pics or gtfoquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn moeder heeft haar toto goed![]()
Heeft verder geen idee wat buitenspel is of iets dergelijks, maar wel de pot innen.
7 minuten trapzquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat nucleaire gedrocht heeft de wedstrijd echt verneukt.
Deze ging over Fukushima... mag dat ook niet?quote:
als je zeker weet dat M's ma niet zo heet welquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Deze ging over Fukushima... mag dat ook niet?
Die mag Iran - Bosnië nog fluiten, en dan door naar huis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Rondje applaus voor de scheids jongens
ZONDE!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Zhano het volgende:
Voor straf gooi ik mijn Japanse mix in de prullenbak!
Nope.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
Terwijl Brazilie gewoon een bazenteam is
Een bazenteam dat het moet hebben van een 12e en 13e manquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
Wel mooi dat de meeste mensen weer sympathie hebben voor de under dog
Als ik Neymar al zie heb ik zin om een kat te schoppen. Dat jong haalt het onderste bij mensen naar bovenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
hebbie ni gekeke ofzeau, zo bazig speelden ze niet hoor. misschien 8 minuutjes in de eerste helftquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
Bij jou danquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik Neymar al zie heb ik zin om een kat te schoppen. Dat jong haalt het onderste bij mensen naar boven
Zo partijdig was de scheids nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een bazenteam dat het moet hebben van een 12e en 13e man
maar dat heb ik bij die kut kop van iniesta en xavi ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik Neymar al zie heb ik zin om een kat te schoppen. Dat jong haalt het onderste bij mensen naar boven
Godver. Je doet net of het ventje 12 jaar is ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij jou dan
Ik vind het ontzettend knap dat je in de je eerste WK wedstrijd 2x weet te scoren. Op deze leeftijd.
haha ja leuk man kuttrollquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo partijdig was de scheids nou ook weer niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |