Bahbah. wat een nare openingswedstrijd zoquote:
Tenzij alle scheidsen zo fluiten als die van vanavondquote:
niet-westerse landen zijn bijna altijd kut, uitzonderingen daar gelaten (maar dat is brazilië niet)quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef Perrin het volgende:
Verdiende winst van Japan, zeer creatief gefloten wedstrijd.
Die worden wereldkampioen door de fifa en vidaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef BrandX het volgende:
lichtpuntje aan deze wedstrijd: de Brazilianen waren heul zo goed niet
Het leek bijna een amateurteam, op die Naaimaar na.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef BrandX het volgende:
lichtpuntje aan deze wedstrijd: de Brazilianen waren heul zo goed niet
Oscar jongequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het leek bijna een amateurteam, op die Naaimaar na.
Ja ok, die ook.quote:
Deze ziet wel wat geld tegemoet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef Syntix het volgende:
[niet racistisch] maar die kut jappen bewijzen wel dat ze geen flikker zien
Wat een debiel artikel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef Replicat het volgende:
Brazil's World Cup stadiums, from bad to worse.
Walgelijk maffia projectje met omgekochte papzakken, mogen ze lekker hard door de fundering heenzakken.
Ditquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef Spychisch het volgende:
Sloeg echt nergens op. Ik ben nu voor elk land behalve Brazilië.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef Spychisch het volgende:
Sloeg echt nergens op. Ik ben nu voor elk land behalve Brazilië.
Toen stond Blatter niet zo onder druk. Dit wordt zn laatste kans om zn zakken te vullen en dat doet die dus ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef Fossieltje het volgende:
Nederland heeft al eens van Brazilië gewonnen, ondanks deze Japanse scheids
Kansloze sfeer, het geluid bij de opening alleen alquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef tong80 het volgende:
De sfeer in het stadion was ook klote. Je hoorde geluid, maar dat was het wel.
En Jan Roelfs maar spreken over het sfeervolle stadion.
Een mythe ontmaskerd.
Ja echt, gemene kroaat!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef lisselotte88 het volgende:
Frederico wou naar achteren schoppen, maar die Kroaat liet hem vallen. Terechte penalty.
quote:
Nu maar hopen dat die Italiaanse scheids van morgen wel zuiver is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
Toen stond Blatter niet zo onder druk. Dit wordt zn laatste kans om zn zakken te vullen en dat doet die dus ook.
quote:
Ik moet denken aan dat varken dat geen pingel gaf toen Pi-air werd neergelegd in 98quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef Confetti het volgende:
Weer zon vage Aziaat die het WK naar letterlijk verpest.
Net als die vage idioot in 2002 bij Italie-Zuid Korea.
Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk, Portugal, Uruguay en Argentinië moeten in staat zijn om dit matige team te neuken. Dus winnen kan niet op eigen kracht, maar misschien hebben ze het hele toernooi wel omgekocht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop zo dat ze geen kampioen worden.
En later toegaf dat ie het verkeerd had gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moet denken aan dat varken dat geen pingel gaf toen Pi-air werd neergelegd in 98
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef Confetti het volgende:
Hou op zeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef Confetti het volgende:
Hehe. Die kan er echt niks van. Niet corrupt, maar gewoon erg slecht. Niveautje Wiedemijer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die Italiaanse scheids van morgen wel zuiver is.
Als het weer zo'n wedstrijd wordt die compleet door de scheids wordt overschaduwd ben ik iig meteen genezen van mijn WK-enthousiasme.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hehe. Die kan er echt niks van. Niet corrupt, maar gewoon erg slecht. Niveautje Wiedemijer.
Of die mafketel in 2002 bij Brazilie-Belgie. Pendergast ofzo, mijn belgische collegas kunnen er nóg agressief om worden...quote:
40 jaar geleden. Toen was Blatter nog geen voorzitter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef Fossieltje het volgende:
Nederland heeft al eens van Brazilië gewonnen, ondanks deze Japanse scheids
4 jaar geleden...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
40 jaar geleden. Toen was Blatter nog geen voorzitter.
Organiseren kunnen ze wel daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duitsland maakt ook een grote kans aldus Blatter...
Dat eerste is onzin, dat tweede boeit niet, maar voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Syntix het volgende:
Gewoon omdat het geen westers land is, ze de denken dat ze het beste elftal hebben,ze worden geholpen door de fifa-maffia aan de wereldtitel
en omdat Neymar al met rood van het veld had gemoeten door die elleboog op Modric.
Heeft iemand een Toon gehoord van Lopez?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kansloze sfeer, het geluid bij de opening alleen al![]()
Scheids wilde volgens mij gewoon levend Sao Paulo uitkomen
Ja dat was meer geluk dan wijsheid dat Marcello die erin liep, 't waren gewoon zaadballen. Goal is, na 2 herhalingen te zien, wellicht onterecht afgekeurd ja, maar 99 vd 100 scheidsrechters fluiten in zo'n situatie voor de keeper. Er hoeft maar iemand met hem mee te springen en de keeper valt en er wordt al gefloten. Gebeurt in iedere wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:15 schreef Halcon het volgende:
Het is de combinatie van voorvallen die maakt dat Brazilië heeft gewonnen dankzij vooral de scheidsrechter. Uiteraard was de keeper van Kroatië zwak, maar de scheidsrechter bevoordeelde Brazilië wel heel erg. Hoeveelste minuut maakt geen drol uit: rood is rood. Flutscheidsrechter. Direct naar huis sturen deze prutser.
Een van die voorzetten van Olic leidde wel tot een goal en er is nog een goal van Kroatië onterecht afgekeurd.
Nou, je kon meteen zien dat er niets aan de hand was. Pingel onterecht, Olic had je er een kunnen geven en Alves rood, Neymar had rood moeten hebben...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja dat was meer geluk dan wijsheid dat Marcello die erin liep, 't waren gewoon zaadballen. Goal is, na 2 herhalingen te zien, wellicht onterecht afgekeurd ja, maar 99 vd 100 scheidsrechters fluiten in zo'n situatie voor de keeper. Er hoeft maar iemand met hem mee te springen en de keeper valt en er wordt al gefloten. Gebeurt in iedere wedstrijd.
Dit! Oooooh het land van de voetbal, komen ze achter gaan ze liggen fluiten tegen een ploeg die tot dan toch wel beter was. Ik hoop dat Brazilië er later met een dikke vette verdiende nederlaag uit komt liggen, alleen al om die onsportieve supporters. Wat kan ik me daar in opwinden...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:15 schreef mikerw het volgende:
Wat waren die brazilianen en publiek verschrikkelijk onsportief met dat schoppen en fluiten. Fluiten naar Kroatie omdat je met 0-1 achter staat door een eigen doelpunt van een braziliaan, zielig, wat een voetbalcultuur, wat een samba.
Ik haatte Brazilië niet voor deze wedstrijd, ik ben altijd wel fan van deze ploeg wegens goede voetballers, maar na dit schouwspel is dat voor dit WK voor mij ook afgelopen.quote:
Precies. Als Nederland morgen wint door een penalty na een schwalbe van Robben loopt iedereen de polonaise. Iedereen is tegen anti-voetbal, behalve als ze er van profiteren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:07 schreef kalinhos het volgende:
Dat gehuil gelijkFred (Fredsj) deed hetzelfde als, ik meen, Ronald de Boer tegen Tsjechie in 2000. Toen stond het hele land op de banken. Neymar had er wellicht af gemoeten, maar eerlijk hoeveel scheidsen zullen wel een rode kaart geven voor zoiets na 25 minuten spelen? Brazilië was niet fantastisch en 3-1 is iets geflatteerd, maar tis niet alsof Kroatië ook maar ergens recht op had. Olic die 5x vanaf de zijkant een voorzet geeft over de grond en verder hebben ze eigenlijk niet of nauwelijks iets gecreëerd.
Al denk ik wel dat die keeper toch 2 van de 3 goals wel had kunnen hebben, misschien wel alle 3
Het gaat daarnaast om alles er om heen. Willem Vissers/Sje/Pi-Air die een paar dagen geleden nog droeftoeteren dat Brazilië de bakermat van het voetbal isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:51 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Precies. Als Nederland morgen wint door een penalty na een schwalbe van Robben loopt iedereen de polonaise. Iedereen is tegen anti-voetbal, behalve als ze er van profiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |