Niet durven. Ik ben ook zo eng en ik bijt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ik niet durfmaar het lijkt me wel prettig.
en neejij bent absoluut niet dik.
nee, ik denk dat ik er niet meer afwil danquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet durven. Ik ben ook zo eng en ik bijt.
Daar zijn de meningen over verdeelt.
Ja, maar wil geen complimentenquote:
Dat wel.quote:
Ja.quote:
je doet altijd zo opstandig als ik je complimenten geefquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zegt wie?
[..]
Ik heb mijn momenten. Net als iedereen.
Jij doet altijd zo afwijzend als ik wat liefs zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je doet altijd zo opstandig als ik je complimenten geef
echt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij doet altijd zo afwijzend als ik wat liefs zeg.
nou, mijn complimenten zijn altijd srs naar jou.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach het is en blijft Fok he? Niet alles serieus nemen is mij verteld.
Dat is aardig van je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou, mijn complimenten zijn altijd srs naar jou.
Meldt zich!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
En nippeltje is ook weg want die vond zo'n verhoor ook vast eng
Het staat hier wel aan, maar ik heb er zelf helemaal geen zin in. Saai.quote:
Tv staat uit.. muziekje aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het staat hier wel aan, maar ik heb er zelf helemaal geen zin in. Saai.
Morgen toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu nog iedereen een oranje tagje![]()
wie spelen er danquote:
Brazilië - Kroatiëquote:
Optiefen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oh dan pas ik mijn UI ook nog even aan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een tagje wk-babe erbij dan
Zal jou eens een taggen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
En dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik die in het echt nog ga tegenkomen
Waar kan je die halen?!quote:
quote:
Vrouwenshirt. Typisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Speciaal voor de faxman
[ afbeelding ]
Ach is het weer zover, of heeft je scharrel je lekgeprikt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
De baarmoeder is een overbodig orgaan.![]()
En eierstokken en eileiders mogen ook afgeschaft worden van mij.
Tnxquote:
Hij had afgezegd, eerst baalde ik. Toen was ik blij want lek en toen besloot ie om alsnog langs te komen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach is het weer zover, of heeft je scharrel je lekgeprikt?
FUCK JE LEVENquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had afgezegd, eerst baalde ik. Toen was ik blij want lek en toen besloot ie om alsnog langs te komen.
Nu ben ik gefrustreerd.
Ik zie tepelsquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Speciaal voor de faxman
[ afbeelding ]
Toch wel grappige shirtsquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
Neem een Tshirt, ik vind deze wel wat voor jou Hups
[ afbeelding ]
Die ga je voor mij bestellen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
Neem een Tshirt, ik vind deze wel wat voor jou Hups
[ afbeelding ]
Ga es slapenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:47 schreef Tamashii het volgende:
Zooo naar bed toe. Wel mooi gewonnen van monopoly![]()
Van of met?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:47 schreef Tamashii het volgende:
Zooo naar bed toe. Wel mooi gewonnen van monopoly![]()
Ging dat maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon geen gebruik maken van haar diensten...
Ja ja, eerst nog ff een glas drank naar binnen gooien wegens het verliesquote:
Aw baby tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ging dat maar zo makkelijk
[..]
Ja ja, eerst nog ff een glas drank naar binnen gooien wegens het verlies
Ik doelde op kletsnatte vrouwen en ik wist dat het hier succesvol zou zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja hoor, sinds ik hier post moet ik de vrouwen van me afslaan
Boy oh boyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik doelde op kletsnatte vrouwen en ik wist dat het hier succesvol zou zijn
Maar dat stukje in de auto was zó vaag dat het wel leuk was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef Tamashii het volgende:
Godskolere. Mensen die dat filmpje van hansje en mama en geweld en jeugdzorg geloven. Onderbuik gevoel to tha max. Lekker naïef en dom en ja ik ben gefrustreerd dat zoveel mensen zo denken en gaaaatver.
Nu maar slapen lief dagboek, dan denk ik aan mijn eigen wereldje. Zo lief met roze bloemetjes en duizenden kittens. En ook genoeg pistachenoten.
Ik moet lachen om dat kind. Mensen leren al vroeg copingstechnieken aan. Wat helpt, doe je.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Maar dat stukje in de auto was zó vaag dat het wel leuk was.
Wat vond je van zijn vocabulaire om de oosterburen te beledigen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet lachen om dat kind. Mensen leren al vroeg copingstechnieken aan. Wat helpt, doe je.
Ik heb een beetje het idee dat zij de gewilligste van het topic is, is het niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Boy oh boy![]()
Probeer het eens bij zeefje mss heb jij meer geluk
Dat gebruiken we in ons voordeel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:14 schreef Nippeltje het volgende:
Zie trouwens net dat het vandaag vrijdag de 13e is en Nederland speelt vanavond.
Damnit.
Elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat gebruiken we in ons voordeel.
Ofzoiets.
Dat klinkt haast Cruijffiaansquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat gebruiken we in ons voordeel.
Ofzoiets.
Wut?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Kijk naar je postgeschiedenis. Dat zorgt er voor bij veel mensen dat ze denken dat je een kloon bent.quote:
Ik zei al eerder dat ik een tijdje meelurk. Maar is prima oké doei.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk naar je postgeschiedenis. Dat zorgt er voor bij veel mensen dat ze denken dat je een kloon bent.
Daarnaast heb je als newbe al te snel gevonden dat je mannetje bent op fok enz enz enz.
Hey, ik kom hier ook zelden. Ik zei niet dat jij een kloon bent. Ik verduidelijkte het alleen voor jou.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:52 schreef Nippeltje het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik een tijdje meelurk. Maar is prima oké doei.
En het is newbie of noob. Niet newbe.
Volgens mij zit je niet net op fok! tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thats me!
Tenminste in dit topic I'm
No hard feelings broquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey, ik kom hier ook zelden. Ik zei niet dat jij een kloon bent. Ik verduidelijkte het alleen voor jou.
Typo's gebeuren.
Dat idd niet nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij zit je niet net op fok! toch
Alleen voor net geregistreerden gaat dat op.
neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat idd niet nee.
Oh... bummer ik dacht dat ik de newbie of noob mocht zijn deze keer...
Do want.quote:
quote:
Niet echt wat ik bedoelde.quote:
Dat ben je.quote:
Oh.quote:
quote:
oh het oranje is al wegquote:
Jammer dat dat mobiel niet te zien is.quote:
F5 maar eens.quote:
Dat is ook stom, zodra je dan weer post ben je weer terug op normaalquote:
Sorry.quote:
quote:
Hallo!quote:
Heerlijke man.quote:
quote:
Ja hallo, ik wil het echte werk. Virtueel heb ik niks aan.quote:
Ga jij nou verlegen doen?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil het echte werk. Virtueel heb ik niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |