Proberen mag altijd natuurlijk.quote:
Pas 5 keer de bestequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn ze eigenlijk nooit op eindtoernooien
Doe maar een lokquotequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het tijd voor een potje ISketsj.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn zo'n vrouwtje dus lopen!
Is er een isketch topic?quote:
Gooi mij eens bij de lokquotesquote:
Wedstrijden van Nederland op een WK/EK gaan als een tiet helaas.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
Als de wedstrijdtopics dit tempo blijven houden is het prima te doen.
Helaas heb ik (nog) geen modpowers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gooi mij eens bij de lokquotes
Tis leuker.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef alors het volgende:
isketch is voor mensen die niet kunnen haxballen
Gelukkig kan ik het allebeiquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef alors het volgende:
isketch is voor mensen die niet kunnen haxballen
Tijdens de Confederations Cup waren ze geweldig. Waren dezelfde spelers. Misschien moeten ze erin groeien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:16 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of is Brazilië niet zo goed als dat iedereen schijnt te beweren?
Daarvoor zijn het ook Belgenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Bij de Belg noemen ze Marcelo Marceloe. Dat is nog ergerlijker.
4 jaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
In de ING poule heb ik morgen 4 - 0 voor Spanje voorspeld, als je 2 jaar geleden met een veel betere ploeg niet van Japan en Denemarken kan winnen, dan gaat het met dit flutelftal zeker niet lukken.
Dat klopt ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ja, Belgen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik had ook niet het voornemen om tijdens de wedstrijden van Oranje te posten. Dat moet helemaal een gruwel zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wedstrijden van Nederland op een WK/EK gaan als een tiet helaas.
Marceloe uit Beloe Orizontsjequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Had het NL-elftal 2 jaar geleden ook niet zo'n beetje dezelfde opstelling als 4 jaar terug?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tijdens de Confederations Cup waren ze geweldig. Waren dezelfde spelers. Misschien moeten ze erin groeien.
een voetballerquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is sRNA eigenlijk? Ik ken wel mRNA, tRNA miRNA siRNA shRNA maar sRNA nog nooit van gehoord
Weet je hoe ze patat noemen in België?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Sommige Nederlandse commentatoren doen dat ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Duduquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef Nober het volgende:
Gooi er een spits bij, Eduardo of die andere...
4 jaar geleden wonnen ze gewoon...quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
In de ING poule heb ik morgen 4 - 0 voor Spanje voorspeld, als je 2 jaar geleden met een veel betere ploeg niet van Japan en Denemarken kan winnen, dan gaat het met dit flutelftal zeker niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |