Wat een lekkere stoeipoesjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef WinnieWana het volgende:
Een filmpje om te laten zien hoe het er hier aan toe gaat met 6 kittens van 7 weken oud
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef WinnieWana het volgende:
Een filmpje om te laten zien hoe het er hier aan toe gaat met 6 kittens van 7 weken oud
Game of thrones live nagespeeld?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef WinnieWana het volgende:
mooie vloerquote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef WinnieWana het volgende:
Vanavond gefilmd. Sansa ziet de stofzuiger als een speeltje en valt deze dan ook geregeld aan. Meestal schuilt ze ergens en dan sprint ze er naar toe. Toen ik eindelijk tijd had om te filmen was ze niet meer zo fanatiek maar nog steeds wel te zien dat ze een durfal is
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:17 schreef WinnieWana het volgende:
Ygritte slaapt vaak in mijn armen. Als ik dan beweeg gaat ze piepenZe spint er ook bij maar dat is niet zo goed te horen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef WinnieWana het volgende:
Sansa en lieve pleegpapa Abeltje
[ afbeelding ]
Onscherp maar vind hem zo lief. Zo'n klein ding geborgen bij zo'n grote kater
[ afbeelding ]
Abeltje heeft even genoeg van babysitten
[ afbeelding ]
Ygritte en Ser Pounce
[ afbeelding ]
Arya
[ afbeelding ]
Tyrion
[ afbeelding ]
Daario en Sansa
[ afbeelding ]
Deze drie zoeken nog een huisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och.. te zoet ook weer!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:34 schreef WinnieWana het volgende:
Samen vliegjes vangen
Abeltje en Ygritte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sansa, het kleine ding past nog in de zak van mijn schort. En ze vindt het nog leuk ook om er in te zitten. Laatst viel ze zelfs in slaap zo.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:21 schreef WinnieWana het volgende:
Sammy wast Tyrion
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daario ziet Nederland verliezen tegen Argentinië
[ afbeelding ]
Met zijn allen
[ afbeelding ]
Tyrion
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abel, wat een baas!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef WinnieWana het volgende:
Sansa en lieve pleegpapa Abeltje
[ afbeelding ]
Onscherp maar vind hem zo lief. Zo'n klein ding geborgen bij zo'n grote kater
[ afbeelding ]
Abeltje heeft even genoeg van babysitten
[ afbeelding ]
Ygritte en Ser Pounce
[ afbeelding ]
Arya
[ afbeelding ]
Tyrion
[ afbeelding ]
Daario en Sansa
[ afbeelding ]
Deze drie zoeken nog een huisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, wat verwacht je dat met die naam?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:17 schreef WinnieWana het volgende:
Mijn eigen katten kwamen niet in de buurt toen Daario er mee speelde. Grommen dat hij deed
Moeders wou inderdaad niets weten van alle kittens. Maar bij mij deed het kitten het heel goed. Daarom wel erg vervelend dat zij een paar dagen later ergens anders overlijdt. Ik weet denk ik wel zeker dat zij het dan bij mij na een paar dagen ook niet meer zo goed zou doen maar toch blijf je denken wat als.....quote:Op maandag 21 juli 2014 20:52 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je dat met die naam?![]()
Zielig dat dat kitten overleden is... De moeder wou toch niks van hem weten?
Volgens mij werkt dat idd nietquote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]![]()
Wacht even... Dit werkt dus niet???![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:23 schreef WinnieWana het volgende:
Hij weegt nu 950 gram en is in anderhalve week tijd 220 gram aangekomen. Vandaag is hij ook geënt. Hij is minder angstig en loopt nu de hele woonkamer en keuken door, zonder dat hij achter de bank kruipt als er mensen lopen. De stofzuiger is ook niet zo eng als hij maar hoog op de krabpaal zit. Hij zit nu ook bij de andere katten en hij speelt voornamelijk veel met Abeltje. Die loopt hij de hele tijd achterna, zo schattig. Hij blijft nog max een week bij mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef WinnieWana het volgende:
Daario is afgelopen vrijdag geplaatst met een ander kitten. Hij heeft maar 3 dagen in het asiel gezeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |