Mijn ventje, mijn vrouwtje,mijn mannetje, mijn meisje enz...allemaal klachtwaardig.quote:
Jij geilt op beta-mannen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Beter toch. Hoe meer beta's hoe meer deze boi regelt
Ik ga maandag mijn oneitis meisje aanspreken op het station.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar hij is geen maagd meer op z'n 24e dima.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:14 schreef ZarB het volgende:
Een clutchDaar kan niet eens een telefoon in. Alsof het leven alleen maar bestaat uit bezoekjes aan het theater.
Dimaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ga maandag mijn oneitis meisje aanspreken op het station.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:14 schreef ZarB het volgende:
Een clutchDaar kan niet eens een telefoon in. Alsof het leven alleen maar bestaat uit bezoekjes aan het theater.
Je weet wat pretentieloos betekent?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik pretendeer helemaal niks.
Misschien verdien ik die mannen wel doordat ik het vrouwelijke equivalent ben.
quote:
Laten we hopen dat je het erg net zo meende als ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Deze man was echt een held voor de Nederlandse politiek.
Een zeer capabele MP, ook al wordt hij meestal niet zo afgebeeld in de media.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je het erg net zo meende als ik
Mensen in een juichpak zou je sowieso moeten mogen doodtrappen. Daarmee doe je de mensheid alleen maar een plezier.quote:
Mensen die in deze mate commentaar hebben op andere mensen zou je ook moeten mogen doodtrappen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mensen in een juichpak zou je sowieso moeten mogen doodtrappen. Daarmee doe je de mensheid alleen maar een plezier.
>Mortaxxquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Beter toch. Hoe meer beta's hoe meer deze boi regelt
U noemt het geforceerd als mannen een net jasje dragen i.c.m. een nette broek?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
![]()
wat een afknapper Wenfer. En ja, ik hecht waarde aan mooie kleding, ook bij mannen, maar zodra het zooooo ultra geforceerd gaat zou ik echt beginnen te twijfelen aan z'n geaardheid.
Wat ik al zei; jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Ga maar eens naar Londen, Rome of Milaan en vertel me dit nog eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zei nergens dat t een zwarte pak moet zijn....
dat een COLBERTJE op een andere broek te dragen is volgens de gaymannen uit de mode wereld zal best zo zijn maar ik vind het niet mannelijk. Een trendy man oogt gay.
Vooral aankondigenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef Chai het volgende:
In een topic over vrouwen zouden de eerste 10 reacties van zo'n stereotype als hierboven beschreven wordt reeds geplaatst zijn vol instemming.
Ik verwacht echter dat in dit topic de TS wordt aangevallen terwijl dat in die trieste antivrouwtopics veel minder het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |