Ja wat is het anders hequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef mijn vrouwelijkheid maar weer de schuld
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Als jij dan voor iedereen even bier en wat te snacken pakt
Dat mag, in dit geval dan. Volgend seizoen mag je ook meelopen als ik het forum ga bombarderen met Olympique Marseille feitjes. De nieuwe ploeg van Bielsa.quote:
Dat zijn ze eigenlijk nooit op eindtoernooienquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:16 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of is Brazilië niet zo goed als dat iedereen schijnt te beweren?
Deze saaie wedstrijd wellicht?quote:
Morgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het tijd voor een potje ISketsj.
Preciesquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon Ess van #TeamEss
Toch al 5 gewonnen, zo had ik begrepenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn ze eigenlijk nooit op eindtoernooien
Nou nou, moet dat nu?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zijn jullie heel niet waard, stelletje vuillakken
Die groeien nog wel in het toernooi..quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:16 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of is Brazilië niet zo goed als dat iedereen schijnt te beweren?
En Olic lijkt af en toe wat op Daniel Craig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef elkravo het volgende:
Die Kroatische keeper is een kruising tussen Sean Connery, David Beckham en Pelle...
100 jaar geleden jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch al 5 gewonnen, zo had ik begrepen
Morgen ben ik aan het werk en dan aan de zuip.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |