Altijd die tyfes blanken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:33 schreef Rijst het volgende:
ik tollereer di niet
ik ben klaar met jullie doei
Oké Foe Yong Doei (haha het is eigenlijk Foe Yong Hai maar je gaat weg dus ik heb van Hai Doei gemaakt hahaha)quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:33 schreef Rijst het volgende:
ik tollereer di niet
ik ben klaar met jullie doei
Tsjah, zo'n inkopper had ik ook wel kunnen maken. Gebeurt het niet dan denkt er geen mens meer aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
We hebben een poule ingevuld met een groep vrienden. En zitten allemaal in dezelfde whatsappgroep. Zegt er vanochtend een in die groep: let nou op, als Brazilië het vanavond moeilijk heeft krijgen ze vast wel een pingel cadeau. Presentje van Blatter en de FIFA om het toernooi te boosten in het thuisland.
Pijnlijk om zo je gelijk te krijgen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oké Foe Yong Doei (haha het is eigenlijk Foe Yong Hai maar je gaat weg dus ik heb van Hai Doei gemaakt hahaha)
tyfes beestenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Mag hopen dat Brazilie kapot hard onderuit gaat tegen Spanje ofzo. Nu al klaar met kut kanaries.
Dan had ik zijn ongelijk er echt wel even ingewreven hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, zo'n inkopper had ik ook wel kunnen maken. Gebeurt het niet dan denkt er geen mens meer aan
Godverquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oké Foe Yong Doei (haha het is eigenlijk Foe Yong Hai maar je gaat weg dus ik heb van Hai Doei gemaakt hahaha)
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
ha jou obsessie met mij is wel erg hequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd ze hadden 't net ook al over hoe bleek ik wasquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef Rijst het volgende:
ik heb een mod ingelicht. ik zou maar normal doen als ik jullie was
piemel op de middellijn tekenen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef FCsuarez het volgende:
tis te hopen dat japan niet ver komt, kan deze beste kerel mooi de finale fluitenwat een baas
quote:
bakkesquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef QueZTone het volgende:
mwah hij hinderde gewoon wel de keeper, terecht afgefloten
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef QueZTone het volgende:
Doe normaal, idiootquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef QueZTone het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van voetbal he
Ja bijna.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef QueZTone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |