Je postte een uitgebreid bericht, kreeg een korte troll opmerking naar je toegeslingerd, en reageerde toen met een hoop ':'):'):').' Ik heb het juiste bericht geciteerd. Doe dus gewoon eens normaal, mens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Reageer daar dan op. Begrijp jij het hele idee van converseren, citeren enz. wel?
Deuce pls, je bent zo wispelturig dat je de OP kracht bij zet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je postte een uitgebreid bericht, kreeg een korte troll opmerking naar je toegeslingerd, en reageerde toen met een hoop ':'):'):').' Ik heb het juiste bericht geciteerd. Doe dus gewoon eens normaal, mens.
Klokov pls, google eens de definitie van dat woord.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deuce pls, je bent zo wispelturig dat je de OP kracht bij zet.
Je quoteerde het verkeerde bericht vriend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klokov pls, google eens de definitie van dat woord.
Je bent niet echt snugger he? Je zegt toch zelf dat het over een ander bericht gaat dan je citeerde? Laat ook maar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je postte een uitgebreid bericht, kreeg een korte troll opmerking naar je toegeslingerd, en reageerde toen met een hoop ':'):'):').' Ik heb het juiste bericht geciteerd. Doe dus gewoon eens normaal, mens.
Je hoeft je er niet zo over op te winden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:14 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je bent niet echt snugger he? Je zegt toch zelf dat het over een ander bericht gaat dan je citeerde? Laat ook maar.
Trollbericht:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef -Buttercup het volgende:
Oehh kijk ze eens met zn allen op de teentjes getrapt zijn na één kopietopic over mannen, terwijl er over vrouwen niet genoeg gezeken kan worden. Over het algemeen verdienen mannen en vrouwen in een volk elkaar en houden ze elkaar in evenwicht. In NL liggen ze gewoon niet zover van elkaar af en is de vrouw vaak mannelijker en de man vaak vrouwelijker dan elders. En beiden als personenlichtelijk verziekt door het individualisme. Het ligt niet aan de vrouwen, het ligt ook niet aan de mannen, het ligt aan de algemene cultuur die er hier door ons allemaal heerst. Wen eraan.
And daar sta je dan met je emofaces:quote:
quote:
Terecht. Slapjanussen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
Het verschilt, maar Nederlandse mannen zijn eigenlijk nooit wat. Ik zie wel erg veel aantrekkelijke heren met potentie van rond de 30, maar die komt zelden goed tot uiting .
Het valt me op dat ze zichzelf zo gauw verslonzen. Zodra ze onder de pannen zijn laten ze moeder de vrouw hun kleding uitzoeken en het moet allemaal zo casual met spijkerbroeken lelijke colberts. Geen echt mooie kleding die de mannelijkheid benadrukt. En niks rijpen als wijn, want daarvoor moet je eerst een echte man worden.![]()
Hun slappe persoonlijkheid compenseert dat ook niet bepaald. Het merendeel zijn van die ruggengraatloze pleasers als het op vrouwen aankomt. Zo weinig assertiviteit en passie. Allemaal van dat poldergedoe om zich maar aan te passen aan de vrouw en hopen op pussy. Neem gewoon eens het fucking voortouw met overtuiging.
En dat zie je ook echt terug in die uitstraling mijn inziens. De saaiheid en gebrek aan passie stralen er vanaf.
Die emofaces waren wel terecht anders, veel meer valt er op zoiets niet te zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet zo over op te winden.
Jij reageerde op het deel over argumenten, toen zei ik dat dat verwees naar je eerdere bericht. Ik heb nooit beweerd dat de rest daar ook naar verwees.
Argumenten:
[..]
Trollbericht:
[..]
And daar sta je dan met je emofaces:
[..]
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:37 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Die emofaces waren wel terecht anders, veel meer valt er op zoiets niet te zeggen.
Niks lemming, doe niet alsof je de dingen die ik in de OP noem niet herkent.quote:
NL mannen hebben gewoon geen zin in een dik NL vrouw met kort pittig kapsel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
Het verschilt, maar Nederlandse mannen zijn eigenlijk nooit wat. Ik zie wel erg veel aantrekkelijke heren met potentie van rond de 30, maar die komt zelden goed tot uiting .
Het valt me op dat ze zichzelf zo gauw verslonzen. Zodra ze onder de pannen zijn laten ze moeder de vrouw hun kleding uitzoeken en het moet allemaal zo casual met spijkerbroeken lelijke colberts. Geen echt mooie kleding die de mannelijkheid benadrukt. En niks rijpen als wijn, want daarvoor moet je eerst een echte man worden.![]()
Hun slappe persoonlijkheid compenseert dat ook niet bepaald. Het merendeel zijn van die ruggengraatloze pleasers als het op vrouwen aankomt. Zo weinig assertiviteit en passie. Allemaal van dat poldergedoe om zich maar aan te passen aan de vrouw en hopen op pussy. Neem gewoon eens het fucking voortouw met overtuiging.
En dat zie je ook echt terug in die uitstraling mijn inziens. De saaiheid en gebrek aan passie stralen er vanaf.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:45 schreef corehype het volgende:
[..]
NL mannen hebben gewoon geen zin in een dik NL vrouw met kort pittig kapsel.
Daarom verkassen ze naar Thailand, importeren een Oostblokker of hebben ze een normaal relatie met een Scandinavische.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |