Tsja, naja ben benieuwd wat ze er bij AR van zeggen. Net gebeld voor Nieuwegein-Roden en Tynaarlo-Amersfoort. 508 en een golf, dikke prima.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik laat me door die vent niet vertellen dat ik te dom ben om een auto weg te brengen.
Weet ik. Blijkbaar denkt die vent dat dat wel te moeilijk is. Hij lag er niet in en hij dacht 'm wel even aan te kunnen wijzen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:26 schreef Amoeba het volgende:
VerzondenIemand cynisch aanvallen op zijn cynisme. Top gedaan hoor, heel dapper en rechtvaardig en zinvol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
Ik denk dat die man jou een lesje begrijpend lezen moet geven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Iemand cynisch aanvallen op zijn cynisme. Top gedaan hoor, heel dapper en rechtvaardig en zinvol.
Ik denk dat iemand jou moet leren hoe je communiceert met je werkgever.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik denk dat die man jou een lesje begrijpend lezen moet geven.
Alsof je een formeel geschreven stuk naar de planning moet sturen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand jou moet leren hoe je communiceert met je werkgever.
Ik denk het niet. Ik heb met helemaal niemand problemen tijdens het hiken behalve hem. Ik ben eigenlijk altijd enthousiast en vrolijk. Die kerel is gewoon een stuk chagrijn, als je hem ziet snap je wel waarom.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:39 schreef Viezze het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het kan ook met jouw houding en gedrag te maken hebben. Zoals je hier overkomt zou dat me in ieder geval niks verbazen.
Verzondenje mail komt ook niet echt serieus over woorden als tandenknarsend en je dreigt bijna in deze brief om iets te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou t ook gwn laten zoals ze hierboven zeiden, zulke mensen werken al mss 100 jaar daar en hebben vrij weinig te doen dan
Zie!
VerzondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto van Amoeba bij de LM in Breukelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg toch man, ik ken mezelf. Ik kan me soms echt niet beheersen en dan zeg ik dingen die ik niet moet zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:07 schreef johnson555 het volgende:
[..]
je mail komt ook niet echt serieus over woorden als tandenknarsend en je dreigt bijna in deze brief om iets te doen![]()
ik zou t ook gwn laten zoals ze hierboven zeiden, zulke mensen werken al mss 100 jaar daar en hebben vrij weinig te doen dan
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Foto van Amoeba bij de LM in BreukelenGoed bezig jongens. Iemand die niet over zichzelf heen laat lopen met huilplaatjes overladen. Chapeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VerzondenJe heet echt Amoeba!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik dan wel weer grappig.quote:ging hij mij 'een lesje Nederlands geven', en vandaag maakte hij me duidelijk dat hij ik blijkbaar nauwelijks genoeg IQ punten scoor
Maar nu even serieus, neem de adviezen van de andere chauffeurs hier aan. Probeer eens met een andere houding binnen te komen, loop vrolijk naar die beste man toe, en als die dan een keer zegt dat er wel een reservewiel in zit, geef dan aan dat je hem niet hebt kunnen vinden en of hij even verteld waar dat wiel dan zit.
Dit doet me trouwens wel denken aan het vinden van de instructieboekjes in, volgens mij, een VW Passat. Ik kon hem niet vinden om vervolgens te horen dat het in zo'n speciaal vakje in het handschoenenbakje ligt.
Misschien ligt die reservewiel wel ergens onder de motorkap.![]()
Die heb je dus ook bij de Polo, maar wederom niet bij de Golf. Heb me daardoor ook al eens suf gezocht totdat CP me op dat geheim vakje verweesquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Je heet echt Amoeba!
[..]
Dit vind ik dan wel weer grappig.
Maar nu even serieus, neem de adviezen van de andere chauffeurs hier aan. Probeer eens met een andere houding binnen te komen, loop vrolijk naar die beste man toe, en als die dan een keer zegt dat er wel een reservewiel in zit, geef dan aan dat je hem niet hebt kunnen vinden en of hij even verteld waar dat wiel dan zit.
Dit doet me trouwens wel denken aan het vinden van de instructieboekjes in, volgens mij, een VW Passat. Ik kon hem niet vinden om vervolgens te horen dat het in zo'n speciaal vakje in het handschoenenbakje ligt.
Misschien ligt die reservewiel wel ergens onder de motorkap.
Niet alle Polo's hebben dat, die van mijn vader in ieder geval niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:19 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Die heb je dus ook bij de Polo, maar wederom niet bij de Golf. Heb me daardoor ook al eens suf gezocht totdat CP me op dat geheim vakje verwees
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zeg toch man, ik ken mezelf. Ik kan me soms echt niet beheersen en dan zeg ik dingen die ik niet moet zeggen.
[..]
[..]
Goed bezig jongens. Iemand die niet over zichzelf heen laat lopen met huilplaatjes overladen. Chapeau.
Weet je hoe ik binnenkwam?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Je heet echt Amoeba!
[..]
Dit vind ik dan wel weer grappig.
Misschien ligt die reservewiel wel ergens onder de motorkap.
Welke bouwjaar is die? Polo van '13 die ik laatst reed, had het welquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:20 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Niet alle Polo's hebben dat, die van mijn vader in ieder geval niet.
Daar zou ik ook chagrijnig van wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet je hoe ik binnenkwam?
EEN BUITENGEWOON GOEDE OCHTEND!
Oh nou, in dat geval heb je natuurlijk wel alle reden om een slecht geschreven mailtje te sturen naar je werkgever, waarin je klaagt over één van hun grote klanten. Helemaal gezien het feit dat jij een voortreffelijke werknemer bent die nog nooit schade heeft gereden. Had dat dan meteen gezegd. Respect voor jou!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet je hoe ik binnenkwam?
EEN BUITENGEWOON GOEDE OCHTEND!
2012.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:29 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Welke bouwjaar is die? Polo van '13 die ik laatst reed, had het wel
Oh. Sorry dat ik vrolijk was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:30 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook chagrijnig van worden
Daar gaat het niet om. Meerkerk is ook altijd ongezellig, maar die kleineren je tenminste niet. Ik vind dat die vent over de schreef gaat, en daar zeg ik wat van. Waarom is dat zo'n probleem?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik voor iedereen die ik vervelend vond in mijn 4-jarige hikersloopbaan een mail naar EW had moeten sturen, was ik nu nog bezig geweest
Dat heeft er nu weer absoluut niets mee te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:31 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Oh nou, in dat geval heb je natuurlijk wel alle reden om een slecht geschreven mailtje te sturen naar je werkgever, waarin je klaagt over één van hun grote klanten. Helemaal gezien het feit dat jij een voortreffelijke werknemer bent die nog nooit schade heeft gereden. Had dat dan meteen gezegd. Respect voor jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |