Gaaf! Dus ook nog even mogen intrappen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:52 schreef RTS91 het volgende:
BazenritToffe eigenaar en lekker door mogen rijden! Heerlijk die V8 diesel.
[ afbeelding ]
Ja best welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:58 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Gaaf! Dus ook nog even mogen intrappen?
Edit: Easyway is vroeg, gisteren al mijn salaris ontvangen.
Enkele rit Groningen - Born in een Aygo ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:07 schreef Solidberg het volgende:
Hoeveel slechter kan het nog dan? Het is volgens mij ook maar uurtje heen en uurtje terug, maarja het is in ieder geval werk
Zoietsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat hedde gedaan?een rit aangenomen die morgen om 18:00 begint ofzo?
Dan maak je in ieder geval nog wat uurtjes met het OV. Denk overigens dat die rit van Amoeba Eindhoven - Eindhoven wel stukje erger isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Enkele rit Groningen - Born in een Aygo ofzo.
Ik mocht ook nog terug hequote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Dan maak je in ieder geval nog wat uurtjes met het OV. Denk overigens dat die rit van Amoeba Eindhoven - Eindhoven wel stukje erger is
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:52 schreef RTS91 het volgende:
BazenritToffe eigenaar en lekker door mogen rijden! Heerlijk die V8 diesel.
[ afbeelding ]
Nou dat kon nog wel eens krapjes gaan worden hoor. Je woont in Joure toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:10 schreef trolley het volgende:
Leeuwarden - Meerkerk en Den Bosch - Almere morgen. Het eerste wat ze zei aan de telefoon was letterlijk dit: ''Ik heb twee ritten voor morgen voor je, en je bent op tijd terug voor het voetbal''
Ik zei: Prima, geef maar door dan!
Klopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou dat kon nog wel eens krapjes gaan worden hoor. Je woont in Joure toch?
Snap ik. Ik kijk iedere wedstrijd maar alleen voor Nederland blijf ik thuis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik denk dat ze moeite hebben met plannen tijdens het WK, vandaag stonden er ook 4 PC ritten die rond 18:00 beginnen, normaal komt dat vrijwel niet voor dat er 4 PC spoedritten op Facebook staan.
Ik heb een uurtje spelingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou dat kon nog wel eens krapjes gaan worden hoor. Je woont in Joure toch?
Dat kan mij ook wel lukken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:37 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje speling
Als ik doortrap en onderweg niet stop, kan ik om 2 uur in Almere zijn
Ik hoop dat ik morgen niet voor julianaplein in de file sta op de terugweg...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:39 schreef Solidberg het volgende:
Daarom Groningen![]()
Zo weinig werk dus kan WK sowieso kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |