Toen stond Blatter niet zo onder druk. Dit wordt zn laatste kans om zn zakken te vullen en dat doet die dus ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef Fossieltje het volgende:
Nederland heeft al eens van Brazilië gewonnen, ondanks deze Japanse scheids
Kansloze sfeer, het geluid bij de opening alleen alquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef tong80 het volgende:
De sfeer in het stadion was ook klote. Je hoorde geluid, maar dat was het wel.
En Jan Roelfs maar spreken over het sfeervolle stadion.
Een mythe ontmaskerd.
Ja echt, gemene kroaat!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef lisselotte88 het volgende:
Frederico wou naar achteren schoppen, maar die Kroaat liet hem vallen. Terechte penalty.
quote:
Nu maar hopen dat die Italiaanse scheids van morgen wel zuiver is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
Toen stond Blatter niet zo onder druk. Dit wordt zn laatste kans om zn zakken te vullen en dat doet die dus ook.
quote:
Ik moet denken aan dat varken dat geen pingel gaf toen Pi-air werd neergelegd in 98quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef Confetti het volgende:
Weer zon vage Aziaat die het WK naar letterlijk verpest.
Net als die vage idioot in 2002 bij Italie-Zuid Korea.
Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk, Portugal, Uruguay en Argentinië moeten in staat zijn om dit matige team te neuken. Dus winnen kan niet op eigen kracht, maar misschien hebben ze het hele toernooi wel omgekocht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop zo dat ze geen kampioen worden.
En later toegaf dat ie het verkeerd had gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moet denken aan dat varken dat geen pingel gaf toen Pi-air werd neergelegd in 98
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef Confetti het volgende:
Hou op zeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef Confetti het volgende:
Hehe. Die kan er echt niks van. Niet corrupt, maar gewoon erg slecht. Niveautje Wiedemijer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die Italiaanse scheids van morgen wel zuiver is.
Als het weer zo'n wedstrijd wordt die compleet door de scheids wordt overschaduwd ben ik iig meteen genezen van mijn WK-enthousiasme.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hehe. Die kan er echt niks van. Niet corrupt, maar gewoon erg slecht. Niveautje Wiedemijer.
Of die mafketel in 2002 bij Brazilie-Belgie. Pendergast ofzo, mijn belgische collegas kunnen er nóg agressief om worden...quote:
40 jaar geleden. Toen was Blatter nog geen voorzitter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef Fossieltje het volgende:
Nederland heeft al eens van Brazilië gewonnen, ondanks deze Japanse scheids
4 jaar geleden...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
40 jaar geleden. Toen was Blatter nog geen voorzitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |