Ik zag genoeg fouten voor rood hoor. Hoefde niet in 1 keer rood te zijn, 2x geel, maar dat armpje was wel erg bewust, sluw en bewust.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:46 schreef Kekster het volgende:
[..]
Brazilië was matig inderdaad. Gezien het spel had 1-0 een mooie uitslag geweest. Rood voor Neymar zou zwaar overdreven zijn.
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1657995_brazilie-kroatie.htmlquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Alves gaf hem een subtiel tikje. Slim, want de scheidsrechter zag het niet of wilde het niet zien, maar wel gewoon rood natuurlijk.
Mijn enhousiasme is ook een beetje getemperd maar vanavond kijk ik toch wel uit naar onze Noordeburen en dinsdag is het de moment suprème!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:51 schreef Lothiriel het volgende:
M'n zin in het WK is helemaal onder 0 gekelderd, dat is al zeker.
Ja, m'n zin erin zal wel terugkomen hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:54 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Mijn enhousiasme is ook een beetje getemperd maar vanavond kijk ik toch wel uit naar onze Noordeburen en dinsdag is het de moment suprème!
ach kul... Neymar vind ik strontirritant, maar die elleboog was verder niet bewust, beide gaan naar de bal en zetten hun lichaam erin en Neymars arm zwaait uit en komt tegen Modrics gezicht aan:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:02 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nou, Neymar had gewoon rood moeten krijgen. Dus de overwinning vind ik zeker niet terecht. Volgend wk in Schotland, zodat we tenminste echte voetballiefhebbers in de stadions hebben.
Je ziet Neymar toch eerst kijken naar Modric voor hij z'n elleboog in die zijn gezicht plant? Ziet er toch echt wel bewust uit hoor. Dat deed hij overigens 2 keer, dus dan had hij nog van het veld gestuurd moeten worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ach kul... Neymar vind ik strontirritant, maar die elleboog was verder niet bewust, beide gaan naar de bal en zetten hun lichaam erin en Neymars arm zwaait uit en komt tegen Modrics gezicht aan:
gele kaart kun je er best voor geven, zeker als modric als een stervende zwaan naar de bodem gaat, maar meer ook niet.
Overigens was het wel een draaipunt want toen begon Brazilie eindelijk eens een beetje inzet te laten zien... alsof ze wakker schrokken en doorkregen dat ze wel wat moesten gaan doen.
Die elleboog kwam toch precies vol op zijn bakkes terecht, nou erg onbewust. In België waren ze het over eens, dit was bewust, sluw maar bewust. Hij kijkt eerst naar de aankomende Kroaat en gaat dan zijn armpje in zijn gezicht plempen, rot toch op onbewust. Zeker zo'n diva als Neymar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ach kul... Neymar vind ik strontirritant, maar die elleboog was verder niet bewust, beide gaan naar de bal en zetten hun lichaam erin en Neymars arm zwaait uit en komt tegen Modrics gezicht aan:
gele kaart kun je er best voor geven, zeker als modric als een stervende zwaan naar de bodem gaat, maar meer ook niet.
Overigens was het wel een draaipunt want toen begon Brazilie eindelijk eens een beetje inzet te laten zien... alsof ze wakker schrokken en doorkregen dat ze wel wat moesten gaan doen.
Was duidelijk bewust en rood. Normale arbiter had rood gegeven em dan hadden we Neymar de rest van het WK niet meer gezien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je ziet Neymar toch eerst kijken naar Modric voor hij z'n elleboog in die zijn gezicht plant? Ziet er toch echt wel bewust uit hoor. Dat deed hij overigens 2 keer, dus dan had hij nog van het veld gestuurd moeten worden.
Het is geen korfbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:41 schreef affa het volgende:
Pingel was terecht. Er was een lichte contact. En dan is het gewoon slim om te vallen. Hoort erbij. Als er geen contact was, dan was het onterecht.
Kaalscheren en over de grens met jou. Schertsfiguur!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:41 schreef affa het volgende:
Er was een lichte contact. En dan is het gewoon slim om te vallen. Hoort erbij.
Of hij doet een Zidane'tjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was duidelijk bewust en rood. Normale arbiter had rood gegeven em dan hadden we Neymar de rest van het WK niet meer gezien.
Dat uiteraardquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, hoop dat hij de finale niet haalt.
en modric kijkt naar Neymar en dan gaan ze beide een duel voor een hoge bal aan en neymar heeft zn elleboog op gezichtshoogte, en modric ziet dat er loopt er graag tegenaan..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je ziet Neymar toch eerst kijken naar Modric voor hij z'n elleboog in die zijn gezicht plant? Ziet er toch echt wel bewust uit hoor. Dat deed hij overigens 2 keer, dus dan had hij nog van het veld gestuurd moeten worden.
Als het ze lukt om Qatar te laten winnen....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:48 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Het wordt in Brazilie gehouden, er worden miljoenen uitgegeven door Brazilie, dachten we nou echt dat Brazilie dan geen WK zal worden, daar wordt alles aan gedaan om ze het wel te laten worden. De Japanse scheidsrechter deed wat hem opgedragen werd, van hogerhand, dat was te verwachtten.
Het is in ieder geval geen blunder. Als scheids is het zeer moeilijk om te beoordelen dat er weinig contact is. Je ziet in een fractie vanuit een bepaalde hoek dat er contact is en dat de speler hard neergaat.quote:
Je ziet sowieso dat hij overdreven valt. Bij zo weinig contact kun je nooit onvrijwillig op die manier vallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:54 schreef affa het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen blunder. Als scheids is het zeer moeilijk om te beoordelen dat er weinig contact is. Je ziet in een fractie vanuit een bepaalde hoek dat er contact is en dat de speler hard neergaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |