Dat sowiesoquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Vuvuzuela's zijn stil, wat een rust, heerlijk!
Gedempt. Roelfs wilde de volle aandacht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ligt het aan mij of zit er maar weinig sfeer in het stadion?
iedereen is bier halenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:39 schreef Rabieluh het volgende:
De snelheid is een beetje uit het topic.
Weinig Samba .. Dit is verplicht publiek.. vanwegen de proteten buiten ..quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ligt het aan mij of zit er maar weinig sfeer in het stadion?
Want een bewuste tik op iemand zn keel hoort bij het spelletje? Voetbal speel je met je voeten, niet met je handen? Het is geen boksenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gewoon met geel afdoen dit soort tikjes, niks mis mee
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
DM van Pharkus
12-06-2014 @ 22:38:56
Pas maar op met dat gecrewbash.
De sfeer wordt grimmig
Ja, hoort erbij. Niet zeiken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Want een bewuste tik op iemand zn keel hoort bij het spelletje? Voetbal speel je met je voeten, niet met je handen? Het is geen boksen
Nu heeft niemand het gelukkig gezien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ook oppassen met het openbaren van DMs.
De eerste 10 minuten telden niet mee bij de NOS?quote:
Serieus? Zou mooi zijn als ie iets gebroken heeftquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef Heeinz het volgende:
Cristiano Ronaldo toch weer vroegtijdig de training verlaten zie ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |