Dit. Zit nu weer in een buurtbus vanaf Waalwijk duikerweg, weer drie keer overstappen in gehuchten om naar Utrecht te komen. Volgens de chauffeur had ik naar het centrum moeten lopen. Weet iemand wat de snelste manier is om van Waalwijk naar Utje te komen?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zijn de bussen in N-Brabant echt waardeloos. Niks sluit aan en de helft van de tijd zit je in een onduidelijke buurtbus. Oss is ook echt dramatisch. Best grote stad, maar er rijden totaal geen bussen en wat er rijdt sluit totaal niet aan.
Halte postkantoor, rechtstreekse bus naar Utrecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Dit. Zit nu weer in een buurtbus vanaf Waalwijk duikerweg, weer drie keer overstappen in gehuchten om naar Utrecht te komen. Volgens de chauffeur had ik naar het centrum moeten lopen. Weet iemand wat de snelste manier is om van Waalwijk naar Utje te komen?
Ik moet echt beter lezen.quote:
Haha, zijn wel enigszins vergelijkbaar qua (on)bereikbaarheid, al is Waalwijk nog wel een graadje erger.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik moet echt beter lezen.Vergeet mijn vorige post maar.
Mja, nog nooit in Waalwijk geweest, wel verhalen gehoord inderdaad. Klinkt niet dolletjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:22 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Haha, zijn wel enigszins vergelijkbaar qua (on)bereikbaarheid, al is Waalwijk nog wel een graadje erger.
Je kunt die buurtbus naar het noorden nemen, dan inderdaad overstappen in 10 gehuchten en dat schijnt iets sneller te wezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Ordinateur het volgende:
Vanaf Waalwijk busstation gewoon de bus naar Den Bosch, en vanaf daar de intercity naar Utrecht. Lijkt me niet echt een andere redelijke mogelijkheid
Precies, je zou per slot van rekening Feyenoord kunnen missen!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt die buurtbus naar het noorden nemen, dan inderdaad overstappen in 10 gehuchten en dat schijnt iets sneller te wezen.
Ik ben woensdag, donderdag en vrijdag beschikbaar. Als ze morgen bellen ga ik eerst even goed informeren of ik wel voor 18.00 thuis ben.
Ik giet nog liever een fles gootsteenontstopper door mn keel dat dat ik een dergelijk avontuur met die buurtbussen aan ga.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt die buurtbus naar het noorden nemen, dan inderdaad overstappen in 10 gehuchten en dat schijnt iets sneller te wezen.
Ik ben woensdag, donderdag en vrijdag beschikbaar. Als ze morgen bellen ga ik eerst even goed informeren of ik wel voor 18.00 thuis ben.
Dat heb ik nu gedaan, duurde iets minder dan twee uur in totaal. Geen zin om helemaal naar het centrum te lopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nu weten we het wel hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, je zou per slot van rekening Feyenoord kunnen missen!
Och en anders crash ik gewoon ergens in een of ander gehucht en ga daar voetbal kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik giet nog liever een fles gootsteenontstopper door mn keel dat dat ik een dergelijk avontuur met die buurtbussen aan ga.
Ik heb woensdag dicht gezet, geen zin in eventueel gestress om op tijd thuis te zijn. Kan het begin van de dag mooi gebruiken om te studeren.
Daleyquote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij deze een klein creditje voor Daryl.
Volkslied interesseert me geen hol. Als ik om 17:59 thuis ben is het perfect. Dus geen klotelange dag en dan eindigen in Amersfoort.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef trolley het volgende:
Ik heb woensdag gewoon open staan, ben misschien drie of vier keer later dan 6 uur thuis geweest van een dagje EW, dus we gaan 't er gewoon op gokken!![]()
Afgelopen vrijdag ook gewerkt, ja toen moesten ze pas om 21:00 uur ik weet, maar man dat is gewoon gezellig! Straten zijn oranje, auto's hebben vlaggetjes en weet ik wat niet allemaal meer en het gros van het (tokkie) volk loopt de gehele dag al in Oranje. Daar kan ik alleen maar van genieten, van dat soort prachtige taferelen
![]()
En ja, als ik dan het volkslied daardoor moet missen, so be it. Het gaat tenslotte om de uitslag
Ik doelde daarmee dus op de eerste 10 minuten van het gehele spektakelquote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volkslied interesseert me geen hol. Als ik om 17:59 thuis ben is het perfect. Dus geen klotelange dag en dan eindigen in Amersfoort.
Zo'n kutvoorzet zó briljant afronden. Je kan wel zien waar Robin zijn jeugdopleiding genoten heeftquote:
Eindigen in Amersfoort betekent pas om 19.00 thuis. Altijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef Viezze het volgende:
Vroeg weg gaan, geen pauzes nemen zodat je uiteindelijk gewoon kan JUICHEN!!!
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo'n kutvoorzet zó briljant afronden. Je kan wel zien waar Robin zijn jeugdopleiding genoten heeft
De voorzet voor de 2-1 was ook toeval dus...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo'n kutvoorzet zó briljant afronden. Je kan wel zien waar Robin zijn jeugdopleiding genoten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |