zeer discutabele beslissing, bij die strafschop was er nog even een hand, hier gewoon springen om kopbal te geven.
Nee. Er wordt altijd in het voordeel van de keeper gefloten, helaas.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toevallig dat er dan altijd in het voordeel wordt besloten in het voordeel van de grootste belangen.
Genoeg voorbeelden waar dat niet zo is maar blijf lekker geloven in je eigen sprookjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Er wordt altijd in het voordeel van de keeper gefloten, helaas.
Noem ze maar eens op. Maargoed, ik verdoe mijn tijd waarschijnlijk met mensen die eens in de twee jaar voetbal kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden waar dat niet zo is maar blijf lekker geloven in je eigen sprookjes.
hij miste de bal, nog krijgt hij het voordeel van die vieze spleetoogquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Er wordt altijd in het voordeel van de keeper gefloten, helaas.
Ah je gaat het op de persoonlijke toer gooien, inderdaad boeit clubvoetbal me al jaren niet meer door die achterlijke stammenstrijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem ze maar eens op. Maargoed, ik verdoe mijn tijd waarschijnlijk met mensen die eens in de twee jaar voetbal kijken.
Nou, toedels.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah je gaat het op de persoonlijke toer gooien, inderdaad boeit clubvoetbal me al jaren niet meer door die achterlijke stammenstrijd.
Zoals WK nu al zo corrupt begint ga ik helemaal overschakelen naar hockey denk ik.
Ik geef ook slechts aan dat we in het hele voetbal nogal zijn doorgeslagen als het gaat om die beschermde status van de keeper in de 5. Ik vond het zelf ook niet veel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:38 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
hij miste de bal, nog krijgt hij het voordeel van die vieze spleetoog
Dat lijntje trekken bij vrije schop voor de muur is wel goed idee, scheelt toch sowieso ruim 1 minuut gezeik voordat het geregeld is.quote:
die Kroaten waren gewoon slecht. Vooral verdedigen...zelfs hun enige goal was gemaakt door Marcelo. Alleen mooie Luka was en is altijd goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens de spelregels was het 2-2 geweest.
Als die de bal niet geraakt had stond er al een Kroaat klaar hoor om hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:46 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
die Kroaten waren gewoon slecht. Vooral verdedigen...zelfs hun enige goal was gemaakt door Marcelo. Alleen mooie Luka was en is altijd goed.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als die de bal niet geraakt had stond er al een Kroaat klaar hoor om hetzelfde te doen.
Brazilië was ook slecht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:46 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
die Kroaten waren gewoon slecht. Vooral verdedigen...zelfs hun enige goal was gemaakt door Marcelo. Alleen mooie Luka was en is altijd goed.
Fred niet. Jij bent toch een meisje? Fred hoeft alleen maar mooi te zijn op het veld en dat doet die goedquote:
Fred moet gewoon goed voetballen ipv schwalbes maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:53 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Fred niet. Jij bent toch een meisje? Fred hoeft alleen maar mooi te zijn op het veld en dat doet die goed
Verder raakt ie weinig ballen maar ach da's peanuts.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:53 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Fred niet. Jij bent toch een meisje? Fred hoeft alleen maar mooi te zijn op het veld en dat doet die goed
https://vine.co/v/MjUXMUUAXWhtwitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 00:02:53Dienstmededeling. https://t.co/Keqw7jr0Fr reageer retweet
Die Hulk heet toch ook anders in het echt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://vine.co/v/MjUXMUUAXWhtwitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 00:02:53Dienstmededeling. https://t.co/Keqw7jr0Fr reageer retweet
Jan Roelfs had het dus helaas fout met zijn Fretsj
Het gaat voortaan om Freddie.
En Hoelkie en Dantie.
Ja, die heet Bruce Bannerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Hulk heet toch ook anders in het echt?
Die heet officieel: Frederico Chaves Guedesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar we noemen hem Hoelkie.
Ik vind Freddie wel leuk eigenlijk.
Je moest eens weten hoe makkelijk Kuipers een penalty geeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:26 schreef TLC het volgende:
Bjorn Kuipers had ze die penalty nooit gegeven
Alleen aan AJAKS KNJB!!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe makkelijk Kuipers een penalty geeft.
Klopt. Dit wordt een WK waarin het thuisland op momenten dat ze het zelf niet kunnen, in het zadel geholpen gaat worden door de arbitrage.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De toon is gezet voor dit WK dat is wel duidelijk.
Brazilië wint vaak zijn wedstrijden zo, kijk de vorige WK's er maar op na, is niet nieuw dat ze bevoordeeld worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Dit wordt een WK waarin het thuisland op momenten dat ze het zelf niet kunnen, in het zadel geholpen gaat worden door de arbitrage.
Daar heb je wel gelijk in. 1994, 2002 sowieso al... rest weet ik zo even niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brazilië wint vaak zijn wedstrijden zo, kijk de vorige WK's er maar op na, is niet nieuw dat ze bevoordeeld worden.
middenveld is goed, verdedigend wat stuntelig, keeper zwak en die Fred is gewoon een lachertje, Hulk had ik ook wel meer van verwacht maar die staat ook op een voor hem vreemde plekquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. 1994, 2002 sowieso al... rest weet ik zo even niet.
Vervelend ploegje. Gelukkig hebben ze een waardeloze keeper.
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
middenveld is goed, verdedigend wat stuntelig, keeper zwak en die Fred is gewoon een lachertje, Hulk had ik ook wel meer van verwacht maar die staat ook op een voor hem vreemde plek
Niet met je eens. In de periode dat de 2-1 viel had Kroatie het goed onder controle.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fred was slecht en vies.
Brazilië was overigens wel de enige ploeg die aanspraak zou maken op een overwinning, vooral op basis van het tweede deel van de eerste helft.
Die hadden door kunnen pakken na de 1-0 maar ze gingen achteruit lopen en de raarste dingen doen, mannetje passeren in je eigen strafschopgebiedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet met je eens. In de periode dat de 2-1 viel had Kroatie het goed onder controle.
Gelijkspel was dan ook de meest terechte uitslag geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet met je eens. In de periode dat de 2-1 viel had Kroatie het goed onder controle.
Ja maar als hij daar uit weet te komen, dan is het een wereldactie die de hele wereld over gaat dus ik sap wel dat hij het probeerdequote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:33 schreef Halcon het volgende:
Die keeper van Kroatië was ook niet best inderdaad. En dan dat gedraai van bv. Olic vlakbij de eigen 16
Dat wel ja. Kroatie had te veel ontzag voor Brazilie terwijl ze eigenlijk gewoon beter waren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hadden door kunnen pakken na de 1-0 maar ze gingen achteruit lopen en de raarste dingen doen, mannetje passeren in je eigen strafschopgebiedDie gasten zullen wel balen want er had echt meer ingezeten met dank aan scheids en eigen keeper.
Als... het is vooral erg riskant en onnodig. Zelfoverschatting en nonchalance.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:39 schreef JenHerpes het volgende:
[..]
Ja maar als hij daar uit weet te komen, dan is het een wereldactie die de hele wereld over gaat dus ik sap wel dat hij het probeerde
Wat een dom gelul zeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:39 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar als hij daar uit weet te komen, dan is het een wereldactie die de hele wereld over gaat dus ik sap wel dat hij het probeerde
JenHerpes xd xdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als... het is vooral erg riskant en onnodig. Zelfoverschatting en nonchalance.
Ja, zonde...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat wel ja. Kroatie had te veel ontzag voor Brazilie terwijl ze eigenlijk gewoon beter waren.
Ik heb de uitslag ook goed. Maar verder waardeloos...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, zonde...
3-1 is dan wel weer goed voor mijn voetbalpool, maar wat onterecht zeg.
Het was wel een manier om eruit te draaien. Olic is een functionele voetballer zonder franje. Ik denk dat hij dat intuïtief deed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als... het is vooral erg riskant en onnodig. Zelfoverschatting en nonchalance.
Goede grap, alle goals vielen uit het niets en Kroatië was, met uitzondering van 2x 10 minuten, de betere ploeg. En als er dan een speler van de tegenstander geen rood krijgt (die 2x scoort), je krijgt uit een schwalbe een penalty tegen en een goede goal wordt afgekeurd wegens een niet bestaande overtreding....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fred was slecht en vies.
Brazilië was overigens wel de enige ploeg die aanspraak zou maken op een overwinning, vooral op basis van het tweede deel van de eerste helft.
Dat moet je daar op het veld zo niet doen. Bal kwijt en direct gevaar. Gewoon weg peren, al dan niet indirect.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het was wel een manier om eruit te draaien. Olic is een functionele voetballer zonder franje. Ik denk dat hij dat intuïtief deed.
En wie oprecht vind dat Brazilië meer aanspraak maakte op de overwinning zou echt de wedstrijd terug moeten kijken. De volle 90 minuten ipv een samenvatting.
Kroatië had ook de slechtste man op het veld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goede grap, alle goals vielen uit het niets en Kroatië was, met uitzondering van 2x 10 minuten, de betere ploeg. En als er dan een speler van de tegenstander geen rood krijgt (die 2x scoort), je krijgt uit een schwalbe een penalty tegen en een goede goal wordt afgekeurd wegens een niet bestaande overtreding....
Tja, ook 9 van de 10 besten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kroatië had ook de slechtste man op het veld.
Mwah, Alves, Luiz, Oscar en Neymar balden wel lekker, evenals Perisic, Olic, Corluka en Modric. Rakitic was wel heel slecht, naast beide doelmannen en Hulk.quote:
Rakitic slechtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Alves, Luiz, Oscar en Neymar balden wel lekker, evenals Perisic, Olic, Corluka en Modric. Rakitic was wel heel slecht, naast beide doelmannen en Hulk.
Mwa, vond Alves en Oscar niet echt goed, afgezien van een paar acties. Luiz was inderdaad wel goed en Neymar ook (al had die er met rood afgekund) Bij Kroatië was die linksback ook goed bezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Alves, Luiz, Oscar en Neymar balden wel lekker, evenals Perisic, Olic, Corluka en Modric. Rakitic was wel heel slecht, naast beide doelmannen en Hulk.
Helemaal eens, dat is ook het verschil tussen wereldtop en top. Hij doet dat niet wijs.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet je daar op het veld zo niet doen. Bal kwijt en direct gevaar. Gewoon weg peren, al dan niet indirect.
Kroatië had verdiend te winnen. Met een normale arbiter zou dat ook gebeurd zijn.
Rakitic vond ik goed. Maar dit is het leuke aan voetbal, iedereen ziet het net wat anders. Net als hoe we naar vrouwen kijken....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rakitic was in de opbouw, behoudens een paar fantastische passes, matig, zeker als ie onder druk stond. Vrsaljiko speelde inderdaad wel zeer goed.
Yep. Net zoals dat handje bij die onterechte pingel. Doet die verdediger dat niet, dan geeft die thuisfluiter 'm ook niet. Die pingel was zwaar onterecht, maar dat handje was niet slim.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Helemaal eens, dat is ook het verschil tussen wereldtop en top. Hij doet dat niet wijs.
Nou als je met een man meer speelt, maakt dat niet veel meer uit. Zonder Neymar dan nog zou een aardige streep door de rekening zijn hoor. Dan zie ik Brazilië zelfs verliezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kroatië had ook de slechtste man op het veld.
Die Keeper was inderdaad wel heel slecht, (gedeeltelijk) schuld aan alle drie de goals.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |