quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Hi,
Elke keer als ik uit ga en ik zie een leuke vrouw dan durf ik er niet op af te stappen.
Dit is een beetje onzekerheid en ik weet niet wat ik er aan kan doen.
Hoe doen jullie het?![]()
Heb trouwens ook nog een boek gekocht over vrouwen versieren. Weet niet of het me gaat helpen maar voor dat prijsje kan ik er wel wat uit halen hoop ik.
Serieus? Denk je dat vrouwen van een andere planeet komen ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik herken het heel erg. Ik wil ook met vrouwen praten maar ik durf het niet.. pas als iemand zelf tegen mij begint te praten.
Maar ik weet niet wat ik moet zeggen als ik iemand niet kenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus? Denk je dat vrouwen van een andere planeet komen ofzo?![]()
Ja, en dat boek vrouwen komen van Venus en mannen van Mars ken ik![]()
tenminste de titel, ik heb het nooit gelezen
Begin gewoon met Hoi... als ze Hoi terugzegt zeg jij nog iets, als ze niks zegt, dan loop je verderquote:Op maandag 23 juni 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat ik moet zeggen als ik iemand niet ken
Leuke schoenen heb je aan. Leuk truitje. Kom je hier vaker?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat ik moet zeggen als ik iemand niet ken
Dan moet ik nog wel het goede moment kiezen. In de trein kijken mensen vaak op hun telefoon dus dat lijkt me niet het goede moment.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Begin gewoon met Hoi... als ze Hoi terugzegt zeg jij nog iets, als ze niks zegt, dan loop je verder
Godverquote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
Wat een toepasselijk topic trouwens. Afgelopen zondag op straat aangesproken door een gast (waarschijnlijk een fokker ofzo): "Joh, misschien een vreemde vraag, maarruh ik zag je net langs lopen en vind je erg schattig... hoe heet je eigenlijk?"...bla bla bla "Ben je Frans?" "Ben je Duits?" "Wat? Turks? Echt? En dat zonder snor?" Wat een reactie godverdomme![]()
Op een gegeven moment vroeg hij mijn nummer waarna ik liet weten dat ik geen interesse had. Meneer werd boos"Ik vind het heel asociaal dat jij je zo in het openbaar begeeft als je niet op zoek bent naar een relatie..." Pardon? Hoezo vrouw onvriendelijk op klaarlichte dag. Waarom zijn Nederlandse mannen van die enorme horken? Alsjeblieft mannen, doe er wat aan
Ze is waarschijnlijk sowieso te oudquote:Op maandag 23 juni 2014 21:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, want kneusjes zoeken kneusjes.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
Wat een toepasselijk topic trouwens. Afgelopen zondag op straat aangesproken door een gast (waarschijnlijk een fokker ofzo): "Joh, misschien een vreemde vraag, maarruh ik zag je net langs lopen en vind je erg schattig... hoe heet je eigenlijk?"...bla bla bla "Ben je Frans?" "Ben je Duits?" "Wat? Turks? Echt? En dat zonder snor?" Wat een reactie godverdomme![]()
Op een gegeven moment vroeg hij mijn nummer waarna ik liet weten dat ik geen interesse had. Meneer werd boos"Ik vind het heel asociaal dat jij je zo in het openbaar begeeft als je niet op zoek bent naar een relatie..." Pardon? Hoezo vrouw onvriendelijk op klaarlichte dag. Waarom zijn Nederlandse mannen van die enorme horken? Alsjeblieft mannen, doe er wat aan
Dat is voor mij precies de reden om het niet te doen. En die gasten denken allemaal dat ze zo 'special' zijn. Het is gewoon een loterij.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:12 schreef laforest het volgende:
[..]![]()
Gewoon erop af gaan, want als je dat niet doet dan ligt een ander met haar in bed die avond.
En het Oude Testament is ook allemaal echt gebeurd.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:48 schreef honeybunnyveryfunny het volgende:
Er zullen heus wel vrouwen zijn die op mannen afstappen maar dat is veel minder.
De meisjes die jij als vriendin materiaal ziet kunnen net zogoed sletten zijn, en vice versa.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:26 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat is voor mij precies de reden om het niet te doen. En die gasten denken allemaal dat ze zo 'special' zijn. Het is gewoon een loterij.
Waarom zou je mee doen?
Haha, dat kan niet serieus zijn. Klinkt alsof hij te veel bezig was met overkomen als een alpha mannetjequote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
Uh, wie heeft het over special zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:26 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat is voor mij precies de reden om het niet te doen. En die gasten denken allemaal dat ze zo 'special' zijn. Het is gewoon een loterij.
Waarom zou je mee doen?
Nou ik weet toch zeker dat ik meerdere keren versierd ben in plaats van zelf iemand versierd heb.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:27 schreef DenWauw het volgende:
[..]
En het Oude Testament is ook allemaal echt gebeurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |