Maar met al die camera's erop kan dat in een fractie van een seconde al gecorrigeerd worden, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:54 schreef affa het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen blunder. Als scheids is het zeer moeilijk om te beoordelen dat er weinig contact is. Je ziet in een fractie vanuit een bepaalde hoek dat er contact is en dat de speler hard neergaat.
Denk je nou echt dat Neymar niet kan inschatten, toen hij omkeek, dat daar een kleinere of grotere speler op hem afkwam? Die jongens zijn dagelijks met het spelletje bezig, dit is voor hun een 2e natuur, dus iets simpels als een kleinere of grotere speler die afkomt, hebben ze in een fractie van een seconde gezien hoor. Natuurlijk is een elleboog tegen het gezicht wel effectiever dan op de borstkas om af te stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en modric kijkt naar Neymar en dan gaan ze beide een duel voor een hoge bal aan en neymar heeft zn elleboog op gezichtshoogte, en modric ziet dat er loopt er graag tegenaan..
is ook een fout van Neymar, en kan zeker bestrafd worden, maar dat moet je niet eenzijdig overdrijven..
typisch een aanvallersfout die kleine technici, gewend tegen grote verdedigers zich te moeten weren vaak maken en juist modric is precies hetzelfde formaat als Neymar zelf.
[ afbeelding ]
Alles leuk en aardig maar een rode kaart voor zoiets te geven is best aan de zware kant.
Geel voldoet gewoon en is een prima beslissing die veruit de meeste scheidsrechters zullen nemen.
Ja. Voer een regel in zoals met hockey.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:05 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Maar met al die camera's erop kan dat in een fractie van een seconde al gecorrigeerd worden, lijkt me.
ach ja, wat Neymar wel of niet allemaal gedacht heeft is een beetje giswerkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:05 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Neymar niet kan inschatten, toen hij omkeek, dat daar een kleinere of grotere speler op hem afkwam?
Jep, ik zie niet in waarom zoiets niet gewoon wordt gebruikt, tegenwoordig gaat alles zo snel dat het geen tijdverlies betekent. Tennis en hockey gebruiken ook allerlei computertechnieken om alles zo fair als mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Voer een regel in zoals met hockey.
Dat had Kroatië een pingel bespaard en een goal opgeleverd.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef BrandX het volgende:
*meldbrasil
![]()
japanse scheidsrechters
![]()
FIFA
Duurt een paar tellen en je geeft elk team een mogelijkheid om het terug te laten kijken. Hadden ze gelijk, dan behouden ze hun joker. Geen gelijk, dan niet. Zo voorkom je dat elk wissewasje teruggekeken moet worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Jep, ik zie niet in waarom zoiets niet gewoon wordt gebruikt, tegenwoordig gaat alles zo snel dat het geen tijdverlies betekent. Tennis en hockey gebruiken ook allerlei computertechnieken om alles zo fair als mogelijk te houden.
Triest dat dat bij voetbal dan weer niet gebeurt.
Prima systeem inderdaad. Overigens vind ik de open mic van de scheids zoals bij rugby ook een hele goeie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duurt een paar tellen en je geeft elk team een mogelijkheid om het terug te laten kijken. Hadden ze gelijk, dan behouden ze hun joker. Geen gelijk, dan niet. Zo voorkom je dat elk wissewasje teruggekeken moet worden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:51 schreef Lothiriel het volgende:
KutbraziliëStomme Fred
Stomme Jap
![]()
![]()
Penalty was er geen, afgekeurde goal was gewoon een correcte goal... Uitslag had dus 2-2 moeten zijn, en meer verdiende die pannenkoekspelers van Brazilië ook niet
En Neymar moest er gewoon af, het was niet een gewone elleboog, hij keek eerst en gaf dan een harde tik. Dat is toch gewoon rood? En hij deed het niet slechts 1 keer. Dit is gewoon 100 procent zeker omgekocht...
Met een kwalitatief zo sterk team zo slap spelen, je moet het maar klaarspelen__!
M'n zin in het WK is helemaal onder 0 gekelderd, dat is al zeker.
Dat hebben ze bij hockey ook. Hockey is kut, maar qua arbitrage e.d. lopen ze ver voor op voetbal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Prima systeem inderdaad. Overigens vind ik de open mic van de scheids zoals bij rugby ook een hele goeie.
Videoref aanvragen om de counter eruit te halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij hockey ook. Hockey is kut, maar qua arbitrage e.d. lopen ze ver voor op voetbal.
Op zich zit daar wel wat in, maar hoe praktisch is het? De 2 CV's van Brazilië stopten gisteren namelijk direct nadat de scheids floot. Dusja, valt die goal wel als zij niet stoppen? Hoe fluit je af en kan je alsnog een goal toekennen vraag ik me afquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duurt een paar tellen en je geeft elk team een mogelijkheid om het terug te laten kijken. Hadden ze gelijk, dan behouden ze hun joker. Geen gelijk, dan niet. Zo voorkom je dat elk wissewasje teruggekeken moet worden.
Dat is wel uit te sluiten hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Videoref aanvragen om de counter eruit te halen.
Scheids zou dan de actie af moeten wachten. Dat er lastige situaties ontstaan, voorkom je nooit helemaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Op zich zit daar wel wat in, maar hoe praktisch is het? De 2 CV's van Brazilië stopten gisteren namelijk direct nadat de scheids floot. Dusja, valt die goal wel als zij niet stoppen? Hoe fluit je af en kan je alsnog een goal toekennen vraag ik me af
Die gast heet toch gewoon Fred?!! Waarom zei die commentator gister dan heel de tijd '' Fredsjjjjh ''quote:
Scolariquote:Wij vonden ook dat het een penalty was. Ik ga het niet hebben over de uitspraken van andere coaches die zeggen dat we geluk hebben. Tegen hen zeg ik alleen maar: kijk naar de vijf wereldtitels die wij hebben. Dus die hebben we allemaal met geluk binnengesleept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |