En gat in haar slaan nog welquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zo zwaar weegt. Als ze uit een relatie komt met een niet zo vriendelijke ex dan denk ik dat het niet zo'n probleem is als Braddie een gat in der slaat.
Maar we mogen niet weten wie het is. Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef GezondeSpanning het volgende:
Een vriendinnetje, wat interessant zeg, even een topic openen op FOK!
Nee, dan is het mogelijk om haar na te trekken en dan zouden we er achter komen dat het een verzonnen topic is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar we mogen niet weten wie het is. Dat dan weer niet.
Braddie wil ''Wie is het'' met ons spelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef Pharkus het volgende:
Is het die ene blonde fok!user? of is dit topic niet bedoeld om te raden?
Die heeft toch geen ex. Of misschien doelt Braddie op zichzelf als ex van Blondje, want echt vriendelijk was hij niet tegen haar.quote:
Een meisje is geen gipsen wand.quote:
Kwetsbare meisjes zijn een makkelijke prooi. Braddie weet dat ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:28 schreef zovty het volgende:
Ah, een meisje met bagage. Verrassend! Moge het een prachtige bron van vele, vele, topics zijn!
Die chimeid waar je laatst hier fittie mee had dan?quote:
Denk dit maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:31 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Nee, dan is het mogelijk om haar na te trekken en dan zouden we er achter komen dat het een verzonnen topic is.
Voor mij?quote:
Neequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die chimeid waar je laatst hier fittie mee had dan?
Als ik word gevingerd gaat er volgens mij redelijk wat mis, of niet dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:32 schreef zovty het volgende:
He, maar, als je zegt "we doen het nog even rustig aan" Wat bedoel je dan eigenlijk?
Heb je haar al gevingerd?
Heeft ze jou al gevingerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |