Ibi speelde toen ook niet slecht geloof ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ach, op het EK haalde eigenlijk alleen Sneijder een niveau wat we net geen onvoldoende gaven.
Steek even je hand op als je een neuk geeftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze sweg draag ik op dit moment. Goml guys. Goml.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Steek je even je hand op als je een neuk geeft?
DSL jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe de gemiddelde user in dit topic zich kleedt. Op de gebruikelijke wolvenshirts na natuurlijk.
Gewoon polo'tje, broek en NB op dit moment. #casualquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe de gemiddelde user in dit topic zich kleedt. Op de gebruikelijke wolvenshirts na natuurlijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef Zhano het volgende:
Toefjes in spinazie-shirt, met afritsbroek en witte sokken in sandalen.
Een broek ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon polo'tje, broek en NB op dit moment. #casual
Ik bedoel meer dat ik er oprecht van staan te kijken dat er mensen in dit topic broeken dragen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik ging werken was het nog niet heel warm en ik was pas om 11 thuis.
Lekker in joggingbroek ja tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik er oprecht van staan te kijken dat er mensen in dit topic broeken dragen.
heb t roy donders juichpak vast aan om in de stemming te komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik er oprecht van staan te kijken dat er mensen in dit topic broeken dragen.
hipsterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze sweg draag ik op dit moment. Goml guys. Goml.
niks zkrquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga niet vertellen wat ik nu aan heb
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga niet vertellen wat ik nu aan heb
jij weet het weer erg snel te vinden zegquote:
komt door de speedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij weet het weer erg snel te vinden zeg
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe het speelt. En IF Sordell is niet echt goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bang dat als ik dit maak iedereen in het begin al quit bij Silvers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |