Misschien is er een verband en houden die twee stereotypes elkaar in stand.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef bijdehand het volgende:
Mooi dat TS klaagt over mannen terwijl Nederlandse vrouwen wat dat betreft het dieptepunt zijn, met hun korte rode haren
Ik verwacht hetzelfde.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef Chai het volgende:
In een topic over vrouwen zouden de eerste 10 reacties van zo'n stereotype als hierboven beschreven wordt reeds geplaatst zijn vol instemming.
Ik verwacht echter dat in dit topic de TS wordt aangevallen terwijl dat in die trieste antivrouwtopics veel minder het geval is.
Misschien wel ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is er een verband en houden die twee stereotypes elkaar in stand.
Inderdaad. Al die zachte eieren schuiven natuurlijk liever de schuld af op anderen in plaats van eens wat ruggengraat te tonen en te erkennen dat zij net zo goed onderdeel van het probleem zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik verwacht hetzelfde.
TS is een gore feminist
TS verlangt naar negerlul
etc.
En wat heb jij te bieden, pretentieloze cocksuckdildo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die zachte eieren schuiven natuurlijk liever de schuld af op anderen in plaats van eens wat ruggengraat te tonen en te erkennen dat zij net zo goed onderdeel van het probleem zijn.
Doe jij dat dan ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die zachte eieren schuiven natuurlijk liever de schuld af op anderen in plaats van eens wat ruggengraat te tonen en te erkennen dat zij net zo goed onderdeel van het probleem zijn.
TS is een hoerquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
qftquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
TS is een hoer
TS kan niet concurreren met Aziatische en Latijns-Amerikaanse vrouwen
TS is lelijk
Vrouwen die een mening hebben![]()
Vrouwen''logica''![]()
TS laat zich uitwonen door buitenlanders
TS heeft 5 mokkakinderen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef bijdehand het volgende:
Mooi dat TS klaagt over mannen terwijl Nederlandse vrouwen wat dat betreft het dieptepunt zijn, met hun korte rode haren
''Nederlandse mannen zijn watjes'' vind ik ook zo'n generaliserende onzinuitspraak. Ik snap die krampachtigheid waarmee mensen alsmaar proberen een heel geslacht in een of andere algemene oneliner te vatten zo vermoeiend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:24 schreef ZarB het volgende:
Zie het topic over dat de crisis de schuld is van de vrouw. Daarin komt ook al heel duidelijk naar voren dat NL mannen watjes zijn die zich laten ondersneeuwen door hun vrouwen.
Soms kun je gewoon heel duidelijk generaliseren hoor. Zeker wanneer je een vergelijking maakt met andere culturen. Het hoeft niet over iedere man individueel gezegd te worden maar zodra het voor het meerendeel geldt mag je best generaliserenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Nederlandse mannen zijn watjes'' vind ik ook zo'n generaliserende onzinuitspraak. Ik snap die krampachtigheid waarmee mensen alsmaar proberen een heel geslacht in een of andere algemene oneliner te vatten zo vermoeiend.
Dan zijn zowel NL vrouwen als mannen niks. En toch in de top van de gelukkigste landen ooit. Awesome.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Soms kun je gewoon heel duidelijk generaliseren hoor. Zeker wanneer je een vergelijking maakt met andere culturen. Het hoeft niet over iedere man individueel gezegd te worden maar zodra het voor het meerendeel geldt mag je best generaliseren
Het staat ook niet per definitie gelijk aan gelukkig of ongelukkig hoor. Misschien juist omdat we hier niet zo krampachtig bezig zijn met uiterlijk maakt het ons gelukkigquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zijn zowel NL vrouwen als mannen niks. En toch in de top van de gelukkigste landen ooit. Awesome.
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het staat ook niet per definitie gelijk aan gelukkig of ongelukkig hoor. Misschien juist omdat we hier niet zo krampachtig bezig zijn met uiterlijk maakt het ons gelukkig
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef MAHL het volgende:
Samengevat: TS gaat van de zomer op zoek naar neger lullen.
wat mij betreft is er geen probleem hoor.quote:
Dit, sowieso de huidige Nederlandse middenmootquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef bijdehand het volgende:
Samenvatting: Nederlandersquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben het er eigenlijk volledig mee eens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
Het verschilt, maar Nederlandse mannen zijn eigenlijk nooit wat. Ik zie wel erg veel aantrekkelijke heren met potentie van rond de 30, maar die komt zelden goed tot uiting .
Het valt me op dat ze zichzelf zo gauw verslonzen. Zodra ze onder de pannen zijn laten ze moeder de vrouw hun kleding uitzoeken en het moet allemaal zo casual met spijkerbroeken lelijke colberts. Geen echt mooie kleding die de mannelijkheid benadrukt. En niks rijpen als wijn, want daarvoor moet je eerst een echte man worden.![]()
Hun slappe persoonlijkheid compenseert dat ook niet bepaald. Het merendeel zijn van die ruggengraatloze pleasers als het op vrouwen aankomt. Zo weinig assertiviteit en passie. Allemaal van dat poldergedoe om zich maar aan te passen aan de vrouw en hopen op pussy. Neem gewoon eens het fucking voortouw met overtuiging.
En dat zie je ook echt terug in die uitstraling mijn inziens. De saaiheid en gebrek aan passie stralen er vanaf.
Ik pretendeer helemaal niks.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En wat heb jij te bieden, pretentieloze cocksuckdildo?
Je brengt het alsof je het naar vind terwijl je vanaf de eerste regel in dit topic aan het vissen bent naar soortgelijke reacties.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
Hier zegt niemand tegen de TS dat hij dan maar moet verhuizen
KLB / Nederlandse vrouwen
Of een exotischer kutje moet zoeken
Sowieso amper TS' gerichte dingen
Terwijl types als TS het probleem in stand houden door hun eigen aandeel niet te erkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |