Er komt nu een concert van anderhalf uur daarbij ook nog reclameblokken dus rond 2 uur vannacht gaan we wel verder.quote:
Interessant. Is dat om de niet-voetbalkijkers die verplicht mee moeten kijken tevreden te stellen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Er komt nu een concert van anderhalf uur daarbij ook nog reclameblokken dus rond 2 uur vannacht gaan we wel verder.
Dan was hij wel bij me in de buurt geweestquote:
Nee?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij hem nou een ban aangenaaid?
#StijnOutOpperkleurderInquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij hem nou een ban aangenaaid?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geniaal.
Ging ruzie maken met een verslaggever van de Spaanse TV.
quote:
quote:
Nee ik meen het echt, heb sinds het schoolplein van m'n middelbare school niet meer zulke slechte humor gehoord.quote:
Openbaar maken van dmquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is opperkleurder gebanned?
Ongeveer een kwartier na het slot van het eerste, ess.quote:
Bij tijd en wijlen bijzonder sterk op donderdagavond.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe vond je Tjaptjoep tijdens de wedstrijd?
Het moet nog een beetje op gang komen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik meen het echt, heb sinds het schoolplein van m'n middelbare school niet meer zulke slechte humor gehoord.
Nu weten we direct waar Johannes de bronnen heeft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij tijd en wijlen bijzonder sterk op donderdagavond.
Dat hoorde ik van een taxichauffeur.
De magie van Bertje wordt gemistquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef Onnoman het volgende:
het WK leeft bij mij helaas niet zoals 4 jaar geleden.. hoe komt dat toch?
Oh werkt dat zo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ongeveer een kwartier na het slot van het eerste, ess.
Meestal wel. Dan krijg je op TV een reclameblok, kort onderbroken door een analyse.quote:
Misschien komt het omdat we weten dat NL kansloos is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die niet enthousiast kan worden voor dit WK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |