quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:26 schreef richolio het volgende:
Pics van je vriendin met je nieuwe Note 3
Beetje offtopic dit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je gelooft dat Nederland wereldkampioen wordt.
Ik denk dat dat niet zo zwaar weegt. Als ze uit een relatie komt met een niet zo vriendelijke ex dan denk ik dat het niet zo'n probleem is als Braddie een gat in der slaat.quote:
Uiteraard niet lullig bedoeld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:28 schreef zovty het volgende:
Ah, een meisje met bagage. Verrassend! Moge het een prachtige bron van vele, vele, topics zijn!
En gat in haar slaan nog welquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zo zwaar weegt. Als ze uit een relatie komt met een niet zo vriendelijke ex dan denk ik dat het niet zo'n probleem is als Braddie een gat in der slaat.
Maar we mogen niet weten wie het is. Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef GezondeSpanning het volgende:
Een vriendinnetje, wat interessant zeg, even een topic openen op FOK!
Nee, dan is het mogelijk om haar na te trekken en dan zouden we er achter komen dat het een verzonnen topic is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar we mogen niet weten wie het is. Dat dan weer niet.
Braddie wil ''Wie is het'' met ons spelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef Pharkus het volgende:
Is het die ene blonde fok!user? of is dit topic niet bedoeld om te raden?
Die heeft toch geen ex. Of misschien doelt Braddie op zichzelf als ex van Blondje, want echt vriendelijk was hij niet tegen haar.quote:
Een meisje is geen gipsen wand.quote:
Kwetsbare meisjes zijn een makkelijke prooi. Braddie weet dat ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:28 schreef zovty het volgende:
Ah, een meisje met bagage. Verrassend! Moge het een prachtige bron van vele, vele, topics zijn!
Die chimeid waar je laatst hier fittie mee had dan?quote:
Denk dit maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:31 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Nee, dan is het mogelijk om haar na te trekken en dan zouden we er achter komen dat het een verzonnen topic is.
Voor mij?quote:
Neequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die chimeid waar je laatst hier fittie mee had dan?
Als ik word gevingerd gaat er volgens mij redelijk wat mis, of niet dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:32 schreef zovty het volgende:
He, maar, als je zegt "we doen het nog even rustig aan" Wat bedoel je dan eigenlijk?
Heb je haar al gevingerd?
Heeft ze jou al gevingerd?
Omdat GGMM een clown is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom ben jij oranje en ik niet
Ja man, want ik ga op een internetforum waar ik al niet zo hoog sta qua aanzien even vertellen wie mijn vriendin isquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Overigens vrij debiel dat je niet gewoon zegt wie het is
Voor het meisje wordt het een soort 127 hours, maar dan met jouw billen in plaats van een steen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:33 schreef Braddie het volgende:
Als ik word gevingerd gaat er volgens mij redelijk wat mis, of niet dan?
Ik geef je 2 weken om hier niet aan toe te geven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:34 schreef Braddie het volgende:
Ja man, want ik ga op een internetforum waar ik al niet zo hoog sta qua aanzien even vertellen wie mijn vriendin isAls je dat van mij denkt ben je écht een zwakzinnige knuppel
We hebben beide zoiets van, laten we eerst maar eens kijken hoe het gaat worden want het is mijn eerste relatie, en zij komt van een niet zo lieve ex af, dus we doen het gewoon rustig aan, natuurlijk weten een aantal mensen het al wel maar dat is in overleg gegaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:34 schreef ZarB het volgende:
Wat een flutrelatie nu al. Als je verliefd bent wil je het juist van de daken schreeuwen.
Ik bedoelde tegen je matties, maar oké...quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, want ik ga op een internetforum waar ik al niet zo hoog sta qua aanzien even vertellen wie mijn vriendin isAls je dat van mij denkt ben je écht een zwakzinnige knuppel
Denken dat ik de naam van mijn vriendin op FOK! ga postenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik geef je 2 weken om hier niet aan toe te geven.
Of andersom.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef KoningPils het volgende:
Of Braddie schaamt zich voor het meisje.
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik de naam van mijn vriendin op FOK! ga posten
Een mattie weet het.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik bedoelde tegen je matties, maar oké...
Eh, neehoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik word gevingerd gaat er volgens mij redelijk wat mis, of niet dan?
Je ziet de naam "Braddie" in combinatie met FOK! en dan vraag je nog "Waarom niet?" Ja man, heel erg slim inderdaad.quote:
Nee, jouw vriendje is alleen zo omdat die blij is een keer met een vriendinquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:34 schreef ZarB het volgende:
Wat een flutrelatie nu al. Als je verliefd bent wil je het juist van de daken schreeuwen.
Kloptquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je ziet de naam "Braddie" in combinatie met FOK! en dan vraag je nog "Waarom niet?" Ja man, heel erg slim inderdaad.
Wij kennen jou beter dan jij jezelf Bradsie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Braddie het volgende:
Denken dat ik de naam van mijn vriendin op FOK! ga posten
Nee, dat is zo gekomen omdat ik die gozer al bijna 10 jaar ken, dus die vertrouw ik op dat gebied wel wat dingen toe.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom de anderen niet?
Ben je sociaal gestoord ofzo?
Liever dat dan dat ie het geheim wilt houdenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jouw vriendje is alleen zo omdat die blij is een keer met een vriendinhahaha
Probeer maar eens op korte termijn een goede stukadoor te vinden. Dan kun je maar beter goed voorbereid zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zo zwaar weegt. Als ze uit een relatie komt met een niet zo vriendelijke ex dan denk ik dat het niet zo'n probleem is als Braddie een gat in der slaat.
O oke ja leuk om te weten man cool story thanks tell me morequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
We hebben beide zoiets van, laten we eerst maar eens kijken hoe het gaat worden want het is mijn eerste relatie, en zij komt van een niet zo lieve ex af, dus we doen het gewoon rustig aan, natuurlijk weten een aantal mensen het al wel maar dat is in overleg gegaan
Dat lijkt me om eerlijk te zijn (Even ten nadelen van mezelf) ook niet zo moeilijk, blondje en brummetje even uitgezonderd dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze nog knapper dan de Bradster.
Goede grap deze.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij kennen jou beter dan jij jezelf Bradsie.
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef hoink581 het volgende:
Maar is ze op je gevallen vanwege je adonis sportschool lijf die je ondertussen hebt?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef hoink581 het volgende:
Maar is ze op je gevallen vanwege je adonis sportschool lijf die je ondertussen hebt?
Ben je nu al ripped of niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef Braddie het volgende:
![]()
Muzikaliteit + veel dezelfde interesses + zelfverzekerd zijn doet een hoop.
*oranjequote:
Ik denk dat je goed in de buurt zit ja met die gokquote:
Je weet wel, die pillen in een flesje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En welke pillen neem je nu dan?
Zware antidepressiva?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je weet wel, die pillen in een flesje.
Nee, maar die belofte had je volgens mij gedaan toen je weer eens wegging.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Moet je perse ripped zijn om zelfverzekerd te zijn dan?
Het was niet eens mijn bedoeling om er een woordgrap in te stoppen, maar dat je het opmerkt zegt wat over jou lijkt me..quote:
Oh ok, maar het is toch echt oranjequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat lijkt toch echt geel of FOK! Mobiel
Ja, maar was een beetje overmoedigquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar die belofte had je volgens mij gedaan toen je weer eens wegging.
Onverwachtquote:
quote:
Net nog aan ze gevraagd, ze voelen zich erg eenzaam omdat er T-Shirts voor hangen, maar verder gaat het goed.quote:
Nog music vids gemaakt met nonsense?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net nog aan ze gevraagd, ze voelen zich erg eenzaam omdat er T-Shirts voor hangen, maar verder gaat het goed.
()
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef KoningPils het volgende:
Of Braddie schaamt zich voor het meisje.
[ afbeelding ]
Nee, geen No-Sense meer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog music vids gemaakt met nonsense?
Jammer nou dat ze geen twitter heeft of andere social media.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:31 schreef Nober het volgende:
TS twittert gewoon met haar dus zo moeilijk is ze niet te vinden.
Niks mis met blauwharigenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:24 schreef voederbietel het volgende:
Is het die met dat blauwe haar? Zou het daar wel op kunnen geloof ik.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:24 schreef voederbietel het volgende:
Is het die met dat blauwe haar? Zou het daar wel op kunnen geloof ik.
Je twittert wel over haarquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer nou dat ze geen twitter heeft of andere social media.
Die zich bovendien voor 'm schaamt en anoniem wil kunnen rondneuken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:34 schreef marcooooow het volgende:
Aandachtstekort-topic van 30 jaar oude maagd met een meisje dat blijkbaar verkracht is ofzo door een bende, maar waar TS nog wel een keer overheen wilt?
Niet gelezen.
Bah, nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al jouw vriendinnetjes zijn toch van die leeftijd?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:37 schreef chroestjov het volgende:
Is ze alcoholist en woont ze op een woongroep?
Maar TS, waarom doe je zo interessant over een relatie die binnen 2 weken stuk loopt? Aandacht tekort?quote:
Gast. Stel je niet zo aan zeg. Dramaqueen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef Braddie het volgende:
Ik weet nu al meteen waarom ik niet meer op FOK! wilde terugkomen.
Lang leven de backfire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |