Duitsers hebben het altijd al veel te makkelijk gehad, ze moeten maar eens op hun bek vliegen zoals wij bij het EK 2012quote:
Hmm? Welke LM?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:02 schreef Lolish het volgende:
Morgen mn eerste rit onder de 100km! Geloof ik Hahahah.... Moet ook een polo 'extreem goed' op schade controleren. Nou maar doen dussss.....
Zeker waar. Anderzijds drogen ze wel zonder moeite Portugal af. Ze zijn gewoon een goed team, helaas.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:08 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Duitsers hebben het altijd al veel te makkelijk gehad, ze moeten maar eens op hun bek vliegen zoals wij bij het EK 2012
Je komt vlakbij mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef wtr12 het volgende:
Morgen vol dagje.![]()
Nunspeet - Assen (VW Polo)
Assen - Groningen (Citroën C1)
Appingedam - Amersfoort (VW Transporter)
Op de Tweede Industrieweg 1...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je komt vlakbij mij.AL zit ik dan in Friesland en niet thuis...Waar in Appingedam moet je wezen?
Nummer bellen en aangeven hoelaat (volgens dienstregeling) bij welke halte je opgehaald wilt worden. Komt er vanzelf een taxi/busje/iets aanquote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Op de Tweede Industrieweg 1...
Mijn eerste ervaring met een zogenaamde 'belbus' morgen. Lijn 78 van Groningen naar Appingedam. Iemand ervaring hiermee?
De verhalen die ik ken van belbussen in Groningen zijn niet erg vrolijk... Heb je een back-up, trein bijvoorbeeld?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaring met een zogenaamde 'belbus' morgen. Lijn 78 van Groningen naar Appingedam. Iemand ervaring hiermee?
Oh jawel hoor, gaat perfect.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
De verhalen die ik ken van belbussen in Groningen zijn niet erg vrolijk... Heb je een back-up, trein bijvoorbeeld?
Oke, we zullen het zien. Heb in deze dingen altijd weinig vertrouwen...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nummer bellen en aangeven hoelaat (volgens dienstregeling) bij welke halte je opgehaald wilt worden. Komt er vanzelf een taxi/busje/iets aan
Vriendin van me heeft al drie keer vergeefs staan wachten op zo'n ding.quote:
Niet echt, zit ook nog best krap met de tijd, dus maar hopen dat het goed gaat en anders AR bellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
De verhalen die ik ken van belbussen in Groningen zijn niet erg vrolijk... Heb je een back-up, trein bijvoorbeeld?
Ook lijn 78? Denk dat het wel goed komt, moet namelijk de bus 78 hebben vanaf Groningen Station en dit is denk ik dezelfde bus die doorrijd naar Appingedam (tenzij je niet belt).quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft al drie keer vergeefs staan wachten op zo'n ding.
Vanaf CS moet wel goedkomen, als 'ie dan niet verschijnt even je beklag doen in het kantoortje van QBuzz.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ook lijn 78? Denk dat het wel goed komt, moet namelijk de bus 78 hebben vanaf Groningen Station en dit is denk ik dezelfde bus die doorrijd naar Appingedam (tenzij je niet belt).
Ja hij rijdt sowieso volgens de dienstregeling tot aan bushalte 'Leeuwerikhoogte' en vanaf daar rijdt die alleen op reserveringen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vanaf CS moet wel goedkomen, als 'ie dan niet verschijnt even je beklag doen in het kantoortje van QBuzz.
Hoezo neem je de belbus? Neem gewoon de stoptrein en dan lijn 61. Die stopt vlakbij dat bedrijf. (En is volgens mij nog stukken sneller ook.)quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik heb het ingevoerd in 9292, maar als jij zegt dat die sneller is ga ik dat even uitzoeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoezo neem je de belbus? Neem gewoon de stoptrein en dan lijn 61. Die stopt vlakbij dat bedrijf. (En is volgens mij nog stukken sneller ook.)
Lijnbelbus wel minstens een uur van te voren bellen! en hopen dat je niet door een bepaald taxibedrijf uit de regio waar je moet zijn wordt opgehaald..Zij hebben nogal eens de neiging om ritjes te " vergeten" .
Je moet dan bij lijn 61 (aansluiting is perfect met de trein, 1e bushalte als je het perron afkomt in Appingedam) blijven zitten tot aan de halte bij de Aldi/Albert Heijn(1e halte na busstation) en vanaf daar is het nog c.a. 10 minuten lopen denk ik. Eerst de lijnbus achterna, maar waar hij afslaat ga jij rechtdoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik heb het ingevoerd in 9292, maar als jij zegt dat die sneller is ga ik dat even uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |