Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Beetje interessant lopen doen joh eikel!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Heeinz het volgende:
Cristiano Ronaldo toch weer vroegtijdig de training verlaten zie ik nu
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Serieus? Zou mooi zijn als ie iets gebroken heeft
Zucht...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
TR geplaatstquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ze hebben wel de Mart en Herman.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze kunnen ook echt helemaal niks daar
jij bent geen voetballiefhebberquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Sjongejonge, bang voor homo's, gebroken benen toejuichen, je bent op dreef zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik probeer iedereen alleen maar even te informerenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Beetje interessant lopen doen joh eikel!
Ja man, nog een sterspeler die het WK (deels) mist. Fantastischquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe het gaat bij qatarquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zal wel aan de hoge temperaturen liggen dat iedereen zo kalm is. als je uit je dak gaat, zit je na enkele minuten onder het zweet.
Ik kijk er al naar uit. Of is die wedstrijd in de nacht?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Iran - Nigeria gaan alleen de echte fans overblijven in het topic.
Denk het helemaal niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef Minimunt het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er gaat gebeuren na deze wedstrijd!
[ afbeelding ]
Ik ga kijken. Ik wil namelijk letten op de Afrikaanse toptalenten die ons worden aanbevolen door Piet de Visser. Want je moet ze kort houden, die Nigeriaantjes.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit had gewoon rood moeten zijn, is altijd zo geweest dus waarom het nu anders zou moeten zijn is mij een raadselquote:
Morgen Australië!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omeruoquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Ik wil namelijk letten op de Afrikaanse toptalenten die ons worden aanbevolen door Piet de Visser. Want je moet ze kort houden, die Nigeriaantjes.
Is Piet er ook bij bij de NOS?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Ik wil namelijk letten op de Afrikaanse toptalenten die ons worden aanbevolen door Piet de Visser. Want je moet ze kort houden, die Nigeriaantjes.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Heeinz het volgende:
Cristiano Ronaldo toch weer vroegtijdig de training verlaten zie ik nu
Zie Chili topic. Daar staat wat Piet tijdens dit WK gaat doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is Piet er ook bij bij de NOS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |