SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Zhano op 12-06-2014 23:07:57 ]![]()
NOS site is wel weer lekker clean
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1657995_brazilie-kroatie.html wel leuk met die timeline onder de video![]()
GA JE ME NOU VERTELLEN DAT JE WK LINGERIE NIET HEBT ZITTEN KIJKEN!?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat, helemaal vergeten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
GA JE ME NOU VERTELLEN DAT JE WK LINGERIE NIET HEBT ZITTEN KIJKEN!?![]()
haha bustedquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
GA JE ME NOU VERTELLEN DAT JE WK LINGERIE NIET HEBT ZITTEN KIJKEN!?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
die TOTSen blijven ook maar stijgen hePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dus eigenlijk allemaal ff Sneijdertje verkopen nu voor 180k?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM Sneijder 190k allemaal door pricefixers
[ afbeelding ]![]()
Snap er niks van joh... koopt toch niemand meer voor die prijzen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
die TOTSen blijven ook maar stijgen he![]()
wtf :dquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM Sneijder 190k allemaal door pricefixers
[ afbeelding ]![]()
moet jij niet naar bed ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Snap er niks van joh... koopt toch niemand meer voor die prijzen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja zou ik wel doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Dus eigenlijk allemaal ff Sneijdertje verkopen nu voor 180k?![]()
he niet over mijn moeder he, moet ik je anders ff op je bakkes slaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Mag van je moeder wat langer op blijvenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jezus, DS2... het gaat nu wel erg worden..quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
KLB / WK Lingerie vergeten. mijn eerste topic in KLB.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is gewoon een act.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezus, DS2... het gaat nu wel erg worden..![]()
focus je nou maar ff op je huiswerkquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he niet over mijn moeder he, moet ik je anders ff op je bakkes slaan.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:04 schreef QueZTone het volgende:
[..]
focus je nou maar ff op je huiswerk
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bouwvakkers hebben geen huiswerk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:04 schreef QueZTone het volgende:
[..]
focus je nou maar ff op je huiswerk![]()
dat is net hoe je huiswerk opvatquote:
#FreeTrapz![]()
Gratis glas erbij gehad?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik trek even een Warsteinertje open hoor jongens![]()
![]()
ah je bent bleek hebt een bril op en durft niet tegen vrouwen te pratenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:09 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Nee, maar ik bouw aan de digitale snelweg![]()
jammer hebben we ook tussen 7 en 4 last van je.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hahaha ik moest wel grinnikenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah je bent bleek hebt een bril op en durft niet tegen vrouwen te praten![]()
jammer hebben we ook tussen 7 en 4 last van je.![]()
![]()
He godver!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jammer hebben we ook tussen 7 en 4 last van je.
Ik heb geen bril en ik ben poepiebruin
Stop jij je bilnaad even wegquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jammer hebben we ook tussen 7 en 4 last van je.![]()
![]()
heb iets langer geleerd dan stratenmakerquote:![]()
@trapz jij kan er ook niets aan doen dat je negert bentPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hahaha 'zo te zien komt de bal op het gezicht..' net wanneer er een close-up zes keer wordt herhaald![]()
FYPquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van voetbal hePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
't is dat ik 3-1 voorspeld heb, anders zou ik kroatie graag ff zien scorenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van voetbal he![]()
Was jij dat net ook met dat buitenspel? Je komt me wat onzeker over tav je voetbal skillas en kennis![]()
![]()
Tuurlijk joh. Kroatië is even wat langer in balbezit en meteen prikken ze er voor volgens jou eentje in?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef QueZTone het volgende:
Was jij dat ook net met dat buitenspel? Je komt me wat onzeker over tav je voetbal skillas en kennis![]()
nee jij maakt een lekkere indruk mister keukenkaststickerquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef QueZTone het volgende:
Was jij dat net ook met dat buitenspel? Je komt me wat onzeker over tav je voetbal skillas en kennis
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee jij maakt een lekkere indruk mister keukenkaststicker![]()
![]()
tim kan dit niet zienquote:iets met een bruiloft.
#FreeTrapz![]()
ik kan multitasken, ben net een vrouw.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:24 schreef QueZTone het volgende:
[..]
hahaha je doet 'n background check![]()
er is ook een WK wedstrijd op he
Corlukaslecht uitgespeeld
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hij spuiten de schoenen van Perisic wit
?![]()
De scheids, met dat witte spul waar Kieft zo'n fan van is. Met dat spuitbusje. Perisic stond in de muurquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oooohhhquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De scheids, met dat witte spul waar Kieft zo'n fan van is. Met dat spuitbusje. Perisic stond in de muur![]()
![]()
Jezushij zag natuurlijk niks door die spleetogen
Godverdomme wat een aanloop.
Blue OysterRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou ze ook bouwvakker zijn dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die had haar boterhammen in aluminiumfolie bij zich.![]()
![]()
Die vuile zakjapanner fluit de hele wedstrijd al als een blinde. Nondeju. Stinksimpson.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Altijd die tyfes blanken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:33 schreef Rijst het volgende:
ik tollereer di niet
ik ben klaar met jullie doeiNAC Breda
Rèsbaarge![]()
We hebben een poule ingevuld met een groep vrienden. En zitten allemaal in dezelfde whatsappgroep. Zegt er vanochtend een in die groep: let nou op, als Brazilië het vanavond moeilijk heeft krijgen ze vast wel een pingel cadeau. Presentje van Blatter en de FIFA om het toernooi te boosten in het thuisland.
Pijnlijk om zo je gelijk te krijgen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oké Foe Yong Doei (haha het is eigenlijk Foe Yong Hai maar je gaat weg dus ik heb van Hai Doei gemaakt hahaha)quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:33 schreef Rijst het volgende:
ik tollereer di niet
ik ben klaar met jullie doeiwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Tsjah, zo'n inkopper had ik ook wel kunnen maken. Gebeurt het niet dan denkt er geen mens meer aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
We hebben een poule ingevuld met een groep vrienden. En zitten allemaal in dezelfde whatsappgroep. Zegt er vanochtend een in die groep: let nou op, als Brazilië het vanavond moeilijk heeft krijgen ze vast wel een pingel cadeau. Presentje van Blatter en de FIFA om het toernooi te boosten in het thuisland.
Pijnlijk om zo je gelijk te krijgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oké Foe Yong Doei (haha het is eigenlijk Foe Yong Hai maar je gaat weg dus ik heb van Hai Doei gemaakt hahaha)![]()
![]()
tyfes beestenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Mag hopen dat Brazilie kapot hard onderuit gaat tegen Spanje ofzo. Nu al klaar met kut kanaries.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan had ik zijn ongelijk er echt wel even ingewreven hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, zo'n inkopper had ik ook wel kunnen maken. Gebeurt het niet dan denkt er geen mens meer aan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oké Foe Yong Doei (haha het is eigenlijk Foe Yong Hai maar je gaat weg dus ik heb van Hai Doei gemaakt hahaha)![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
![]()
ha jou obsessie met mij is wel erg hequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Maar hij kan het toch ook verkeerd gezien hebben?
Het blijft een spleetoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd ze hadden 't net ook al over hoe bleek ik wasquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef Rijst het volgende:
ik heb een mod ingelicht. ik zou maar normal doen als ik jullie was![]()
Wedstrijd al aardig verneukt door de scheids.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
tis te hopen dat japan niet ver komt, kan deze beste kerel mooi de finale fluitenwat een baas
#FreeTrapz![]()
piemel op de middellijn tekenen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef FCsuarez het volgende:
tis te hopen dat japan niet ver komt, kan deze beste kerel mooi de finale fluitenwat een baas
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
bakkesquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef QueZTone het volgende:
mwah hij hinderde gewoon wel de keeper, terecht afgefloten![]()
zo geweldig is dat brazilie niet hebben gewoon hulp van die jap nodig
#FreeTrapz![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef QueZTone het volgende:
mwah hij hinderde gewoon wel de keeper, terecht afgefloten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe normaal, idiootquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef QueZTone het volgende:
mwah hij hinderde gewoon wel de keeper, terecht afgefloten![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van voetbal he![]()
Ja bijna.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef QueZTone het volgende:
mwah hij hinderde gewoon wel de keeper, terecht afgeflotenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
blatter zal wel zeggen dat het allemaal de schuld is van van praag, had hij maar normaal moeten doen.
#FreeTrapz![]()
Op deze manier gaat Brazilië geen wereldkampioen worden. Zou mooi zijn. Laat de fifa ze achter met allemaal grote stadions die miljarden hebben gekost. Mongolen![]()
![]()
Mag je al grappen maken over Hiroshima en Nagasaki of is dat te vroeg?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat denk je zelfquote:
$$$ katchiiiinnngggPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Precies. Dat zal ze leren, met hun OP teams in FUT.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Op deze manier gaat Brazilië geen wereldkampioen worden. Zou mooi zijn. Laat de fifa ze achter met allemaal grote stadions die miljarden hebben gekost. MongolenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook dat. Scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Dat zal ze leren, met hun OP teams in FUT.![]()
Na twaalven pasquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mag je al grappen maken over Hiroshima en Nagasaki of is dat te vroeg?![]()
![]()
![]()
Toch nog een normale goal in deze wedstrijd. Maar ja, die beide CB's lekker aan banden gelegd door de scheids...![]()
Mijn moeder heeft haar toto goed![]()
Heeft verder geen idee wat buitenspel is of iets dergelijks, maar wel de pot innen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
pics or gtfoquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn moeder heeft haar toto goed![]()
Heeft verder geen idee wat buitenspel is of iets dergelijks, maar wel de pot innen.
![]()
die commentator krijgt ook een stijfje van brazilie hoor
#FreeTrapz![]()
Dat nucleaire gedrocht heeft de wedstrijd echt verneukt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
7 minuten trapzquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat nucleaire gedrocht heeft de wedstrijd echt verneukt.
#FreeTrapz![]()
Ik had 3-1 in de poule met mijn vrienden. Ik heb al aangeboden mijn punten voor deze pot in te leveren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze ging over Fukushima... mag dat ook niet?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
als je zeker weet dat M's ma niet zo heet welquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Deze ging over Fukushima... mag dat ook niet?
#FreeTrapz![]()
Morgen maar goed dronken zijn anders wordt het echt kut.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die mag Iran - Bosnië nog fluiten, en dan door naar huis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Rondje applaus voor de scheids jongensNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ZONDE!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Zhano het volgende:
Voor straf gooi ik mijn Japanse mix in de prullenbak!![]()
Nope.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
Terwijl Brazilie gewoon een bazenteam is![]()
Een bazenteam dat het moet hebben van een 12e en 13e manquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
Wel mooi dat de meeste mensen weer sympathie hebben voor de under dog
Terwijl Brazilie gewoon een bazenteam is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik Neymar al zie heb ik zin om een kat te schoppen. Dat jong haalt het onderste bij mensen naar bovenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
Terwijl Brazilie gewoon een bazenteam is![]()
![]()
hebbie ni gekeke ofzeau, zo bazig speelden ze niet hoor. misschien 8 minuutjes in de eerste helftquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
Terwijl Brazilie gewoon een bazenteam isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij jou danquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik Neymar al zie heb ik zin om een kat te schoppen. Dat jong haalt het onderste bij mensen naar boven
Ik vind het ontzettend knap dat je in de je eerste WK wedstrijd 2x weet te scoren. Op deze leeftijd.![]()
Zo partijdig was de scheids nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een bazenteam dat het moet hebben van een 12e en 13e man![]()
![]()
maar dat heb ik bij die kut kop van iniesta en xavi ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik Neymar al zie heb ik zin om een kat te schoppen. Dat jong haalt het onderste bij mensen naar boven
#FreeTrapz![]()
Godver. Je doet net of het ventje 12 jaar is ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij jou dan
Ik vind het ontzettend knap dat je in de je eerste WK wedstrijd 2x weet te scoren. Op deze leeftijd.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha ja leuk man kuttrollquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo partijdig was de scheids nou ook weer niet hoor![]()
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap dat jullie sympathie voor de under dog hebben maar wat zon Neymar doet is toch gewoon ontzettend knap of?![]()
Hoezo? Als speler van Barcelona is het toch niet zo speciaal dit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap dat jullie sympathie voor de under dog hebben maar wat zon Neymar doet is toch gewoon ontzettend knap of?![]()
Dit heb ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3-1 voorspeld Neymar als een van de topscoorders dus kan slechter in mijn poule![]()
![]()
Mooi man. Morgen nog even de KNVB naaien vanwege die acties van van Praag, en Blatter kan in zijn nopjes zijn met deze toernooistart.
Dancingblatter.gif![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3-1 voorspeld Neymar als een van de topscoorders dus kan slechter in mijn pouleRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou als Affelay het zou doen zou ik het razend knap vinden. Maar hij maakt gewoon de verwachtingen 100% waar, weinig spelers die dat doen hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo? Als speler van Barcelona is het toch niet zo speciaal dit?![]()
een niet heel bijzonder schot dat toevallig binnen valt en een slecht genomen pingel ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap dat jullie sympathie voor de under dog hebben maar wat zon Neymar doet is toch gewoon ontzettend knap of?
#FreeTrapz![]()
Ja zo kan je alles relativeren.... Messi en Ronaldo hebben het nog nooit waargemaakt op een groot toernooi. Hij doet dat tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een niet heel bijzonder schot dat toevallig binnen valt en een slecht genomen pingel ?![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles relativeren.... Messi en Ronaldo hebben het nog nooit waargemaakt op een groot toernooi. Hij doet dat tot nu toe wel.
Kami droppin' knowledge on these fools![]()
![]()
Hopen dat hij ontvoerd wordt daar. Best een plausibele kans dat dat gebeurt toch?quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Tom moet zijn overhemd even netjes in zijn broek doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef Zhano het volgende:
Boh, Egbers en Mulder wet t-shirt competitionIk denk dat Mulder lekkerdere tetjes heeft.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
tuurlijk kan dat, maar om nou te zeggen dat hij het helemaal waar maakt en een geweldige prestatie neer heeft gezet is misschien ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles relativeren.... Messi en Ronaldo hebben het nog nooit waargemaakt op een groot toernooi. Hij doet dat tot nu toe wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Buiten die twee doelpunten vond ik Neymar niet heel goed spelen eigenlijk..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles relativeren.... Messi en Ronaldo hebben het nog nooit waargemaakt op een groot toernooi. Hij doet dat tot nu toe wel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gast, bijna niemand speelde goed bij Brasil, alleen die Japquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Buiten die twee doelpunten vond ik Neymar niet heel goed spelen eigenlijk..![]()
![]()
Ik vond Oscar best wel goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast, bijna niemand speelde goed bij Brasil, alleen die JapHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
2 doelpunten zegt genoeg toch. Ik zie Van Persie het niet doen dit WK want die choked altijd op de belangrijke momentenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Buiten die twee doelpunten vond ik Neymar niet heel goed spelen eigenlijk..![]()
Dit ja. Of Robben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 doelpunten zegt genoeg toch. Ik zie Van Persie het niet doen dit WK want die choked altijd op de belangrijke momenten![]()
zo goed was die opstelling van 2010 nou ook weer niet hoor. toen liep volgens mij ook heel nederland te zeiken dat de verdediging te slecht was.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neymar heeft nu al meer gescoord dan van Persie in alle 7 WK wedstrijden van 2010quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 doelpunten zegt genoeg toch. Ik zie Van Persie het niet doen dit WK want die choked altijd op de belangrijke momenten![]()
![]()
Mja vooral commentaar toen op Mathijsen en Heitingaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef FCsuarez het volgende:
zo goed was die opstelling van 2010 nou ook weer niet hoor. toen liep volgens mij ook heel nederland te zeiken dat de verdediging te slecht was.![]()
Ja, als ik zou starten maak ik er ook twee. De kans daarop is net zo groot.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
Depay zou trouwens ook wel twee goals kunnen maken als hij morgen beginthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Depay op 65' min er in brengen kan heel goed een Elia momentje wordenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, als ik zou starten maak ik er ook twee. De kans daarop is net zo groot.![]()
Daarom zou ik ook Huntelaar altijd opstellen. Maar die discussie hebben we hier al vaker gevoerd en toen werd ik voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neymar heeft nu al meer gescoord dan van Persie in alle 7 WK wedstrijden van 2010![]()
eigenlijk alleen de linksback was daadwerkelijk anders. van der wiel was toen ook jong, net als janmaat nu.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Mja vooral commentaar toen op Mathijsen en HeitingaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Huntelaar is wel meer een pure spits, alleen die is weer afhankelijk van de ballen die hij moet krijgen vanaf de flanken en ik die gaat hij niet krijgen met Robben die alles op goal rost.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook Huntelaar altijd opstellen. Maar die discussie hebben we hier al vaker gevoerd en toen werd ik voor gek verklaard.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, als ik zou starten maak ik er ook twee. De kans daarop is net zo groot.![]()
![]()
Jij kunt nog niet 10% van wat Depay kan.![]()
jup, ik zie vlaar beetje als heitinga en indi beetje net zo traag als mathijsenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk alleen de linksback was daadwerkelijk anders. van der wiel was toen ook jong, net als janmaat nu.![]()
En Depay kan nog niet 10% van wat Lindgren allemaal kan!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kunt nog niet 10% van wat Depay kan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
RvP op links, be a hipsterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Huntelaar is wel meer een pure spits, alleen die is weer afhankelijk van de ballen die hij moet krijgen vanaf de flanken en ik die gaat hij niet krijgen met Robben die alles op goal rost.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik verklaar je niet voor gek hierom. Sterker nog: Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook Huntelaar altijd opstellen. Maar die discussie hebben we hier al vaker gevoerd en toen werd ik voor gek verklaard.![]()
Hopelijk wel, ik heb hem in m'n team.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
en dan RvP er achter of die op de bank ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verklaar je niet voor gek hierom. Sterker nog: Ik ben het met je eens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sneijder op 10, Persie van links, Robben van Rechts en Huntelaar in de spits. De Jong en De Guzman als blok voor de verdediging. Dan kun je echt wel een heel eind komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Huntelaar is wel meer een pure spits, alleen die is weer afhankelijk van de ballen die hij moet krijgen vanaf de flanken en ik die gaat hij niet krijgen met Robben die alles op goal rost.![]()
ook niet zo moeilijk om om te zetten nu natuurlijk he. slechtste CB er uit, huntelaar er in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder op 10, Persie van links, Robben van Rechts en Huntelaar in de spits. De Jong en De Guzman als blok voor de verdediging. Dan kun je echt wel een heel eind komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vlaar eruit dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook niet zo moeilijk om om te zetten nu natuurlijk he. slechtste CB er uit, huntelaar er in.![]()
kan ook zomaar de vrij zijn. opbouw wel vrij matig trouwensquote:
#FreeTrapz![]()
Daarom Veltgodquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan ook zomaar de vrij zijn. opbouw wel vrij matig trouwens![]()
de 86 Neymar zal een effect op de markt hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef Toefjes het volgende:
Als er nu een 90 Neymar in WC komt, dan ben ik benieuwd naar het effect op de markt.![]()
Ik denk dat van Persie zich 'te groot' voelt om vanaf links te komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder op 10, Persie van links, Robben van Rechts en Huntelaar in de spits. De Jong en De Guzman als blok voor de verdediging. Dan kun je echt wel een heel eind komen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dan moet die mocro lekker oprottenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk dat van Persie zich 'te groot' voelt om vanaf links te komen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet die mocro lekker oprotten
Hij werd ook ongemakkelijk op het EK toen Huntelaar vaak werd geroepen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat zei ik ook niet. De kans is alleen net zo groot dat ik start.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kunt nog niet 10% van wat Depay kan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij was zo bar slecht op het EK dat was gewoon lachwekkend. Niet dat Huntelaar het veel beter deed maar goedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij werd ook ongemakkelijk op het EK toen Huntelaar vaak werd geroepen.![]()
![]()
Ach, op het EK haalde eigenlijk alleen Sneijder een niveau wat we net geen onvoldoende gaven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij was zo bar slecht op het EK dat was gewoon lachwekkend. Niet dat Huntelaar het veel beter deed maar goedOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ibi speelde toen ook niet slecht geloof ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ach, op het EK haalde eigenlijk alleen Sneijder een niveau wat we net geen onvoldoende gaven.![]()
Steek even je hand op als je een neuk geeftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze sweg draag ik op dit moment. Goml guys. Goml.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Steek je even je hand op als je een neuk geeft?
Ik ben wel benieuwd naar hoe de gemiddelde user in dit topic zich kleedt. Op de gebruikelijke wolvenshirts na natuurlijk.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
DSL jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe de gemiddelde user in dit topic zich kleedt. Op de gebruikelijke wolvenshirts na natuurlijk.![]()
![]()
Gewoon polo'tje, broek en NB op dit moment. #casualquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe de gemiddelde user in dit topic zich kleedt. Op de gebruikelijke wolvenshirts na natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef Zhano het volgende:
Toefjes in spinazie-shirt, met afritsbroek en witte sokken in sandalen.
Een broek ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon polo'tje, broek en NB op dit moment. #casualhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik bedoel meer dat ik er oprecht van staan te kijken dat er mensen in dit topic broeken dragen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik ging werken was het nog niet heel warm en ik was pas om 11 thuis.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lekker in joggingbroek ja tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik er oprecht van staan te kijken dat er mensen in dit topic broeken dragen.![]()
heb t roy donders juichpak vast aan om in de stemming te komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik er oprecht van staan te kijken dat er mensen in dit topic broeken dragen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hipsterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze sweg draag ik op dit moment. Goml guys. Goml.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
niks zkrquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga niet vertellen wat ik nu aan heb
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://www.redbubble.com/(...)c-shirt-2012-edition
deze draag ikHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga niet vertellen wat ik nu aan heb![]()
![]()
jij weet het weer erg snel te vinden zegquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
komt door de speedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij weet het weer erg snel te vinden zeg![]()
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe het speelt. En IF Sordell is niet echt goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bang dat als ik dit maak iedereen in het begin al quit bij Silvers..![]()
Jij speelt ook veel met silvers toch? Heb jij nog aanraders qua spelers die echt fijn spelen? Ben een beetje besluiteloos.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe het speelt. En IF Sordell is niet echt goed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: